Αποστολέας Θέμα: Renault 5 Alpine  (Αναγνώστηκε 5315 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 56
  • Τόπος: Ελλαδιστάν
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 18, 2011, 10:19:04 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις κύριοι! Η διστακτικότητά μου να το ξεβάψω δεν οφείλεται στην διαδικασία αλλά στο οτι έχω ήδη κολλήσει κουνητήρα, αναρτήσεις κλπ (αυτή η ανυπομονησία θα με φάει) και μετά τρέχα γύρευε πως θα ξαναβαφτεί. Θα πάω αύριο για micromesh. Γιώργο ευχαριστώ πολύ για τα links! Μια ερώτηση ακόμα: το κέρωμα είναι υποχρεωτικό μετά το τρίψιμο; Και μετα decals κανονικά ή πρέπει να προσέξω κάτι πριν τα βάλω;

Καλησπέρα Βασίλη,

Η υπομονή είναι το βασικότερο "εργαλείο" του μοντελιστή. :wink: Κάθε κατασκευαστικό στάδιο θέλει το χρόνο του. Δώσε χρόνο στο μοντέλο σου και αυτό θα σε ανταμείψει!!!

Εάν μπεις στη διαδικασία ξεβάμματος, θα ξεβάψεις μόνο το αμάξωμα, και το καπό. Αυτά κάνουν "μπαμ" στο μάτι. Δεν υπάρχει λόγος να πειράξεις το πάτωμα εάν μπορείς με τρίψιμο να το φέρεις σε λογαριασμό.

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σχετικά με το κέρωμα γιατί χρησιμοποιώ άλλη τεχνική. Προσέχω το βάψιμο ώστε να μου δώσει γυαλιστερή επιφάνεια, έτοιμη να δεχτεί τις χαλκομανίες. Μετά τις χαλκομανίες το βερνίκωμα, και στο τέλος περνάω το κερί (για γυάλισμα της Model Wax) για να μου δώσει επιπλέον γυαλάδα, και να προστατέψει (όσο είναι δυνατό) το μοντέλο από δαχτυλιές και σκόνη.

Καλή συνέχεια!!!

Απόστολος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 18, 2011, 10:30:45 μμ »
Γιώργο ευχαριστώ πολύ για τα links! Μια ερώτηση ακόμα: το κέρωμα είναι υποχρεωτικό μετά το τρίψιμο; Και μετα decals κανονικά
Δεν κάνει τίποτα φίλε μου... Το κέρωμα δεν είναι υποχρεωτικό... Απλά προστατεύει από δαχτυλιές, σκόνη και δίνει ένα έξτρα τόνο γυαλίσματος.... Επίσης το κερί μπαίνει μετά το τελικό βερνίκι (σφράγισμα των decals)... Πότε πριν την τοποθέτηση των αυτοκόλλητων...
Καλό είναι μετά τα compound, να πλύνεις προσεκτικά το αμάξωμα... Μετά τοποθετείς τα decals.  Αν θέλεις, στη συνέχεια τα σφραγίζεις με βερνίκι... Δεν είναι υποχρεωτικό, γιατί στα παλιά αγωνιστικά τα αυτοκόλλητα ήταν τέτοιου τύπου (δεν επεκτείνομαι σε λεπτομέρειες είναι τεράστια κουβέντα) που δεν γυάλιζαν. Εγώ άλλες φορές θέλω τα σφραγίζω και άλλες όχι, ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα που θέλω να πετύχω...Ένα κολπάκι εδώ, (μέση λύση) είναι να σφραγίσεις (πολύ προσεκτικά) τα decals με κερί. Έτσι δεν γυαλίζουν αφύσικα αλλά το κερί τα προστατεύει και αφαιρεί κάποια σημάδια από το νερό.
Ελπίζω να είναι χρήσιμα τα παραπάνω...

