Αποστολέας Θέμα: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο  (Αναγνώστηκε 3235 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« στις: Ιούλιος 08, 2011, 09:12:15 μμ »
Kαλησπέρα συνάδελφοι, ::salut::

ανοίγω αυτό το θέμα με κίνδυνο να ''κομπλαριστώ'' απο τήν Διαχείρηση, αλλά επειδή η αλήθεια είναι οτι έχει χαθεί λίγο η μπάλα στο μυαλό μου,

λογω του μεγάλου όγκου πληροφοριών του forrum συν ότι δέν τα πιάνούμε και με την πρώτη τι να κάνουμε :mrgreen:,επανέρχομαι με ερωτήματα

που για εσάς πιστεύω είναι ρούτίνα και χιλιοειπωμμένα στίς κατασκεύες σας, αλλά για εμένα είναι σαν να ''ανακαλύπτω το τροχό'',

οπότε θα χρειαστώ τήν βοήθεια σας στα παρακάτω θέματα :arrow:

α) τα διαφανή μέρη ενός κίτ με τι υλικό κολλιούνται στο σασί  και πώς βάφεται το εσωτερικό τών φώτων:?:

β) το περίγραμμα (παμπρίζ,φώτα) με ποιό τρόπο βάφονται μαύρα :?:

γ) πώς επιτυγχάνουμε χάμηλωμα αμαξώματος σ'ενα κίτ :?:

δ) πώς φτιάχνουμε φιμέ τζάμια :?:

ε) ποιό μοντελιστικό κερί μου προτείνεται και ποιά η διαφορά του με μοντελιστικο βερνίκι :?:

στ) για βάψιμο λεπτομέρειών (αμορισσέρ,δαγκάνες φρένων κ.α), ποιό μέγεθος πινέλο είναι το καταλληλότερο :?:

ζ) ποιός ο τρόπος αναδείξεως τών λεπτομέρειών στίς (πόρτες,καπό), δλδ να φαίνονται οτι ανοίγουν :?:

αύτα τα ΄''λίγα'' πρός το παρόν...

η βοήθειά σας πολύτιμη...

ευχαριστώ για το χρόνο σας

φιλικά ΑΛΕΞΗΣ ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 08, 2011, 09:35:06 μμ »
Kαλησπέρα συνάδελφοι, ::salut::

ανοίγω αυτό το θέμα με κίνδυνο να ''κομπλαριστώ'' απο τήν Διαχείρηση, αλλά επειδή η αλήθεια είναι οτι έχει χαθεί λίγο η μπάλα στο μυαλό μου,
λογω του μεγάλου όγκου πληροφοριών του forrum συν ότι δέν τα πιάνούμε και με την πρώτη τι να κάνουμε :mrgreen:,επανέρχομαι με ερωτήματα
που για εσάς πιστεύω είναι ρούτίνα και χιλιοειπωμμένα στίς κατασκεύες σας, αλλά για εμένα είναι σαν να ''ανακαλύπτω το τροχό'',
οπότε θα χρειαστώ τήν βοήθεια σας στα παρακάτω θέματα :arrow:
α) τα διαφανή μέρη ενός κίτ με τι υλικό κολλιούνται στο σασί  και πώς βάφεται το εσωτερικό τών φώτων:?:
β) το περίγραμμα (παμπρίζ,φώτα) με ποιό τρόπο βάφονται μαύρα :?:
γ) πώς επιτυγχάνουμε χάμηλωμα αμαξώματος σ'ενα κίτ :?:
δ) πώς φτιάχνουμε φιμέ τζάμια :?:
ε) ποιό μοντελιστικό κερί μου προτείνεται και ποιά η διαφορά του με μοντελιστικο βερνίκι :?:
στ) για βάψιμο λεπτομέρειών (αμορισσέρ,δαγκάνες φρένων κ.α), ποιό μέγεθος πινέλο είναι το καταλληλότερο :?:
ζ) ποιός ο τρόπος αναδείξεως τών λεπτομέρειών στίς (πόρτες,καπό), δλδ να φαίνονται οτι ανοίγουν :?:

αύτα τα ΄''λίγα'' πρός το παρόν...
η βοήθειά σας πολύτιμη...

