Αποστολέας Θέμα: Renault 5 Alpine  (Αναγνώστηκε 5383 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Renault 5 Alpine
« στις: Ιουλίου 04, 2011, 11:23:08 πμ »
Και ενώ περιμένω να μου έρθει οίστρος για να περιλάβω το Peugeot 205, ξεκίνησα το Renault 5 (πολλή Γαλλία και πολλά πεντάρια έπεσαν). Το ξεκίνησα κυρίως γιατί έχει πολλή παραπάνω λεπτομέρεια από το Πεζώ, και φαίνεται πιο διασκεδαστικό στην κατασκευή. Καλές και οι προκλήσεις μεν, αλλά που και που θέλω απλώς κάτι να κόβω και να τρίβω ενώ πίνω το καφεδάκι μου. Θεωρητικά θα ήθελα να το κάνω σαν αυτό που οδηγούσε ο Jean Ragnotti το 1979 στο ράλλυ μας, και κατέληξε 4ος.

Σήμερα ξεκίνησα με τις πρώτες κινήσεις, και στην προκειμένη αναφέρομαι στο κόψιμο, τρίψιμο και κόλλημα της μηχανής. Αυτή τη στιγμή κάνει το μπανάκι της προτού την περάσω αστάρι και την βάψω. Και σε σχέση με αυτό λοιπόν, ξεκινά η πρώτη ερώτηση: Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται το βήμα τον οδηγιών στο οποίο είμαι:

Και ερωτώ λοιπόν: Τι χρώμα βάφονται οι άξονες και οι αναρτήσεις κλπ; Θεωρώ μαύρο, αλλά δεν είμαι και βέβαιος. Επίσης, οι οδηγίες λένε η μηχανή να βαφτεί gun metal ολόκληρη, καπάκι κλπ, αλλά νομίζω οτι θα είναι καλύτερη σε steel της Alclad. Δεν το πιστεύω οτι ρωτάω κάτι τόσο απλό, αλλά από τι μέταλλο φτιάχνονται οι μηχανές;
Έχω ψάξει όλο το ιντερνετ να βρω φωτογραφίες του αυτοκινήτου και της μηχανής και δεν το έχω καταφέρει, μήπως έχει κανείς καμμία στο αρχείο του;
Ευχαριστώ, καλή σας ημέρα, και θα ποστάρω κι άλλα όσο προχωράω!  ::salut::
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 04, 2011, 11:56:46 πμ »
Ημιαξόνια Gun Metal με φούσκες Matt Black. Αμορτισέρ σκούρο κόκκινο της De Carbon
Είχε το Νο 9 μπλε σε στρογγυλό άσπρο φόντο.
Τα υπόλοιπα εδώ

http://www.renault5alpine.com/pictures.asp

Στη διάθεσή σου

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 04, 2011, 12:03:32 μμ »
Ημιαξόνια Gun Metal με φούσκες Matt Black. Αμορτισέρ σκούρο κόκκινο της De Carbon
Είχε το Νο 9 μπλε σε στρογγυλό άσπρο φόντο.
Τα υπόλοιπα εδώ

http://www.renault5alpine.com/pictures.asp

Στη διάθεσή σου

Θεός! Ευχαριστώ πολύ, είναι ακριβώς ό,τι έψαχνα! Μια ερώτηση μόνο, καθώς είπαμε: είμαι παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα. Τα ημιαξόνια τι είναι; Οι φούσκες λογικά είναι εκεί που μπαίνουν οι δίσκοι, correct; Και το αμορτισέρ είναι οι αναρτήσεις αν δεν απατώμαι; Τα 17Β και 26Β στην εικόνα που έβαλα;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 04, 2011, 12:52:45 μμ »

Θεός! Ευχαριστώ πολύ, είναι ακριβώς ό,τι έψαχνα! Μια ερώτηση μόνο, καθώς είπαμε: είμαι παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα. Τα ημιαξόνια τι είναι; Οι φούσκες λογικά είναι εκεί που μπαίνουν οι δίσκοι, correct; Και το αμορτισέρ είναι οι αναρτήσεις αν δεν απατώμαι; Τα 17Β και 26Β στην εικόνα που έβαλα;

Ημιαξόνια 26B, το στέλεχος Gun Metal, τα ραβδωτά στις άκρες, οι φούσκες, Matt Black.
Τα αμορτισέρ 17Β. Ανάρτηση λέμε όλο το σύστημα.

Ποστάρησε σε παρακαλώ όλο το manual, να το δω, για να προλάβουμε πατάτες της Heller. Μην λαμβάνεις σοβαρά τους χρωματισμούς που αναφέρει :!: :!: :!:

 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 04, 2011, 01:12:21 μμ »
Ευχαριστώ Σταύρο για την τόσο άμεση απάντηση  :D Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά θα μάθω, πού θα πάει! Ορίστε και το εγχειρίδιο, φωτογραφημένο από το κινητό μου γιατί δεν έχω σκάνερ.. Πάντως νομίζω πως φαίνονται πάνω-κάτω. Α, και το κιτ δεν είναι της Heller αλλά της Italeri.


Edit: Και με κίνδυνο να παραγίνω σπαστικός, στέλεχος εννοείς το 5Β έτσι;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6073
  • Age: 55
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 04, 2011, 01:51:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 04, 2011, 01:58:56 μμ »
Edit: Και με κίνδυνο να παραγίνω σπαστικός, στέλεχος εννοείς το 5Β έτσι;
Στέλεχος εννοώ το ευθύ κομμάτι ανάμεσα στις φούσκες

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 04, 2011, 02:23:43 μμ »
Nα προσθέσω στον Συντονιστή  :arrow: http://www.forum-auto.com/automobiles-mythiques-exception/section5/sujet103154-4795.htm

Σε ποιό σημείο να εστιάσουμε Γιάννη?

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 04, 2011, 02:32:47 μμ »
Να'στε καλά κύριοι, βοηθήσατε πολύ  ::salut::
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 56
  • Τόπος: Ελλαδιστάν
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 04, 2011, 10:15:29 μμ »

Τα ημιαξόνια τι είναι; Οι φούσκες λογικά είναι εκεί που μπαίνουν οι δίσκοι, correct; Και το αμορτισέρ είναι οι αναρτήσεις αν δεν απατώμαι;



Καλησπέρα Βασίλη,

Τα ημιαξόνια είναι οι άξονες μετάδοσης της κίνησης από το διαφορικό στους τροχούς (ένα ημιαξόνιο για κάθε τροχό). Οι φούσκες βρίσκονται στα άκρα των ημιαξονίων, και προστατεύουν τα άκρα των ημιαξονίων (π.χ. μπιλιοφόροι) από τη βρωμιά. Επίσης κρατούν το λιπαντικό (γράσο) καθαρό από βρωμιά, και στη θέση του. :wink:

Επειδή οι φούσκες έχουν σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του αυτοκινήτου, στην πραγματικότητα καλό είναι να τσεκάρονται σε κάθε ευκαιρία (εντός, και εκτός των προγραμματισμένων συντηρήσεων του αυτοκινήτου).

Τα ελατήρια μαζί με τα αμορτισέρ αποτελούν την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Τα ελατήρια ελέγχουν τις κινήσεις του αμαξώματος που προκύπτουν από τις δυνάμεις που εφαρμόζονται στο αυτοκίνητο κατά την κίνησή του στο δρόμο, και τα αμορτισέρ (αποσβεστήρες) εμποδίζουν - αποσβένουν την ανεξέλεγκτη και περιττή ταλάντωση των ελατηρίων.

Στην πραγματικότητα τα αμορτισέρ έχουν άμεση σχέση, εξάρτηση θα έλεγα με τα ελατήρια, και θα πρέπει να συμβαδίζουν με τη σκληρότητα των ελατηρίων. Όταν δεν συνεργάζονται σωστά μεταξύ τους (λόγω διαφορετικών προδιαγραφών ελατηρίων-αμορτισέρ) η ανάρτηση δεν λειτουργεί σωστά, και το αυτοκίνητο μπορεί να έχει απρόβλεπτη και επικίνδυνη συμπεριφορά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες... Άρα καγκουριές με άσχετο πάντρεμα ελατηρίων αμορτισέρ απαγορεύεται δια ροπάλου ::violent1::

Καλό βράδυ, και καλή συνέχεια με το 5ράκι. :wink:

Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 06, 2011, 09:40:58 μμ »
Ευχαριστώ Απόστολε για το μαθηματάκι μηχανολογίας, ειλικρινά δεν πήγε καθόλου χαμένο! Αν δεν σε πειράζει θα σε πάρω ένα τηλέφωνο την Παρασκευή για ένα-δυό θεματάκια ακόμα :D
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 56
  • Τόπος: Ελλαδιστάν
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #11 στις: Ιουλίου 07, 2011, 01:41:10 μμ »
Ευχαριστώ Απόστολε για το μαθηματάκι μηχανολογίας, ειλικρινά δεν πήγε καθόλου χαμένο! Αν δεν σε πειράζει θα σε πάρω ένα τηλέφωνο την Παρασκευή για ένα-δυό θεματάκια ακόμα :D

Καλησπέρα Βασίλη,

Είμαι στη διάθεσή σου, να επικοινωνήσεις όποτε θέλεις. :wink:

Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #12 στις: Ιουλίου 08, 2011, 08:10:56 μμ »
Τώρα που τις βρήκα
Δυο φωτό από το προσπέκτους του Renault 5 Alpine.

Το postimage δεν μου έκανε τη χάρη :!:

Στη διάθεσή σου

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #13 στις: Ιουλίου 09, 2011, 09:48:24 πμ »
Ευχαριστώ Σταύρο, αλλά δεν φαίνονται οι εικόνες, μπορείς να τις ξανανεβάσεις;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 09, 2011, 09:57:00 πμ »
Περίμενε γιατί μπλόκαρε η διαδικασία :oops: :oops:

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 09, 2011, 10:07:02 πμ »
Σου έστειλα 3 φωτό με e-mail. Ειδοποίησέ με όταν τις λάβεις

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 09, 2011, 10:37:23 πμ »
Ελήφθησαν κανονικότατα, και είναι πάρα πολύ βοηθητικές! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 18, 2011, 04:57:21 μμ »
Μετά από μια-δυο βδομάδες απουσίας, επιτέλους σήμερα μπόρεσα να κάτσω να δουλέψω το renault και έπεσα με τα μούτρα. Τελείωσα 2-3 στοκαρισματάκια και έβαψα τα βασικά χρώματα. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, κάτι δεν έκανα καλά και το χρώμα έκανε αυτό που νομίζω οτι λέγεται φλούδα πορτοκαλιού. Τι το προκαλεί αυτό; Υποθέτω πως είναι επειδή δεν αραίωσα αρκετά την μπογιά; Φταίει η πίεση; Νομίζω ψέκαζα αρκετά χαμηλά, στα 10-12psi. Και τώρα τι γίνεται; Μπορώ να το διορθώσω, θα καλυφθεί από το βερνίκι ή καλύτερα να το ξεβάψω και φτου κι απ' την αρχή;
Κατά τα άλλα, έβαλα τον κινητήρα και τις αναρτήσεις (τις οποίες έφτυσα αίμα να τις βάλω στην θέση τους), και αφού τελειώσω με όλα τα άλλα θα δω μήπως μπορέσω να παίξω με καλωδιώσεις κλπ έτσι για να πάρω μια γεύση. Επίσης αν έχει κανείς κάποιο tutorial/μέθοδο για το πως να κάνω πόρτες/καπώ να ανοίγουν θα ήταν πολύ βοηθητικό!  ::salut::

We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 33
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 18, 2011, 05:12:23 μμ »
Καλησπερα ::salut::

Η εμφανιση Orange Peel ωφειλεται ή σε υψηλη πιεση ή σε πολυ κοντινη αποσταση του αερογραφου με το μοντελο.
Η μια λυση ειναι τριψιμο με πανακια micromesh + compound ενω η δευτερη ειναι μπανιο σε φορνετ για μερικες ωρες κ ετσι φτανεις στο πλαστκο του καλουπιου διχως χρωμα επανω.


Για να παιξεις με ανοιγμα πορτων κ καπω χρειαζεται αρκετη μελετη για την κατασκευη του μεντεσε αλλα κ των μαρσπιε. Ολα αυτα γινονται πριν βαφτει το μοντελο.

Για τις καλωδιωσεις απλα βρες φωτο αναφορας κ αρχισε να ξηλωνεις παλιες ηλ. συσκευες του σπιτιου για καλωδια :mrgreen:

Καλη συνεχεια :)

Φιλικα, Χρηστος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 18, 2011, 05:17:37 μμ »
Ωχ. Απαλό τρίψιμο με ντουκόχαρτο άνω των 2000 βαθμών δεν θα κάνει κάτι; Η αλήθεια είναι πως να το ξεβάψω και πάλι απ' την αρχή μου φαίνεται πολύ μανίκι, και θα ήθελα να το αποφύγω.. Για ανοίγματα κλπ δεν τα θέλω μόνο για αυτό αλλά και για επόμενα projects, για όταν καταφέρω επιτέλους να σταυρώσω ένα εσωτερικό αυτοκινήτου που να θέλω να φαίνεται, και κατά πάσα πιθανότητα όχι για το Renault ούτως ή αλλως. Θα αρχίσω την μελέτη λοιπόν! Από που αρχίζω όμως;  :lol:
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 33
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 18, 2011, 05:37:58 μμ »
Τα πανακια που σου ανεφερα ξεκινουν απο 3000 κ καταληγουν σε 12000 :)

Ποτεινω οταν ερθει η ωρα του μοντελου στο οποιο θα θες να κανεις τετοιου ειδους επεμβασεις, να ξεκινησεις το αντιστοιχο WIP κ οι γκουρου της θεματολογιας θα σε καθοδηγησουν βημα βημα ::salut:: προσωπικα δεν εχω κανει κατι αντιστοιχο οποτε κ δεν μπορω να σε βοηθησω παραπανω :)


Παρ'ολα αυτα δες αυτο κ θα καταλαβεις πολλα:
http://www.youtube.com/watch?v=aeU5BnLVT8E


 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 18, 2011, 06:04:42 μμ »
Ευχαριστώ πολύ! Τα πανάκια αυτά τα βρίσκω σε κάποιο μαγαζί εδώ ή πρέπει να τα ψάξω απ' έξω;
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 18, 2011, 06:29:01 μμ »
Φίλε μου μια χαρά το πάς...
Τώρα για το βάψιμο... είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο του orange peel... οπότε μην σε στεναχωρεί...
Τεχνική για να εξαλείψεις το orange peel, έχω γράψει αυτό : http://gtziaf.blogspot.com/2010/12/e-orange-peel.html
Για το βάψιμο γενικά, μπούσουλας μπορεί να αποτελέσει αυτό : http://www.italianhorses.net/Tutorials/PerfectPaint/paint.htm
Γενικά, μπορείς να περάσεις προσεκτικά μόνο με ντουκόχαρτο 2000 βαθμών και μετά να γυαλίσεις με τις κρέμες (COMPOUND) της Tamiya. Απλά δεν θα έχεις "βάθος" στο γυάλισμα.
Πανάκια Micromesh, νομίζω, οτι μπορείς να βρεις σε μοντελιστικά καταστήματα. Υπάρχουν και σε στικ ή Pads... Αν δεν βρεις στείλε μου ένα pm  :wink:
Για τις πόρτες δεν υπάρχουν στάνταρ tutorials, καθώς κάθε μια είναι διαφορετική περίπτωση... Το σημαντικό είναι η εσωτερική λεπτομέρεια της πόρτας και το μαρσιπιέ της στο αμάξωμα. Δες τι έκανε ο Θάνος (Soul Slayer) στο Mini του (Υπό κατασκευή) και εγώ εδώ στην Alpine μου... Το βίντεο που πόσταρησε ο Χρήστος επίσης είναι πολυυυύ χρήσιμο...
Καλή συνέχεια...
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 56
  • Τόπος: Ελλαδιστάν
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 18, 2011, 07:38:04 μμ »
Καλησπέρα Βασίλη,

Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, και το Χρήστο σε όσα γράφουν.

Η πίεση του αέρα είναι μάλλον καλή (προσωπικά θα χρησιμοποιούσα 0,8-1,0 πίεση αέρα), να προσέχεις τη σωστή αραίωση του χρώματος, και πολύ καλό ανακάτεμα.

Ίσως είναι καλή ιδέα να έχεις ένα αμάξωμα (οποιοδήποτε) μόνο για δοκιμές βαφής. Δοκιμάζεις πρώτα πάνω του, και μετά εάν είναι όλα όπως τα θες βάφεις το αμάξωμα του κιτ που δουλεύεις.

Επίσης όταν βάφεις ξεκίνα από τις επίπεδες επιφάνειες (ουρανός, καπό) και κατέβαζε το βάψιμο προς τα κάτω (στα μαρσπιέ). Έτσι θα ελέγχεις καλύτερα το στρώσιμο του χρώματος, και θα αποφύγεις να κάτσει πάχνη (πιθανότατα και σκόνες) από το ψέκασμα του χρώματος σε σημεία που έχεις βάψει και είναι εντάξει.

Όσο για το ξέβαμμα είναι απλούστατη υπόθεση. Το βουτάς σε διάλυμα χλωρίνης-νερού για μερικές ώρες, ή για ταχύτερο αποτέλεσμα το ψεκάζεις με καθαριστικό σπρέι φούρνων π.χ. Fornet (δεν έχω δοκιμάσει αυτή την διαδικασία, προσωπικά προτιμώ το ξέβαμμα της χλωρίνης). Όταν ξεβάψει το αμάξωμα το πλένεις με νερό και σαπούνι για πιάτα με μία παλιά οδοντόβουρτσα, και είσαι έτοιμος. :wink:

Καλή συνέχεια!!!

Αποστολος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stingray

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Age: 42
  • Τόπος: Pal Fal
  • Βασίλης
Απ: Renault 5 Alpine
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 18, 2011, 09:58:53 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις κύριοι! Η διστακτικότητά μου να το ξεβάψω δεν οφείλεται στην διαδικασία αλλά στο οτι έχω ήδη κολλήσει κουνητήρα, αναρτήσεις κλπ (αυτή η ανυπομονησία θα με φάει) και μετά τρέχα γύρευε πως θα ξαναβαφτεί. Θα πάω αύριο για micromesh. Γιώργο ευχαριστώ πολύ για τα links! Μια ερώτηση ακόμα: το κέρωμα είναι υποχρεωτικό μετά το τρίψιμο; Και μετα decals κανονικά ή πρέπει να προσέξω κάτι πριν τα βάλω;
 
Επίσης, Απόστολε, είχες δίκιο για τα enamels, βολεύουν πολύ και έχουν πολύ καλή κάλυψη. Γενικά κατά μέσο όρο τι λόγο χρώματος/διαλυτικού να χρησιμοποιώ; Μην τελειώσω και όλο το κίτρινο ψάχνοντας :lol:
We'll roll on with our heads held high
Our conscience in the gutter
Our dreams up in the sky

Tags: