Έπειτα από πολύ καιρό και πολλές καθυστερήσεις, παρουσιάζω ένα update της πορείας των εργασιών της deltona. Πλέον και με το GB να έχει ολοκληρωθεί, επίσημα και ανεπίσημα, μπορούν
οι διαχειριστές αν θέλουν να μεταφέρουν το θέμα στην αυτοκινητιστική ενότητα για να είμαστε και σωστοί απέναντι σε αυτούς που τερμάτισαν άξια και εμπρόθεσμα.

Οι εργασίες αφορούσαν κατά κύριο λόγο το πάτωμα, αλλά αρκετά πράγματα έγιναν και στο εσωτερικό. Οι χρωματικές επιλογές λόγω έλλειψης χρόνου βασίστηκαν σχεδόν αποκλειστικά στις οδηγίες του κιτ.
Στο εσωτερικό, βάφτηκε η μπανιέρα με τα Steel Η18 και Middle Stone Η71 της Gunze, Silver No11 και Grey Matt No27 της Humbrol, και το Flat Black XF-1 της Tamiya. Προς το παρόν, με λεπτό φύλλο πλαστικού έγινε προσπάθεια να αναδειχτούν ρεαλιστικότερα οι εμπρός ταπετσαρίες και αν βρεθεί χρόνος και κουράγιο θα γίνει το ίδιο και για τις πίσω. Απομένουν τα καθίσματα και οι ζώνες για να κολληθούν όλα μαζί.


Το πάτωμα, αφού πρώτα φάρδυναν οι θόλοι με φύλλο πλαστικού και στόκο για να κλείσουν τα κενά με το αμάξωμα, ψεκάστηκε με Flat Black XF-1 και White Flat XF-2 της Tamiya και έπειτα με Matt Humbrol βερνίκι. Στην εξάτμιση, κόπηκε η απόληξή της και προστέθηκε μεταλλικό σωληνάκι (από ηλεκτρολογικό ακροδέκτη καλωδίων) για καλύτερη απόδοση του βάθους, και αφού στοκαρίστηκε στο σημείο συγκόλλησης, ψεκάστηκε με Pale Burnt Metal της Alclad. Τα προστατευτικά κινητήρα και πίσω διαφορικού είναι κι αυτά έτοιμα να τοποθετηθούν.


Τέλος, ολοκληρώθηκε το ταμπλώ, με μοναδικές extra προσθήκες το μαγικό κουτί της Marelli (από φύλλο πλαστικού) και τον κόκκινο διακόπτη της αυτόματης πυρόσβεσης.

Πλεόν ο μόνος -χρονικά- στόχος που απέμεινε είναι η έκθεση του Πήγασου (αν φυσικά το τελικό αποτέλεσμα είναι για να το δείχνουμε..

), οπότε θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες στο αμάξωμα.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!