ευχαριστώ για το χρόνο σας

φιλικά ΑΛΕΞΗΣ ::salut::


Ένα ένα
α) Υπάρχει κόλλα της Humbrol (Clear Fix) αλλά και αραιή Ατλακόλ κάνει. Το εσωτερικό των φώτων βάφεται με Clear Red, Clear orange και το ...βαθούλωμα με Silver για να κάνει αντίθεση.
β) Υπάρχουν μαρκαδόροι Matt Black αλλά χρειάζεται και μασκάρισμα περιμετρικά του φιλέτου του τζαμιού για να μη γίνει καμμιά στραβή. Επίσης κλασσικό πινέλο.
γ) Εξαρτάται από το κιτ και είναι περιπετειώδες αν οι πλύμες κάθε μετατροχίου είναι ενωμένες εγκάρσια
δ) Υπάρχει χρώμα που λέγεται Smoke

Για τα ε, στ και ζ υπάρχουν αρμοδιότεροι (gtziaf, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ) που μόλις δει τι ρωτάς θα σου απαντήσει αμέσως

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 08, 2011, 11:33:22 μμ »
Est1976 :arrow: ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις :!:

....τα clear fix,clear red,clear orange (εχώ της Revell σε μπουκαλάκια όπως είναι των σμάλτων της εταίρειας των 14 ml κάνουν αυτά?) αραιωμένα με τι και σε τι αναλογια ή αναραίωτα :?:

....τους συγκεκριμένους μαρκαδόρους, απο που μπορώ να τους προμηθευτώ :?:

....''πλύμες'' τι ακριβώς είναι :?:

....''smoke'' δυό λόγια για αυτό το χρώμα :?:

ευχαριστώ ::salut::



βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 09, 2011, 12:14:15 πμ »
 Φίλε Alex, λοιπόν
Για τα διάφανα μέρη, όπως σου είπε και ο Est.1976, υπάρχουν η Ατλακόλ (η γνωστή λευκή κόλλα που γίνεται διάφανη όταν στεγνώνει), η clear fix της Humbrol αλλά διάφορες κυανοκρυλικές (τύπου logo) με την ιδιότητα odorless (δεν θαμπώνει).
 Τα "clear" που έχεις αραιώνονται ανάλογα του τύπου δλδ τα enamel με white spirit, τ' ακρυλικά με ajax ή lacquer thinner. Η αναλογία αραίωσης δεν διαφέρει με τ' άλλα χρώμματα μιας και είναι ήδη "προετοιμασμένα" για clear (δλδ δεν θα γίνουν "διάφανα" με την αραίωση).
 Τα περιγράμματα βάφονται πάντα μετά απο μασκάρισμα με χαρτοταινία είτε με πινέλο είτε με μαρκαδοράκι ή και με αερογράφο. Μαρκαδοράκια υπάρχουν σε μοντελλιστικά καταστήματα αλλά μπορείς να βρείς και απο βιβλιοπωλείο (εκείνους τους ανεξίτηλους). Τις τσιμούχες των τζαμιών καλά είναι να τις μασκάρεις & βάφεις απο το εσωτερικό (για να μην "δαχτυλιάζουν" μετά).
 Για "κουτσούρεμα" αναρτήσεων θέλει τις περισσότερες φορές scratch και άμα είσαι αρχάριος ακόμα καλύτερα να το αφήσεις για λίγο αργότερα.
Το "smoke" που πολύ σωστά αναφέρει ο Est.1976, είναι ενα "χρώμμα" (μάλλον βερνίκι θα λεγα) της Tamiya που σκουραίνει τα διάφανα μέρη. Θέλει αερογράφο (αφου αραιωθεί καλά) και σε πολύ λεπτά στρώματα.
 Για κερί δεν ξέρω να σου πώ (μάρκα) αλλά ενα βερνίκι gloss δίνει γυαλάδα στο χρώμμα, ενώ το κερί (που περνιέται πάνω απο το βερνίκι gloss) δίνει extra λάμψη και γυαλάδα.
Κοίτα ακόμα και οι καλύτεροι μοντελλίστες ανα τον κόσμο, πάντα έχουν μια "σειρά" απο πινέλα. Πιστεύω οτι απο ενα - δυό 2,1,0,00 καλά είναι να ΄χεις πάντα (ακόμα και αμα χρησιμοποιείς αερογράφο).
 Τέλος για τις γραμμώσεις των ανοιγμάτων υπάρχουν 2 τεχνικές (αφού περάσεις βερνίκι gloss). H πρώτη και πιο κλασσική με λεπτό ραπιδογράφο. Η πιο εξελιγμένη με pin wash, δλδ αραιώνεις πάρα πολύ λάδι ή ακρυλικό (πάντα το αντίθετο του βερνικιού που πέρασες) και μ' ενα πολύ λεπτό πινέλο αφήνεις να "τρέξει" στην γράμμωση. Πάντα μ' ενα πανάκι σκουπίζεις όσο φεύγει απο το αυλάκι της γράμμωσης.

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 09, 2011, 01:25:08 πμ »
Raw shooter :arrow: ευχαριστώ για τον πλούτο γνώσεων που μου πρόσφερες απλόχερα :!:

μερικές διευκρινίσεις :arrow:

 ::arrowbig::έχω πλέον στήν κατοχή μου διάφορα βερνίκια της Humbrol στα κλασικά γυάλινα μπουκαλάκια της εταιρείας με το άσπρο καπακι (gloss, matt, satin, decal, clear, maskol), όλα αυτά με τι και πώς αραιώνονται ,

   με πινέλο (πλακέ ή στρογγυλό?) δουλεύονται το ίδιο στρωτά όπως με αερογράφο :?:

 ::arrowbig::όσα ''χέρια'' βερνίκι περνάμε, τα ίδια αντίστοιχα περνάμε και κερί :?:

 ::arrowbig::βερνίκι  gloss περνάμε μόνο της γραμμώσεις ή όλο το μοντέλο :?:
 ::thanx::

βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 09, 2011, 08:37:35 πμ »
Mιά ωραία τεχνική είναι αφού έχεις βάψει το μοντέλο σου και έχει στεγνώσει το χρώμα, να το τρίψεις απαλά, μα πολύ - απαλά, με ντουκόχαρτο 2.000 βαθμών και μετά να το περάσεις με ένα στρώμα βερνίκι γυαλιστερό. Πανω στο γυαλιστερό βερνίκι εφαρμόζουμε και τις χαλκομανίες και το wash που ανέφερε ο Παναγιώτης. Ξεκίνα μελέτη:


&feature=related

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 09, 2011, 10:19:30 πμ »
 Τα βερνίκια (gloss - satin - matt) της Humbrol αραιώνονται ή με thinner της Humbrol ή με white spirit. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις (decal,clear fix & maskol) ΔΕΝ αραιώνονται. Η χρήση τους είναι τελείως διαφορετική - δεν είναι βερνίκια. Απλά το maskol, νομίζω, "ξεπλένεται" με ασετόν  :roll:
 Προσωπικά πιστεύω οτι το "στρώσιμο" που πετυχαίνει κανείς μ' αερογράφο δεν μπορεί με πινέλο. ΑΝ και εδώ στο MC έχω δεί "πινελάτες" δουλειές που είναι καταπληκτικές  :!: :!:
Κοίτα σχετικά με το βερνίκι και το κερί, είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Μπορείς να ψεκάσεις βερνίκι χωρίς να περάσεις μετά κερί. Δεν παίζει ρόλο τα πόσα "χέρια" περνάς το ένα ή το άλλο. Προσωπικά και πάλι περνώ 2-3 χέρια βερνίκι (3 στ' αυτοκίνητα - 2 στα υπόλοιπα) και μετά δεν χρησιμοποιώ κερί (πάντα μιλάμε για αυτοκίνητα). Πιστεύω όμως, όπως και στα πραγματικά οχήματα, οτι ενα "χέρι" κερί με πολύ τρίψιμο σου δίνει ενα καλό αποτέλεσμα.
 Το gloss βερνίκι το περνάς σ' ολο το μοντέλο.
 

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 09, 2011, 02:51:22 μμ »
Raw Shooter & ramfighter  :arrow: ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 17, 2011, 09:35:04 πμ »
Καλημέρα σε όλους, ::salut::

χωρίς να θέλω να σας κουράσω, συνεχίζω τις αυτοκινητάδικες απορίες ενός αρχαρίου....

α) πότε χρησμοποιούμε άσπρο, πότε γκρί και πότε μαύρο αστάρι , στο αστάρωμα ενός μοντέλου :?:

β) τίς ζάντες τις βάφουμε αποκλειστικά και μόνο με Alclad απο αερογράφο (ποιό το αποτέλεσμα με πινέλο) :?:

γ) πότε χρησιμοποιούμε στόκο επιφανείας, πότε στόκο εποξικό και πότε φύλλα πλαστικού στο να καλύψουμε κενά :?:

δ) σε τι αποσκοπεί η πρόχειρη συναρμογή του κίτ (dry it) :?:

ε) τα νίκελ εξαρτήματα του αυτοκινήτου (προφυλακτήρες, καθρέπτες, πινακίδες) με ποιό υλικό κολλιούνται στο αμάξωμα και τοποθετούνται ασταρωμένα ή όχι:?:

στ) πρίν τοποθετήσουμε τις χαλκομανίες, περνάμε πρώτα γυαλιστερό βερνίκι ή όχι για να ''κατσουν'' σωστά :?:

ζ) και τέλος το σαλόνι (καθίσματα,ταμπλό,εσ.πορτών) αφού πρώτα βαφτούν, με τι βερνίκι τα περνάμε για να έχουν ρεαλιστική απεικόνιση :?:

ευχαριστώ για το χρόνο σας ::salut:: ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 17, 2011, 12:03:30 μμ »
Οι χαλκομανίες καλό είναι να τοποθετούνται ανάμεσα σε 2 γυαλιστερά στρώματα βερνικιών. Τα χρώματα της alclad είναι για χρήση με αερογράφο. Το dry fit αποσκοπεί στην δοκιμή εφαρμογής των κομματιών του κιτ και μας προειδοποεί για τυχόν κατασκευαστικά προβλήματα του κιτ. Σε ένα μοντελο αυτοκινήτου π.χ.  ενδέχεται να μην ταιριάζουν οι θόλοι των τροχών με το υπόλοιπο αμάξωμα, η "μπανιέρα" του σαλονιού να είναι μικρότερη από οτι πρέπει  ή τα φώτα να εξέχουν πολύ από το αμάξωμα (χαρακτηρσικό σε μερικά παλιά κιτ της esci και της heller). Aπό στόκους καλύτερα να χρησιμοποιείες έναν μοντελιστικό ταχείας πήξεως (π.χ. squadron green putty) για ρωγμές και ατέλειες και ένα υγρό για τσεκάρεις ατέλειες σε επιφάνειες. Τα φύλλα και τα κομματια πλαστικού τα χρησιμοποιούμε όταν υπάρχουν κενά στις εφαρμογές των κομματιών. Κάνε μια έρευνα στο forum για τις συζητήσεις που έχουμε κανει σχετικά με κόλλες.

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 17, 2011, 02:46:28 μμ »
Λοιπόν ας πάρουμε ενα - ενα τα ερωτήματα σου.....

 α) Στα μοντέλα οχημάτων χρησιμοποιούμε συνήθως αστάρια 2 αποχρώσεων, άσπρο και γκρί (χωρίς βέβαια να αποκλείουμε 100% και κάποιο μαύρο). Το αστάρι σκοπό έχει να "βοηθήσει" το χρώμμα μας να "κάτσει" καλά επάνω στο πλαστικό αλλά ταυτόχρονα και να μην "φεγγίζει" το χρώμμα του πλαστικού. Το πρώτο το πετυχαίνουμε ασχέτως αποχρώσεως αλλά το δεύτερο θέλει το "αστάρι του". Για "ανοιχτά" χρώμματα (λευκό, κίτρινο, μπέζ κτλ) χρησιμοποιούμε άσπρο αστάρι, ενώ για τα "σκούρα" χρώμματα το γκρί. Με το κόκκινο και το μπλέ χρώμμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποιο στάρι θέλουμε αλλά να έχουμε υπόψην οτι το τελικό χρώμμα θα γίνει πιο σκούρο ή πιο ανοιχτό απο αυτό που "βλέπουμε" στο κουτί.

β) Οι ζάντες και γενικά ολα τα χρωμιομένα μέρη, καλό είναι αρχικά να βυθίζονται για λίγη ώρα σε χλωρίνη ώστε να "ξεβάφουν". Έπειτα, αφού τα βάψουμε με μαύρο gloss και στεγνώσουν, τα βάφουμε με Alclad. Τα Alclad στρώνουν καλά με αερογράφο ενώ με πινέλο οχι τόσο. Μια άλλη λύση που χρησιμοποιώ εγώ προσωπικά είναι τα super metallizer της Gunze που ψεκάζονται άψογα (ακόμα και χωρίς το μαύρο gloss αλλά περνιούνται το ίδιο καλά και με πινέλο)

γ) Φύλλο πλαστκού χρησιμοποιούμε για το κλείσιμο μεγάλων κενών αλλά και σε μορφή "φιλέτων - σφηνών" σε μικρότερα κενά αλλά όπου υπάρχει κίνδυνος να υποχωρήσει ο στόκος μας.

δ) Το dry fit το εφαρμόζουμε ώστε να διαπιστώσουμε την γενική εικόνα εφαρμογής του κιτ, έτσι θα δούμε εκ των προτέρων που πρπ θα έχουμε "θέμα" εφαρμογής και θα απαιτηθεί περισσότερη προσοχή, με χρήση στόκου ή άλλων υλικών. Πολλές φορές, σε αρκετά κιτ, το φυλλάδιο με τις απεικονήσεις των σταδίων κατασκευής είναι ακαταλαβίστικο ή ελλιπές (τύπου "μάντεψε"), έτσι τα συνεχή dry fit μας δίνουν μια ιδέα του τί πάει πού.

ε) Τα χρωμιομένα μέρη συνήθως κολλούνται με άσπρη κόλλα τύπου "Ατλακόλ" αλλά πλέον υπάρχουν και τύπου logo αλλά με το χαρακτηριστικό odourless, που δλδ δεν αφήνει αναθυμιάσεις, οπότε και δεν θαμπώνει τα νίκελ (την ίδια χρησιμοποιουμε πλέον και για τα διάφανα μέρη).

στ) Στα περισσότερα κιτ νσι, περνάμε παρκετίνη ή gloss βερνίκι ώστε να "πιάσουν" καλύτερα τα σήματα. Στα αυτοκίνητα όμως μπορείς και να το παραλείψεις (ΟΧΙ αναγκαστικά) μιας και στα οχήματα χρησιμοποιούμε ήδη gloss χρώμματα.

ζ) Για το εσωτερικό υπάρχει πλέον ενα υλικό που αποτυπώνει άριστα το ύφασμα της ταπετσαρίας (flock). Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και microbaloons (αυτά για χιόνι) βέβαια με χρήση άσπρης κόλλας (πολύ αραιή). Τέλος υπάρχουν ακόμα και αυτοκόλλητα με αποτύπωση δέρματος. Αν τώρα ακολουθήσεις τον "παραδοσιακό" τρόπο του βαψίματος, μπορείς να βάψεις κάποια κομμάτια με matt βερνίκι, άλλα με gloss κτλ. Φαντάσου οτι σ' ενα κάθισμα εκεί που φθείρεται παραπάνω (λόγω τριβής) το χρώμμα είναι πιο θαμπό (matt βερνίκι), ενώ εκεί που είναι λιγότερο ταλαιπωρημένο θα είναι πιο στιλπνό (άρα gloss ή satin βερνίκι).
 

Αποσυνδεδεμένος sotiris

  • Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3013
  • Age: 40
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 17, 2011, 02:57:26 μμ »
Bασικα βλεποντας την ερωτηση του φιλου ,ειπα να βαλω και εγω μια απορια.
Εχω δει η Αlclad εχει βγαλει χρωματα περλας ,αυτα τι υποστρωμα χρειαζοντε απο κατω για να ψεκαστουν για να μην κανει σπασιματα το χρωμα

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 17, 2011, 03:05:14 μμ »
Σωτήρη εγώ, δοκιμαστικά, ψέκασα ενα λευκό περλέ με υπόστρωμα απο λευκό gloss της Tamiya και δεν μου παρουσίασε προβλήματα μέχρι στιγμής  :roll: Για τα σκούρα, χωρίς να είμαι σίγουρος, μήπως κάποιο γκρί (π.χ. sky grey)  :?: :?:

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 45
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 17, 2011, 04:46:25 μμ »
Raw shooter & ramfighter :arrow: για μια ακόμη φορά σας ευχαριστώ για το χρόνο και την βοήθεια σας ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Soul Slayer

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • Age: 38
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Πολίτης Αθανάσιος
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 17, 2011, 06:19:00 μμ »
Λευκή πέρλα δεν έχω δοκιμάσει.Πρισματικά χρώματα όμως (αυτά που αλλάζουν απόχρωση ανάλογα με τη γωνία που τα κοιτάζει κανείς) έχω ψεκάσει και δείχνουν πάνω από μαύρο gloss σμάλτου (Humbrol).Προσοχή όμως θέλει με τα βερνίκια και το υπόστρωμα ασταριού γιατί αν ανάμεσα από δύο στρώματα χρώματος ή βερνικιού ιδίου διαλύτη περάσεις κάτι το οποίο έχει διαφορετικό διαλύτη υπάρχει πιθανότητα να το ''σηκώσει''.Κάπου είδα ένα link το οποίο εξηγεί τα πάντα γύρω από αυτό τον τομέα πολύ παραστατικά,θα το βρω και θα στο γράψω εδώ! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Blaze94

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Τόπος: Ιωάννινα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 17, 2011, 06:39:24 μμ »
Παιδιά να προσθέσω και εγώ τη δική μου ερώτηση.
Ξέρει κανείς με τι αντικαθιστούμε αν θέλουμε την σίτα στους αεραγωγούς του κίτ για να δείχνει καλύτερη;
Επίσης ποια είναι η διαδικασία εφαρμογής zero paints?

ευχαριστώ  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 17, 2011, 07:11:09 μμ »
Παιδιά να προσθέσω και εγώ τη δική μου ερώτηση.
Ξέρει κανείς με τι αντικαθιστούμε αν θέλουμε την σίτα στους αεραγωγούς του κίτ για να δείχνει καλύτερη;
Υπάρχουν aftersales μεταλλικές σίτες από διάφορες εταιρίες. Επιπλεόν ο Mastoras έχει βρεί μια συσκευασία από τσάι που δίνει μία πολύ καλή σίτα. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η νέα σίτα, όσο εαν είναι εύκολο να καθαιρέσεις την παλιά

Αποσυνδεδεμένος Blaze94

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Τόπος: Ιωάννινα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 17, 2011, 07:14:43 μμ »
Τσάι;;;;;;; :mrgreen:υπάρχει το σχετικό τόπικ μέσα στο φόρουμ;
Σκέφτηκα να τοποθετήσω βαμένη σίτα από κουφώματα .τι λέτε;;;;

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 58
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 17, 2011, 07:21:22 μμ »
Τσάι;;;;;;; :mrgreen:υπάρχει το σχετικό τόπικ μέσα στο φόρουμ;
Κοίτα εδώ

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19627.msg406058.html#msg406058
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Blaze94

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Τόπος: Ιωάννινα
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 17, 2011, 07:22:43 μμ »
πολύ ενδιαφέρον τεχνική το περνα΄σ και με ενα μεταλάιζερ και εχεις μια σίτα με τα όλα της!το θέμα βέβαια ειναι το κατα πόσον κολλάει με το κίτ που θέλεισ να φτιάξεις.... :roll:παντως σαν ιδέα ειναι πολύ καλή

ευχαριστώ φίλε μου ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Αυτοκινητάδικες απορίες απο αρχάριο
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 17, 2011, 07:47:19 μμ »
Θα προσθέσω 1-2 πράγματα στα χρήσιμα που σας απάντησαν τα παιδιά...

Επίσης ποια είναι η διαδικασία εφαρμογής zero paints?
Τα Zero τα περνάς με πολλά (5-7 ανάλογα την απόχρωση) ελαφριά χέρια (mist coats) και ποτέ με υγρά-βαριά χέρια (wet coats)
http://www.hiroboy.com/pdf/zero-paint-instruction.pdf

ζ) και τέλος το σαλόνι (καθίσματα,ταμπλό,εσ.πορτών) αφού πρώτα βαφτούν, με τι βερνίκι τα περνάμε για να έχουν ρεαλιστική απεικόνιση :?:
Άλεξ έχω γράψει δύο τεχνικές για το θέμα στο blog μου : http://gtziaf.blogspot.com/p/blog-page.html
Ελπίζω να είναι χρήσιμες...

Γενικά, αν διαβάσετε τα αναλυτικά wip που παρουσιάζουν οι συνάδελφοι στη θεματολογία μας, θα σας λυθούν πολλές από τις απορίες σας ή θα δημιουργηθούν νέες  :mrgreen: :mrgreen:. Άλλα εδω είμαστε για να τα συζητάμε...  :wink:  ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Tags: