Αποστολέας Θέμα: Mitsubishi Lancer Evo IV  (Αναγνώστηκε 9606 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #25 στις: Αυγούστου 21, 2011, 10:48:54 πμ »

Καλησπέρα σε όλους όσους συμμετέχουν και παρακολουθούν αυτό το GB.

Ηρθέ η ώρα του Μήτσου!

Παρά τις κοπιαστικές προσπάθειες, τόσο φίλων όσο και δικές μου, στάθηκε αδύνατον να βρεθούν λεπτομερείς φωτό αναφοράς ορισμένων σημείων του πρωτοτύπου. Σε ορισμένα σημεία λοιπόν δούλεψε η φαντασία και η όποια εμπειρία από προηγούμενες κατασκευές.

Το κιτ της Hasegawa είναι όντως καλό, με καλή εφαρμογή, ελάχιστες ανάγκες σε στόκο αλλά με τις γνωστές αψυχολόγητες Ιαπωνίτικες ελλέιψεις σε ορισμένα σημεία. Εξηγώ ότι -για παράδειγμα- ενώ δίνει τους υαλοκαθαριστήρες σε ΡΕ με 3 κομμάτια τον καθένα :!:, το χιαστί τμήμα του ρολκέιτζ στις πόρτες δεξιά-αριστερά λάμπει δια της απουσίας του. :oops:

Αποφάσισα να το κάνω ΟΟΒ, χωρίς την παραμικρή προσθήκη aftermarket (μόνο ό,τι διαθέτει το spare parts box) και η κατασκευή θα ποσταριστεί φυσικά βήμα-βήμα για να βοηθηθούν όσοι συμμετέχουν σε αυτό το GB και η κατασκευή αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν τους είναι οικεία.
Ολα τα δομικά κομμάτια του κιτ ελέγχθηκαν για τη συναρμογή τους, καθαρίστηκαν από τυχόν σημάδια καλουπιού και πλύθηκαν. 
Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των μοντελιστών αυτοκινήτου ξεκινάει από το αμάξωμα, εγώ ξεκίνησα από το σασί και τις αναρτήσεις (από ανάποδο άνθρωπο τι περιμένεις :mrgreen: :mrgreen: ).
Το σασί ασταρώθηκε στη κάτω του πλευρά με το γκρι σπρέυ της Humbrol και περάστηκε μερικά "βαριά" χέρια με ντουκόχαρτο 1200 για να δείχνει κάπως used. Στην επάνω πλευρά του σασί, στη μύτη μόνο, περάστηκε ένα χέρι μαύρο ματ, ό,τι δηλ. θα ψιλοφαίνεται από τις γρίλιες των ψυγείων. Το ψυγείο νερού περάστηκε με Αλουμίνιο της Humbrol, οι σωληνώσεις με Clear Blue και οι κολιέδες είναι στενές λωρίδες αυτοκόλλητης αλουμινοταινίας. Κολλήθηκε δε στο πάνω εμπρός μέρος του σασί. Όλο το υπόλοιπο πάνω μέρος είναι αόρατο μόλις κολλήσει πάνω του η "μπανιέρα" του κόκπιτ.


Για τη κάτω πλευρά του σασί ετοιμάστηκαν, κολλήθηκαν και βάφτηκαν:
1) Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης με Metallic Gray, Gloss Aluminium, Matt Black και Metalcote Polished Steel + Semi Gloss Black για τα ημιαξόνια.


2) Η ποδιά με Aluminium, Metalcote Polished Steel και Semi Gloss Black για τα κάτω ψαλίδια.


3) Το κάρτερ λαδιού και η χελώνα του κιβωτίου με Gloss Aluminium, τα εμπρός ημιαξόνια με Metalcote Polished Steel και οι φούσκες με Semi Gloss Black. Οι ράβδοι στρέψης πίσω με Metalcote Polished Steel στο διαμήκες και Semi Gloss Black στο εγκάρσιο. Η μικρή προστασία του πίσω διαφορικού με Metalcote Polished Steel.