Φιλικά
Γιώργος
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος dmoshid

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2170
  • Age: 49
  • Τόπος: Stavanger- Κουφάλια
  • Don't fear death, fear time
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 19, 2011, 12:40:31 πμ »
Βασίλη καλή συνέχεια φιλέ μου!! Υπομονή και επιμονή!!!! :wink: ::salut::
Ο άνθρωπος δεν κατάγεται από τους πιθήκους αλλά απο τα ΒΑΜΠΙΡ!
Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου!

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 50
  • Τόπος: Πατρα
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 19, 2011, 09:45:03 πμ »
Αγαπημενο θεμα.Καλη συνεχεια!! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 19, 2011, 01:59:42 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και την συμπαράσταση κύριοι. Μόλις επέστρεψα από κέντρο εξοπλισμένος με micromesh 2400, 4000, 6000 κ 8000 βαθμών καθώς και 3 επίπεδα tamiya compound. Πίνω έναν καφέ με το αδέρφι και πάω να τα δοκιμάσω, με το fornet έτοιμο δίπλα, για καλό και για κακό. Θα ποστάρω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα!

Απόστολε, στην υπομονή χωλαίνουμε λίγο, από επιμονή όμως να φάν κι οι κότες  :lol:.

Επίσης, Γιώργο, πολύ ωραία ιδέα για το άνοιγμα των πορτών (και καταπληκτική δουλειά στην Alpine!), κάτι τέτοιο είχα κι εγώ στον νού μου. Ούτως ή άλλως δεν θα έχει καμμία τρελλή λεπτομέρεια από μέσα για να είναι 100% ρεαλιστικό όπως το έκανε ο Ιάπωνας φίλος στο video, οπότε και δεν θα φαίνεται παράταιρο. Μην παραπαίρνω φόρα :lol: Θα τα δοκιμάσω στο Peugeot 205 που ούτως ή άλλως θα γίνει πειραματόζωο για πολλά πράγματα, και αναλόγως πως θα γίνει τελικά ο κινητήρας στο Renault μπορεί να το κάνω να ανοίγει απλώς το καπώ. Θα δείξει.

Ακόμα, μόλις παρατήρησα κάτι.. Στην κάτωθι εικόνα οι ζάντες είναι τελείως διαφορετικές από αυτές που δίνει το κιτ. Τι κάνω; Φαίνεται σαν μια αρκετά καλή πρόκληση να παίξω με κάψιμο και τέντωμα sprue, αλλά μήπως απλά θα μου βγει το λάδι τζάμπα;


Λοιπόν πάω για γυάλισμα, wish me luck ::salut::

ΥΓ: Κάτι ακόμα, προτού ξεκινήσω το τρίψιμο, θέλει βρέξιμο το πανάκι ή θα γίνει ίδια δουλειά με στεγνό;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 19, 2011, 03:35:52 μμ »
Κύριοι, νομίζω οτι απέκτησα καινούρια αγαπημένη φάση κατασκευής. Ήταν τρομερά απολαυστικό το τρίψιμο αυτό, και τα αποτελέσματα νομίζω είναι πολύ ικανοποιητικά. Βέβαια δεν φαίνεται πολύ καλά στις φωτογραφίες, αλλά εξαλείφτηκαν οι ατέλειες, και έχει και λίγο αντανάκλαση. Σε μερικά σημεία μου έφυγε λίγο χρώμα βέβαια αλλά δεν πειράζει, έχω κρατήσει λίγο από το μιξ χρωμάτων που χρησιμοποίησα ακριβώς για τέτοια ρετουσαρίσματα. Συνολικά, ανακουφίστηκα πολύ που δεν χρειάστηκε ξέβαμμα. Βέβαια δεν γυαλίζει τόσο όσο στο blog του Γιώργου αλλά υποψιάζομαι πως είναι επειδή η δική μου μπογιά είναι σατινέ αντί για gloss.

