Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και την συμπαράσταση κύριοι. Μόλις επέστρεψα από κέντρο εξοπλισμένος με micromesh 2400, 4000, 6000 κ 8000 βαθμών καθώς και 3 επίπεδα tamiya compound. Πίνω έναν καφέ με το αδέρφι και πάω να τα δοκιμάσω, με το fornet έτοιμο δίπλα, για καλό και για κακό. Θα ποστάρω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα!
Απόστολε, στην υπομονή χωλαίνουμε λίγο, από επιμονή όμως να φάν κι οι κότες
.
Επίσης, Γιώργο, πολύ ωραία ιδέα για το άνοιγμα των πορτών (και καταπληκτική δουλειά στην Alpine!), κάτι τέτοιο είχα κι εγώ στον νού μου. Ούτως ή άλλως δεν θα έχει καμμία τρελλή λεπτομέρεια από μέσα για να είναι 100% ρεαλιστικό όπως το έκανε ο Ιάπωνας φίλος στο video, οπότε και δεν θα φαίνεται παράταιρο. Μην παραπαίρνω φόρα
Θα τα δοκιμάσω στο Peugeot 205 που ούτως ή άλλως θα γίνει πειραματόζωο για πολλά πράγματα, και αναλόγως πως θα γίνει τελικά ο κινητήρας στο Renault μπορεί να το κάνω να ανοίγει απλώς το καπώ. Θα δείξει.
Ακόμα, μόλις παρατήρησα κάτι.. Στην κάτωθι εικόνα οι ζάντες είναι τελείως διαφορετικές από αυτές που δίνει το κιτ. Τι κάνω; Φαίνεται σαν μια αρκετά καλή πρόκληση να παίξω με κάψιμο και τέντωμα sprue, αλλά μήπως απλά θα μου βγει το λάδι τζάμπα;
Λοιπόν πάω για γυάλισμα, wish me luck
ΥΓ: Κάτι ακόμα, προτού ξεκινήσω το τρίψιμο, θέλει βρέξιμο το πανάκι ή θα γίνει ίδια δουλειά με στεγνό;