4) Η εξάτμηση βάφτηκε Metalcote Polished Steel και θα περαστεί με το μπλε του Weathering Set D της Tamiya πριν τη τελική παρουσίαση. Τα μπράτσα της κρεμαγιέρας περάστηκαν με Silver και Semi Gloss Black.


5) Οι μπουκάλες μπρος και πίσω περάστηκαν με Gloss Aluminium το σώμα τους και Metalcote Polished Steel στη βάση στήριξής τους. Τα ελατήρια βάφτηκαν ολόκληρα με Ματ Μαύρο και όταν στέγνωσε τρίφτηκαν ελαφρά οι σπείρες για να φύγει το μαύρο χρώμα και περάστηκαν με κίτρινο μαρκαδόρο. Οι δίσκοι περάστηκαν Gloss Aluminium (δεν φαίνονται μετά τη συναρμολόγηση) και τα μουαγιέ Clear Red εμπρός και Clear Blue πίσω. Οι σιαγόνες με Metalcote Polished Steel.


Η συναρμολόγηση άρχισε με το κάρτερ και τη χελώνα του κιβωτίου, τα μπροστινα γόνατα και τους δίσκους και τα μπράτσα της κρεμαγιέρας.


Στη συνέχεια κολλήθηκε ο κεντρικός της μετάδοσης, τα πίσω γόνατα και οι δίσκοι


Οι πίσω ράβδοι στρέψης πάνω στις μπουκάλες


Η εξάτμιση, η ποδιά και η προστασία του πίσω διαφορικού


Εκτός από το Weathering της εξάτμησης, το ...ξύσιμο της ποδιάς για να δείχνει ελαφρά ταλαιπωρημένη και ορισμένες διορθώσεις με το πινελάκι, το σασί έχει τελειώσει.


Παρατήρηση 1: Ολή αυτή τη συναρμολόγηση το Τζαπάνι στις οδηγίες του το έχει να γίνεται στα τελευταία βήματα, δηλ. μετά την εφαρμογή του κόκπιτ στο σασί και όλου μαζί στο αμάξωμα, το οποίο είναι βαμμένο, γυαλισμένο και με τις χαλκομανίες του!!!! Ούτε σκέψη βέβαια για κάτι τέτοιο. Η αβαρία στο αμάξωμα είναι σίγουρη και πέρα από αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να στηρίξεις ανάποδα το αμάξωμα για να δουλέψεις από κάτω.
Παρατήρηση 2: Χρησιμοποιώ πολύ το Metalcote Polished Steel της Humbrol σε σπρέυ. Είναι κορυφαίο για μηχανικά μέρη αυτοκινήτου αλλά απαιτεί έναν κάποιο χειρισμό. Εάν ενδιαφέρεται κάποιος ευχαρίστως να τον περιγράψω.

Spoiler (hover to show)
 
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


Αποσυνδεδεμένος Soul Slayer

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • Age: 39
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Πολίτης Αθανάσιος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #26 στις: Αυγούστου 21, 2011, 03:23:24 μμ »
Την παράκληση για κράτηση ευμενών σχολίων στο τέλος θα την αγνοήσω πλήρως και με όλο το σεβασμό διαφωνώ κάθετα με αυτήν για δικούς μου λόγους...
Στο δια ταύτα λοιπόν,θα ήθελα να πω ότι η δουλειά είναι υψηλότατου επιπέδου και πηγή έμπνευσης για μένα προσωπικά.Μόνη μου αντίρρηση (ή μάλλον με ξενίζει κάπως) είναι το γκρι χρώμα της κάτω πλευράς.Συνήθως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχει το ίδιο χρώμα με αυτό του αμαξώματος (σε αυτήν την περίπτωση λευκό) εκτός και αν πέσαμε σε εξαίρεση οπότε πάω πάσο,δεν το γνωρίζω με σιγουριά όμως και θα το ψάξω!
Τα χρώματα έχουν στρώσει εξαιρετικά,μου αρέσουν και τα moyers και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα clear χρώματα περάστηκαν με πινελάκι ή ψεκάστηκαν (και αν ψεκάστηκαν τί αναλογία διάλυσης γιατί τα δικά μου είναι εξαιρετικά παχύρρευστα και με δυσκολεύουν στο πινέλο).
Καλή επιτυχία για τη συνέχεια!Μας έλειψε η συμμετοχή του  ::sofos11:: της θεματολογίας!
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #27 στις: Αυγούστου 21, 2011, 09:09:05 μμ »
Την παράκληση για κράτηση ευμενών σχολίων στο τέλος θα την αγνοήσω πλήρως και με όλο το σεβασμό διαφωνώ κάθετα με αυτήν για δικούς μου λόγους...
Στο δια ταύτα λοιπόν,θα ήθελα να πω ότι η δουλειά είναι υψηλότατου επιπέδου και πηγή έμπνευσης για μένα προσωπικά.
OK Σέβομαι τους λόγους και σε ευχαριστώ ::salut::
Μόνη μου αντίρρηση (ή μάλλον με ξενίζει κάπως) είναι το γκρι χρώμα της κάτω πλευράς.Συνήθως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχει το ίδιο χρώμα με αυτό του αμαξώματος (σε αυτήν την περίπτωση λευκό) εκτός και αν πέσαμε σε εξαίρεση οπότε πάω πάσο,δεν το γνωρίζω με σιγουριά όμως και θα το ψάξω!
Είπαμε δούλεψε και η φαντασία. Αν βρεις φωτό του κάτω μέρους του Μήτσου, από Ακρόπολις όμως, κέρδισες τον πρώτο αριθμό. Φίλος που έχει τρέξει με τέτοιο μου είπε ότι το περνούσαν ένα χέρι λαστιχομαστίχη για τις κροκάλες.
Τα χρώματα έχουν στρώσει εξαιρετικά,μου αρέσουν και τα moyers και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα clear χρώματα περάστηκαν με πινελάκι ή ψεκάστηκαν (και αν ψεκάστηκαν τί αναλογία διάλυσης γιατί τα δικά μου είναι εξαιρετικά παχύρρευστα και με δυσκολεύουν στο πινέλο).
Πινελάκι σχεδόν στεγνό, δυο χέρια

Εχεις pm

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 46
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #28 στις: Αυγούστου 21, 2011, 10:12:15 μμ »
Καλησπέρα Σταύρο

Spoiler (hover to show)

η παρουσιασή σου είναι Ε - Κ - Π - Λ - Η - Κ - Τ - Ι - Κ - Η άκρως χρήσιμη και κατατοπιστική για αρχάριους στον χώρο όπως η αυθεντιά μου και να είσαι σίγουρος ότι όλοι μας γινόμαστε καλύτεροι μοντελιστές,
όταν μελετάμε τέτοιου επιπέδου άρθρα...

διαπίστωσα την ευρεία χρήση του Metalcote και αν βεβαίως δεν είναι κόπος, θα με ενδιέφερε η μέθοδος χρησιμοποιήσης του....

καλό βράδυ ::salut:: ::salut::

βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #29 στις: Αυγούστου 22, 2011, 08:39:54 πμ »
 :arrow: alex78  ::thanks_smilie::

Metalcote Polished Steel της Humbrol σε σπρέυ
Εφαρμόζεται πάνω σε ασταρωμένη με Primer 1 επιφάνεια. Σε ασταρωμένα με τα άσπρα της Gunze δεν "γραπώνει" καλά.
Το αφήνουμε 5' σε μπολ με ζεστό νερό και μετά πολύ καλό κούνημα.
Περνάμε δυο πολύ γρήγορα και μακρυνά χέρια με απόσταση 45' λεπτών μεταξύ τους.
Τρίτο χέρι αν χρειάζεται μόνο για διορθώσεις. Οχι "υγρά" χέρια.
Έχει μεγάλη καλυπτικότητα, μεγάλη ταχύτητα εξόδου και φαρδιά δέσμη.
Η βαμμένη επιφάνεια είναι σκούρα ματ ανθρακί.
Το αφήνουμε 6-8 ώρες να στεγνώσει καλά.
Με μαλακό βαμβακερό ύφασμα τρίβουμε την επιφάνεια η οποία αποκτά την απόχρωση του χυτοσίδηρου με σκούρες σκιές στα τυφλά σημεία.
Τα οποία αν θέλουμε μπορούμε να "ανοίξουμε" με μπατονέτα.
Το βαμμένο τμήμα δεν σηκώνει πολλά ...πιασίματα με το χέρι (μουτζουρώνει και θολώνει) γι' αυτό καλό είναι να εφαρμόζεται τελευταίο.

Ελπίζω να βοήθησα.

Σταύρος

 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #30 στις: Αυγούστου 22, 2011, 09:24:15 πμ »
Και έλεγα, δεν του πάει η καρδιά να πιάσει το γιαπωνέζικο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Η επεξήγηση για το Metalcote Polished Steel πολύ κατατοπιστική και χρήσιμη...  :wink:

Τα μουαγιέ (και είχα ξεχάσει πως τα λέγαν  :)) δεν με ξετρέλαναν αλλά τι θα φαίνεται κιόλας?
Επίσης, μην ξεχάσεις να βάψεις τις βίδες ασημί (π.χ. στα ψαλίδια της ποδιάς βλέπω κάποιες άβαφες), έτσι για να σε βάλω κάτι να κάνεις, γιατί πολύ ΟΟΒ το πας...  ::glossa::

Το ξέρω ότι έχει αρχίσει να σου αρέσει και πιστεύω ότι θα πας και για ιμπρέζα μετά, οπότε καλή συνέχεια στην νέα (και επίσημα πιά) σου καριέρα  :twisted: :twisted: :twisted:  ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 46
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #31 στις: Αυγούστου 22, 2011, 10:40:09 πμ »
Καλημέρα

Ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση του. Πρέπει να είναι φοβερό, θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. ::salut:: ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #32 στις: Αυγούστου 22, 2011, 10:43:46 πμ »
Και έλεγα, δεν του πάει η καρδιά να πιάσει το γιαπωνέζικο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Για το GB ρε γ@μώτο :mrgreen:
Η επεξήγηση για το Metalcote Polished Steel πολύ κατατοπιστική και χρήσιμη...  :wink:
Είδες τι ζωγραφίζω αν έχω λογοτεχνικό οίστρο :?: :lol:
Τα μουαγιέ (και είχα ξεχάσει πως τα λέγαν  :)) δεν με ξετρέλαναν αλλά τι θα φαίνεται κιόλας?
Ούτε εμένα αλλά μόλις μπούν οι ζάντες είναι σαν να μην υπάρχουν :!:
Επίσης, μην ξεχάσεις να βάψεις τις βίδες ασημί (π.χ. στα ψαλίδια της ποδιάς βλέπω κάποιες άβαφες), έτσι για να σε βάλω κάτι να κάνεις, γιατί πολύ ΟΟΒ το πας...  ::glossa::
Μάλιστα αφεντικό. Δεν θα επαναληφθεί. Ξέρω ότι στο τέλος θα βάλεις το καθρεφτάκι του οδοντίατρου για να βλέπεις από κάτω  :D
Το ξέρω ότι έχει αρχίσει να σου αρέσει και πιστεύω ότι θα πας και για ιμπρέζα μετά, οπότε καλή συνέχεια στην νέα (και επίσημα πιά) σου καριέρα  :twisted: :twisted: :twisted:  ::salut::
Στη σκέψη μου είσαι. Κινητήρα έχει αυτό το Τζαπάνι :?:

Αποσυνδεδεμένος jvolume

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 341
  • Age: 47
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #33 στις: Αυγούστου 22, 2011, 04:34:35 μμ »
Σταύρο καλησπέρα

Αρχικά καλησπέρα και καλή συνέχεια στην κατασκευή σου.
Αν και έχω χρησιμοποιήσει αρκετά τα σπρέι της humbrol, τα polished μου είχαν ξεφύγει αλλά μάλλον πλησιάζει η ώρα τους.
Το μάθημά σου ήταν κατατοπιστικότατο!

Επί του Μήτσου τώρα:

Ο κεντρικός αξονας ήθελε λιγάκι ακόμη καθάρισμα απο τα σημάδια του καλουπιού. Ίσως βέβαια και να μην φαίνεται τίποτα μετά την τοποθέτησή του στο σασί.
Για τις βίδες σου είπε ο Γιώργος.
Τα μουαγιε..... ασχολίαστα. Το ξέρω οτι αν φαινόντουσαν έστω και λίγο τότε θα τα έστρωνες όπως έπρεπε!
Spoiler (hover to show)
Φίλε Σταύρο το πείραμα με το αστάρι στο σασί δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε. Ίσως ένα άλλο γκρι πολύ πιο ανοιχτό να ήταν καλύτερο. Η λαστιχομαστίχη τι χρώμα έχει?
Γιατί μαύρο ανάμεσα στα κίτρινα ελατήρια? Chrome silver δε θα ήταν πιο σωστό?

Καλό απόγευμα
Γιάννης

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #34 στις: Αυγούστου 23, 2011, 08:23:30 πμ »
Spoiler (hover to show)
Spoiler (hover to show)
Φίλε Σταύρο το πείραμα με το αστάρι στο σασί δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε. Ίσως ένα άλλο γκρι πολύ πιο ανοιχτό να ήταν καλύτερο. Η λαστιχομαστίχη τι χρώμα έχει?
Ούτε εμένα.
Χρώματα λαστιχομαστίχης με βάση τη σιλικόνη το μπεζ και το γκρι. Με βάση κλάσματα πετρελαίου το μαύρο.

Αποσυνδεδεμένος jvolume

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 341
  • Age: 47
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 23, 2011, 11:28:15 πμ »
Σε παραπέμπω στη φωτό-σχέδιο που ποστάρησα στις 13/7

OK με το σχήμα.Το κατάλαβα. Να υποθέσω ότι είναι εξαίρεση ή εγώ το είχα αντιληφθεί λάθος για το ίδιο χρώμα σε κάθε πλευρά?


Ούτε εμένα.
Το κατάλαβα από την παρουσίαση.


Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 23, 2011, 01:04:08 μμ »
OK με το σχήμα.Το κατάλαβα. Να υποθέσω ότι είναι εξαίρεση ή εγώ το είχα αντιληφθεί λάθος για το ίδιο χρώμα σε κάθε πλευρά?

Ο κανόνας. Ίδιο χρώμα κατά άξονα όχι κατά πλευρά
Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 50
  • Τόπος: Πατρα
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 24, 2011, 09:53:09 μμ »
Σταυρο αργησες να μας βαλεις φωτο αλλα του εδωσες και καταλαβε!! :lol: :lol:
Το γκρι πατωμα ξενιζει καπως αλλα χρωματικα στεκει.
Γενικα σαν αποτελεσμα μαζι με τα μηχανικα μερη νομιζω οτι ειναι πολυ καλο.
Καλη συνεχεια με το Μητσο!! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 712
  • Age: 56
  • Τόπος: Ελλαδιστάν
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 27, 2011, 09:20:33 μμ »
Καλησπέρα Σταύρο,

Χορταστικό Update, και υπέροχη ποιότητα δουλειάς!!!

Καλή συνέχεια!!!

Απόστολος  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 33
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 29, 2011, 11:26:26 πμ »
Σταυρο καλημερα!!
Μου αρεσει πολυ η δουλεια που εχεις κανει!! Δεν περιμενα αλλωστε κατι λιγοτερο απο 'σενα :mrgreen:
Καλη συνεχεια ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 31, 2011, 08:06:09 πμ »
 :arrow: vagelis207
 :arrow: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
 :arrow: Chris_SD

 ::thanks_smilie:: ::thanks_smilie:: ::thanks_smilie::

Αποσυνδεδεμένος .JOHNY.B.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 353
  • Age: 46
  • Τόπος: ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2011, 10:56:53 μμ »
Το βαμμένο τμήμα δεν σηκώνει πολλά ...πιασίματα με το χέρι (μουτζουρώνει και θολώνει) γι' αυτό καλό είναι να εφαρμόζεται τελευταίο.