Πριν:

Μετά:

We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος paparadiation

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 146
  • Age: 46
  • Τόπος: Νικαια
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:16:49 μμ »
Φιλε stingray, φανταζομαι θα τα ειδες και στην πραξη στο τριψιμο που εκανες, το micromesh να ειναι βρεγμενο παντα για να μην μπουκωνει και να φευγουν τα υπολειματα. Επισης συχνα κατα το τριψιμο μπορεις να ξεπλενεις και το αμαξι για να φευγουν τα σωματιδια απο το τριμενο χρωμα. Για να αποφευγεις να σου τρωει χρωμα σε γωνιες, υπερυψωμενες λεπτομερειες κτλ, μπορεις να βαλεις ταινια μασκαρισματος σε αυτα τα σημεια για να τα προστατεψεις. Επισης με την πρωτη βαθμιδα που θα το τριψεις (πχ 2400) το χρωμα θα πρεπει να γινει τελειως ματ και λειο. Απο εκει και υστερα, βαθμιδα με τη βαθμιδα θα γυαλισει, αλλα αν δεν γινει τελειως λειο στο πρωτο τριψιμο, οι υπολοιπες βαθμιδες ναι μεν θα γυαλισουν το χρωμα αλλα δεν θα απομακρυνουν ολοκληρωτικα το μπιμπικιασμα.

Καλη συνεχεια και σε αυτο και στο Πεζω (που απο οτι βλεπω το εχεις παρατησει το καημενο :D::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:38:49 μμ »
Χε χε, ναι μωρέ, το κακόμοιρο το πεζώ.. Άσε, προτιμώ να πω οτι τέλειωσα μια συμμετοχή στο GB και μετά να κάτσω να το πετσοκόψω. Φοβάμαι οτι θα καταλήξει Φρανκενστάιν  :lol: Όσο για το τρίψιμο/γυάλισμα ευχαριστώ για τις συμβουλές. Εγώ τα έτριψα στεγνά, και με το αποτέλεσμα είμαι ικανοποιημένος, αλλά στο επόμενο που θα χρειαστεί (κι ελπίζω να μην χρειαστεί) θα τα κάνω όπως συμβουλεύεις!

Το δικό σου το Πεζώ το έβαψες ή το έχεις ακόμα διπλασταρωμένο;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος paparadiation

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 146
  • Age: 46
  • Τόπος: Νικαια
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 20, 2011, 12:59:51 πμ »
Ακομα περιμενει βαφειο, φοβαμαι με τον καυσωνα  :D

Καλη συνεχεια!

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 25, 2011, 12:20:13 μμ »
Κύριοι, νομίζω οτι απέκτησα καινούρια αγαπημένη φάση κατασκευής.
Καλώς ήρθες στο μαγικό κόσμο του γυαλίσματος  8) :mrgreen: :mrgreen:


την εμπειρία
Βέβαια δεν γυαλίζει τόσο όσο στο blog του Γιώργου αλλά υποψιάζομαι πως είναι επειδή η δική μου μπογιά είναι σατινέ αντί για gloss.
Φίλε μου το γυάλισμα έχει πολλά μικρά μυστικά και κόλπα, τα οποία τα μαθαίνεις με την εξάσκηση και τα χρόνια... Είναι αδύνατον με την πρώτη φορά... Είναι εργασία που αποδίδει καθαρά με βάση την εμπειρία. Επίσης στη παρουσίαση στο blog, έχω χρησιμοποιήσει βερνίκι 2Κ αυτοκίνητου, το οποίο με την κατάλληλη επεξεργασία δίνει τρομερά αποτελέσματα.
Εσύ από ότι κατάλαβα δεν βερνίκωσες...Γυάλισες το χρώμα... Οπότε είναι λογικό αυτό που γράφεις...
Το αποτέλεσμα πάντως ανταμείβει για τους κόπους σου... Το μόνο πρόβλημα είναι, που φαγώθηκε το χρώμα στις άκρες. Από τον τρόπο που έγινε αυτό, διακρίνω ότι έτριβες με μεγάλη πίεση, πράγμα που δεν χρειάζεται. Αφήνουμε το micromesh να κάνει τη δουλειά.

Φιλε stingray, φανταζομαι θα τα ειδες και στην πραξη στο τριψιμο που εκανες, το micromesh να ειναι βρεγμενο παντα για να μην μπουκωνει και να φευγουν τα υπολειματα.

Φίλε μου δεν είναι απαραίτητο... Υπάρχουν βασικά 2 σχολές γυαλίσματος. Η μια πρεσβεύει το βρεγμένο και η άλλη το στεγνό... Κάθε μία τεχνική έχει τα πλεονεκτήματα της και τα μειονεκτήματα. Εγώ προτιμώ το στεγνό, γιατί έχω καλύτερο έλεγχο της διαδικασίας. Το βρεγμένο, όπως γράφεις, σε βοηθάει να αποφεύγεις λούμπες... Είναι το πως βολεύει τον καθένα...

 ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 01, 2011, 11:58:28 πμ »
Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα φίλοι συμμοντελιστές!

Μετά από μια εβδομάδα ταλαιπωρίας με το Ρενώ μου, και ενώ αυτό μουλιάζει για τέταρτη (!) φορά στην χλωρίνη, είπα να κάτσω να παίξω λίγο με το εσωτερικό του. Σας δίνω φωτογραφίες του, με τα μέρη πρόχειρα τριμμένα, κολλημμένα με blu-tac και βαμμένα πολύ μινιμαλιστικά (έχει ακόμα δουλειά να πέσει σε πόρτες, roll cage κλπ) και θέλω την βοήθειά σας πληζ. Τι χρώματα βάζω γενικά στο εσωτερικό για να 'ζωντανέψει' λίγο; Μου φαίνεται κάπως βαρετό/μονότονο να είναι όλο μαύρο με κίτρινο, αλλά δεν ξέρω κιόλας.. Υποθέτω πως αν έβαφα το roll cage κόκκινο όπως το είδα σε ένα restoration θα έπαιρνε λίγο χρώμα, αλλά καλύτερα να στραφώ στην εμπειρία σας για συμβουλές  :D



Προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής: Τρία βάμματα/ξεβάμματα (λόγω προβλημάτων με χρώματα, λόγω αφηρημάδας δικής μου, λόγω σηκώματος του χρώματος κλπ), χαμένος λεβιές ταχυτήτων (άγνωστο πως), χαμένοι λασπωτήρες (ξεκόλλησαν κατά το πλύσιμο και δεν τους πρόλαβα. Θυσία στον Κθούλου του νεροχύτη μου), τα φτερά μάλλον κολλήθηκαν πιο ψηλά από όσο έπρεπε και δεν συνεχίζουν ενιαία με το side skirt.. Γενικά με έχει ξετινάξει λίγο το Renault αλλά για όλα σχεδόν τα προβλήματα τα φταίει η κούτρα μου. Το κακό είναι οτι έχει αρχίσει να τελειώνει η υπομονή μου και φορτώνω σιγά σιγά.
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 01, 2011, 01:00:59 μμ »
Φίλε μου, οι πολυχρωμίες (στο εσωτερικό) δεν είναι γνώρισμα των αυτοκινήτων τις εποχής... Τα αγωνιστικά ήταν πολύ μινιμαλιστικά...
Για να δώσεις λίγο ποικιλία παίξε με αποχρώσεις του μαύρου. Π.χ. θα έβαφα με semigloss τα δέρματα (πλαϊνά-μάγουλα καθισμάτων) και στεφάνη τιμονιού, με rubber κάποιες λαστιχένιες λεπτομέρειες και mat τα υπόλοιπα.

Για το βάψιμο, για να πετύχει πρέπει καταρχήν το αστάρωμα να είναι απόλυτα ομοιόμορφο και καλο-πλυμένο... Μετά δοκίμασε και τη λύση ενός σπρέι, αν δεν βαρέθηκες φυσικά ή δεν το έχεις βάψει ξανά. Επίσης μια πρόταση είναι να βάψεις με mat χρώμα (στρώνει πολύ πιο εύκολα) και το βερνικώνεις με γυαλιστερό βερνίκι στη συνέχεια για γυαλάδα... Επίσης, διάλεξε μια ώρα τις ημέρας με χαμηλότερη θερμοκρασία (παίζει τεράστιο ρόλο στα γυαλιστερά χρώματα και το αμάξι όπως κατάλαβες δεν συγχωρεί τίποτα - οπότε οι λεπτομέρειες, στη διαδικασία, κάνουν διαφορά).
Ελπίζω να είναι λίγο χρήσιμα τα παραπάνω.
Καλή συνέχεια και μην ξεχνάς ότι η επιμονή είναι μεγάλο προσόν και στο τέλος θα μείνεις περισσότερος "γεματός" με τη δουλειά σου.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 01, 2011, 01:09:53 μμ »
Ευχαριστώ για τις συμβουλές Γιώργο. Θα δοκιμάσω να παίξω με αποχρώσεις του μαύρου, αν και έχω μόνο flat και gloss, οπότε μάλλον θα κάνω αλχημείες με γκρι+μαύρο. Όσο για τα σπρέυ, συμφωνώ οτι είναι πιο εύχρηστα σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά το κίτρινο σπρέυ της Humbrol είναι εντελώς άλλη απόχρωση από αυτήν που θέλω. Άσε που το τελευταίο στραβοπάτημα έγινε με το μαύρο της οροφής που ψέκασα σε σπρέυ και με ανησύχησε (αν και, για να είμαι και δίκαιος, από σπόντα σηκώθηκε το χρώμα, φύσηξε και μου κόλλησε την ταινία μασκαρίσματος πάνω στο χρώμα). Και όταν λέω σηκώθηκε δεν εννοώ ξέβαψε.. Εννοώ ξεκόλλησε σαν τσίχλα, όλο το χρώμα. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε ακρυλικό. Σπρέυ από χρωματοπωλείο κάνει; Φαντάζομαι θα έχουν περισσότερη ποικιλία σε αποχρώσεις, αλλά μπορεί να είναι πολύ χοντρόκοκκο.
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 01, 2011, 01:59:04 μμ »
Αν έχεις λίγο υπομονή νομίζω ότι έχω φωτό του κόκπιτ πολύ καθαρή.
Την έχω στο σκληρό δίσκο στο σπίτι. Αν μπορείς να περιμένεις θα σου τη στείλω την επόμενη Δευτέρα το απόγευμα.
Το κόκκινο ρολμπαρ αφορά την 5 Alpine Turbo όχι αυτό που κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 01, 2011, 02:11:57 μμ »
Αν έχεις λίγο υπομονή νομίζω ότι έχω φωτό του κόκπιτ πολύ καθαρή.
Την έχω στο σκληρό δίσκο στο σπίτι. Αν μπορείς να περιμένεις θα σου τη στείλω την επόμενη Δευτέρα το απόγευμα.
Το κόκκινο ρολμπαρ αφορά την 5 Alpine Turbo όχι αυτό που κάνεις.

Ευχαριστώ Σταύρο! Μου είχες στείλει μια με το dashboard με τα κοντέρ κλπ, αυτήν εννοείς; Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση με τα decals που δίνει η Italeri αλλά δεν πρόκειται να βάψω το κάθε κοντέρ, ξέρω τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω  :lol: Αν εννοείς άλλην, και βέβαια μπορώ να περιμένω, ούτως ή άλλως δεν ξέρω αν μπορώ να το ξαναπιάσω για την υπόλοιπη βδομάδα. Και ευχαριστώ για το roll bar, αυτό που κάνω λοιπόν παραμένει μαύρο;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 01, 2011, 06:18:19 μμ »
Σου είχα στείλει το ταμπλώ του απλού. Εχω και του αγωνιστικού.
Το ρόλμπαρ ήταν semi gloss black.

Tags: