Λιγα λογια:Η Lancia επειτα απο τον τραγικο θανατο των Henri Toivonen - Sergio Cresto με την τερατωδη S4, αποσυρθηκε απο το παγκοσμιο πρωταθλημα ραλλυ. Αυτο εμελε να ειναι κ το τελος εκεινης της εποχης των Ιερων Τερατων του Group B.
Ετσι στο νεο πρωταθλημα συμμετειχαν αυτοκινητα προδιαγραφων Group A.
Τον Σεπτεμβριο του 1979 η Lancia παρουσιασε στο Σαλoνι αυτοκινητου της Φρανκφουρτης το πρωτο της μοντελο στην μικρομεσαια κατηγορια. Η κατασκευη του βασιστηκε στο φθηνοτερο Fiat Ritmo, αλλα ηταν αναβαθμισμενη με ακριβότερα εξαρτηματα, οπως π.χ. το συστημα διευθυνσης της Lancia Beta και Lancia Gamma. Γενικα ηταν ενα ιδιαιτερα πολυπλοκο αυτοκινητο σε αυτην την κατηγορια.
Με βαση την Delta λοιπον, η Lancia προετοιμασε για το νεο πρωταθλημα ενα αυτοκινητο προδιαγραφων Group A. Στην ουσια ηταν μια εκπολιτισμενη μορφη της S4, οντας βασισμενη στην αεροδυναμικη, τα δομικα στοιχεια, αλλα κ στο ισχυρο συστημα τετρακινησης που ειχε η S4.
Το εργοστασιο κατεκτησε πολλες διακρισεις κ πρωταθληματα κ η Delta χαρακτηριζεται μεχρι κ σημερα ως το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο σε rally!
Επισης η Lancia προσεφερε και εμπορικες εκδοσεις αυτων των αυτοκιντων rally: Την Lancia Delta Integrale και την Lancia Delta HF4WD.

Το κιτ ειναι αυτο

αλλα δεν το εχω ακομα στα χερια μου.

Συντομα θα εχουμε το πρωτο update με το review του κιτ!

Ευχαριστω για το χρονο σας