Σταυρο για τα πιασιματα το γνωριζω ,αυτο που θελω να μαθω ειναι αν σηκωνει wash; Γιατι με αντιστοιχα σπρευ του εμποριου (οχι μοντελιστικα) που το εχω δοκιμασει, το αποτελεσμα ηταν...χλωρινη!

Καλη συνεχεια με τον Μητσο, ελπιζω να βρεθει λιγος χρονος να το παρακολουθησω πιο στενα!!!
 ::salut::
Life sucks and then....you die!!!

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #42 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2011, 08:52:12 πμ »
Το βαμμένο τμήμα δεν σηκώνει πολλά ...πιασίματα με το χέρι (μουτζουρώνει και θολώνει) γι' αυτό καλό είναι να εφαρμόζεται τελευταίο.

Σταυρο για τα πιασιματα το γνωριζω ,αυτο που θελω να μαθω ειναι αν σηκωνει wash; Γιατι με αντιστοιχα σπρευ του εμποριου (οχι μοντελιστικα) που το εχω δοκιμασει, το αποτελεσμα ηταν...χλωρινη!

Ναι, σηκώνει, αλλά απαλά, έτσι? Και τις σκόνες Weathering της Tamiya σηκώνει :lol:

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #43 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 02:30:05 μμ »
Κατασκευή Μήτσου μέρος Βον :lol:

Το κόκπιτ.
Η μπανιέρα που το αναπαριστά βάφτηκε με Semi Gloss Black στο πάτωμα και τα πλευρικά πάνελ (η επένδυση των πορτών).
Το άσπρο χρώμα είναι αστάρι Mr Base White 1000 περασμένο από πάνω με ...Satin Varnish.
Τοποθετήθηκε το foot rest του συνοδηγού, οι ρυθμίσεις των ράβδων στρέψης, το χειρόφρενο με τη συνέχειά του (από το spare box μου) και ο μοχλός ταχυτήτων με τη συνέχειά του (από το spare box μου επίσης).

 

Κολλήθηκε κατόπιν η βάση του ρολμπάρ. Το ίδιο το δικτύωμα ...φούσκωσε όπου έπρεπε με ταινία μασκαρίσματος και βάφτηκε –επίσης όπου έπρεπε– με Matt Black.

 

Το ταμπλώ βάφτηκε στη πίσω του πλευρά με Rubber Black, το υπόλοιπο με Satin Black. Τα όργανα και η κονσόλα με τους διακόπτες Gloss Black. Τοποθετήθηκε η χαλκομανία των οργάνων και οι διάφοροι διακόπτες και ρελέ περάστηκαν με πινέλο 000 Clear Red, Clear Blue & Light Gray. Τα πεντάλ τα έδινε το κιτ σε ΡΕ.

 

Το Terratrip φτιάχτηκε από σκρατς με εποξικό στόκο και βάφτηκε Satin Black, απέκτησε δε χαλκομανία από τις spare του θαυματουργού κουτιού μου.



Τα καθίσματα είναι βαμμένα με Gloss Black στη πλάτη τους και Matt Black εμπρός. Το υλικό του κιτ για τις ζώνες είναι λίγο εκτός θέματος ενώ οι πόρπες σε ΡΕ ήταν άψογες. Κάθε προσπάθεια αντικατάστασης του υλικού των ζωνών με Hansaplast ή κάτι παρόμοιο έπεσε στο κενό. Ο λόγος είναι ότι σε ορισμένες πόρπες η ζώνη περνάει 2 φορές και το διάκενο των ΡΕ ήταν ακριβώς τόσο όσο να περνάει μόνο η πλαστική κόκκινη λωρίδα του κιτ δυο φορές.
Τοποθετήθηκαν τα σήματα των ζωνών και τα ονόματα των οδηγών στα μπάκετ.



