Οι εργασίες στην Alpine συνεχίστηκαν, αφού εκμεταλλευόμενος μια απρόοπτη καθυστέρηση στις προγραμματιζόμενες μίνι διακοπές, που μετατέθηκαν για το υπόλοιπο της εβδομάδος, είπα να ασχοληθώ λίγο… Βασικά κόλλησα με την πάρτη της (είμαι πολύ άσχημα γιατρέ μου
) και έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά…
Το πρώτο σετ εργασιών αφορά τις πόρτες και την επένδυση αυτών. Πρώτη δουλειά, η αφαίρεση της ανάγλυφης μανιβέλας για τα παράθυρα, για να αντικατασταθούν με άλλες από φύλλο και μήκη πλαστικού (θα φτιαχτούν αργότερα).
Στη συνέχεια, σειρά είχε η λεπτομέρεια στο εσωτερικό της πόρτας, στα σημεία που αυτή κόπηκε από το αμάξωμα. Αυτή έγινε με εποξικό στόκο, και στη συνέχεια «καπακώθηκε» με την επένδυση. Το αστάρι ανέδειξε τα προβλήματα που και τα σημεία που χρίζουν βελτίωσης. Τέλος προστέθηκε ένα πηχάκι φύλο πλαστικού, για να καλύψει το κενό της ένωσης μαρσιπιέ με πάτωμα.
Ακολούθησε ο μηχανισμός ανοίγματος της πόρτας. Το σχήμα της πόρτας και η δέσμευση μου να άνω κάτι απλό, κατέληξα στην υλοποίηση μιας ιδέας ενός Ρώσου μοντελιστή (για όσους θυμούνται από το φετινό AFMOTY :
http://www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php?t=979322&highlight=open+doors)
Το μόνο πονηρό σημείο είναι, η τάση του πάνω μέρους της πόρτας να πετάει προς το εξωτερικό του αυτοκινήτου, φεύγοντας από τη θέση της. Αυτό λύθηκε με κατάλληλο ανεπαίσθητο λύγισμα του μεταλλικού στοιχείου, πάνω στο οποίο στηρίζεται η πόρτα. Οι δοκιμές ανοίγοκλεισίματος ήταν επιτύχεις και το μόνο που μένει είναι η προσθήκη των μεντεσέδων και ενός ελάσματος που θα αναπαριστά τον βραχίονα ανοίγματος της πραγματικής. Αυτό όμως, απλά θα είναι αισθητική προσθήκη και δεν θα αποτελεί δομικό στοιχείο του μηχανισμού.
Τελευταία εργασία για σήμερα, αφορά τους εμπρός προφυλακτήρες. Τρυπήθηκαν στα σημεία που μπαίνουν οι βίδες συγκράτησης και περάστηκαν rivets 0,7mm, για μεγαλύτερη αληθοφάνεια. Αντίστοιχα τρυπήθηκε το αμάξωμα στα κατάλληλα σημεία ώστε να περάσουν τα rivets. Η δοκιμαστική τοποθέτηση τους, αποκαλύπτει το σώμα του rivets πίσω από τον προφυλακτήρα, όπως συμβαίνει και στη πραγματική.
Μελετώντας καλύτερα τον προφυλακτήρα διαπίστωσα ότι η έκδοση που έτρεξε στο Ακρόπολις του ’70, είχε ενσωματωμένα φωτάκια, κάτι που δεν δίνει η Tamiya. Σκέφτηκα να τους τρυπήσω, αλλά μετά με προβλημάτισε πως θα αναπαραστήσω το τζάμι, οπότε ζητάω τις ιδέες σας. Αν βάλω φύλλο ζελατίνας πως θα το κολλήσω να εφάπτεται στην καμπύλη του προφυλακτήρα
: Άλλες λύσεις?
Προτάσεις ευπρόσδεκτες. Αναμένω με αγωνία τις συμβουλές σας.
Ελπίζω να μη σας κούρασα…
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Να είστε όλοι καλά…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…