Τέλος επεστράφη από την Καβάλα ένας από τους πυροσβεστήρες μου που είχε τεχνηέντως απαχθεί.
Τα επιμέρους τμήματα μαζεύτηκαν στο σύνολο που φαίνεται παρακάτω.

   
 


Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.




Αποσυνδεδεμένος alex78

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 473
  • Age: 46
  • Τόπος: ....περιπλανώμενος κάπου στο Αιγαίο....
  • Βαρυ(ΠΝ)οίτηs 7
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #44 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 08:14:32 μμ »
Σταύρο καλησπέρα

όπως πάντα η δουλειά σου είναι αψεγάδιαστη,....όλα τα λεφτά τα bucket με τις ζώνες.....γενικά μου αρέσει πολύ...

δυό ερωτήσεις :arrow:

α) το rubber black που αναφέρεις υπάρχει και σε spray :?:

β) στο roll bar πιστεύεις καλύτερα για τα ''μαξιλαράκια'' ταίνια μασκαρίσματος ή Hansaplat :?:

ευχαριστώ πολύ  ::salut:: ::salut::
βαρυ(ΠΝ)οίτης 7

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #45 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 08:49:31 μμ »
Σταύρο καλησπέρα

όπως πάντα η δουλειά σου είναι αψεγάδιαστη,....όλα τα λεφτά τα bucket με τις ζώνες.....γενικά μου αρέσει πολύ...

δυό ερωτήσεις :arrow:

α) το rubber black που αναφέρεις υπάρχει και σε spray :?:

β) στο roll bar πιστεύεις καλύτερα για τα ''μαξιλαράκια'' ταίνια μασκαρίσματος ή Hansaplat :?:

ευχαριστώ πολύ  ::salut:: ::salut::

α) Ναι της Tamiya
b) Το πρώτο αλλά σε αυτή τη φάση εσύ δεν το χρειάζεσαι.

Εχεις pm

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 33
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #46 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 09:37:57 μμ »
Σταυρο ολα πολυ ωραια :)

Το υλικό του κιτ για τις ζώνες είναι λίγο εκτός θέματος ενώ οι πόρπες σε ΡΕ ήταν άψογες. Κάθε προσπάθεια αντικατάστασης του υλικού των ζωνών με Hansaplast ή κάτι παρόμοιο έπεσε στο κενό. Ο λόγος είναι ότι σε ορισμένες πόρπες η ζώνη περνάει 2 φορές και το διάκενο των ΡΕ ήταν ακριβώς τόσο όσο να περνάει μόνο η πλαστική κόκκινη λωρίδα του κιτ δυο φορές.

Εκει ειναι που εχω κ εγω ενα θεμα. Εχω περασει 3 απο δαυτα κ μενουν μπολικα :mrgreen:

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 47
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #47 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 10:41:53 μμ »
Η καθαρή δουλειά και η μεθοδολογία, είναι σήμα κατατεθέν και παράδειγμα προς όλους μας...
Δεν μου άρεσε το υλικό για τις ζώνες και το πως αυτές κρέμονται στο κάθισμα... αλλά από ότι κατάλαβα δεν υπήρχε εναλλακτική λύση.
Καλή συνέχεια  ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #48 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 08:04:07 πμ »
Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)


Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 72
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Mitsubishi Lancer Evo IV
« Απάντηση #49 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 08:07:41 πμ »
Δεν μου άρεσε το υλικό για τις ζώνες και το πως αυτές κρέμονται στο κάθισμα... αλλά από ότι κατάλαβα δεν υπήρχε εναλλακτική λύση.
Καλή συνέχεια  ::salut::

Ούτε εμένα αλλά είπαμε: από τις κλειστές εγκοπές της κάθε πόρπης ήταν αδύνατον να περάσει δυο φορές τίποτε άλλο εκτός από αυτό το γελοίο υλικό του κιτ.

Tags: