Καλησπέρα σε όλους όσους συμμετέχουν και παρακολουθούν αυτό το GB.
Ηρθέ η ώρα του Μήτσου!
Παρά τις κοπιαστικές προσπάθειες, τόσο φίλων όσο και δικές μου, στάθηκε αδύνατον να βρεθούν λεπτομερείς φωτό αναφοράς ορισμένων σημείων του πρωτοτύπου. Σε ορισμένα σημεία λοιπόν δούλεψε η φαντασία και η όποια εμπειρία από προηγούμενες κατασκευές.
Το κιτ της Hasegawa είναι όντως καλό, με καλή εφαρμογή, ελάχιστες ανάγκες σε στόκο αλλά με τις γνωστές αψυχολόγητες Ιαπωνίτικες ελλέιψεις σε ορισμένα σημεία. Εξηγώ ότι -για παράδειγμα- ενώ δίνει τους υαλοκαθαριστήρες σε ΡΕ με 3 κομμάτια τον καθένα

, το χιαστί τμήμα του ρολκέιτζ στις πόρτες δεξιά-αριστερά λάμπει δια της απουσίας του.

Αποφάσισα να το κάνω ΟΟΒ, χωρίς την παραμικρή προσθήκη aftermarket (μόνο ό,τι διαθέτει το spare parts box) και η κατασκευή θα ποσταριστεί φυσικά βήμα-βήμα για να βοηθηθούν όσοι συμμετέχουν σε αυτό το GB και η κατασκευή αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν τους είναι οικεία.
Ολα τα δομικά κομμάτια του κιτ ελέγχθηκαν για τη συναρμογή τους, καθαρίστηκαν από τυχόν σημάδια καλουπιού και πλύθηκαν.
Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των μοντελιστών αυτοκινήτου ξεκινάει από το αμάξωμα, εγώ ξεκίνησα από το σασί και τις αναρτήσεις (από ανάποδο άνθρωπο τι περιμένεις

).
Το σασί ασταρώθηκε στη κάτω του πλευρά με το γκρι σπρέυ της Humbrol και περάστηκε μερικά "βαριά" χέρια με ντουκόχαρτο 1200 για να δείχνει κάπως used. Στην επάνω πλευρά του σασί, στη μύτη μόνο, περάστηκε ένα χέρι μαύρο ματ, ό,τι δηλ. θα ψιλοφαίνεται από τις γρίλιες των ψυγείων. Το ψυγείο νερού περάστηκε με Αλουμίνιο της Humbrol, οι σωληνώσεις με Clear Blue και οι κολιέδες είναι στενές λωρίδες αυτοκόλλητης αλουμινοταινίας. Κολλήθηκε δε στο πάνω εμπρός μέρος του σασί. Όλο το υπόλοιπο πάνω μέρος είναι αόρατο μόλις κολλήσει πάνω του η "μπανιέρα" του κόκπιτ.

Για τη κάτω πλευρά του σασί ετοιμάστηκαν, κολλήθηκαν και βάφτηκαν:
1) Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης με Metallic Gray, Gloss Aluminium, Matt Black και Metalcote Polished Steel + Semi Gloss Black για τα ημιαξόνια.

2) Η ποδιά με Aluminium, Metalcote Polished Steel και Semi Gloss Black για τα κάτω ψαλίδια.

3) Το κάρτερ λαδιού και η χελώνα του κιβωτίου με Gloss Aluminium, τα εμπρός ημιαξόνια με Metalcote Polished Steel και οι φούσκες με Semi Gloss Black. Οι ράβδοι στρέψης πίσω με Metalcote Polished Steel στο διαμήκες και Semi Gloss Black στο εγκάρσιο. Η μικρή προστασία του πίσω διαφορικού με Metalcote Polished Steel.

4) Η εξάτμηση βάφτηκε Metalcote Polished Steel και θα περαστεί με το μπλε του Weathering Set D της Tamiya πριν τη τελική παρουσίαση. Τα μπράτσα της κρεμαγιέρας περάστηκαν με Silver και Semi Gloss Black.

5) Οι μπουκάλες μπρος και πίσω περάστηκαν με Gloss Aluminium το σώμα τους και Metalcote Polished Steel στη βάση στήριξής τους. Τα ελατήρια βάφτηκαν ολόκληρα με Ματ Μαύρο και όταν στέγνωσε τρίφτηκαν ελαφρά οι σπείρες για να φύγει το μαύρο χρώμα και περάστηκαν με κίτρινο μαρκαδόρο. Οι δίσκοι περάστηκαν Gloss Aluminium (δεν φαίνονται μετά τη συναρμολόγηση) και τα μουαγιέ Clear Red εμπρός και Clear Blue πίσω. Οι σιαγόνες με Metalcote Polished Steel.

Η συναρμολόγηση άρχισε με το κάρτερ και τη χελώνα του κιβωτίου, τα μπροστινα γόνατα και τους δίσκους και τα μπράτσα της κρεμαγιέρας.

Στη συνέχεια κολλήθηκε ο κεντρικός της μετάδοσης, τα πίσω γόνατα και οι δίσκοι

Οι πίσω ράβδοι στρέψης πάνω στις μπουκάλες

Η εξάτμιση, η ποδιά και η προστασία του πίσω διαφορικού

Εκτός από το Weathering της εξάτμησης, το ...ξύσιμο της ποδιάς για να δείχνει ελαφρά ταλαιπωρημένη και ορισμένες διορθώσεις με το πινελάκι, το σασί έχει τελειώσει.

Παρατήρηση 1: Ολή αυτή τη συναρμολόγηση το Τζαπάνι στις οδηγίες του το έχει να γίνεται στα τελευταία βήματα, δηλ. μετά την εφαρμογή του κόκπιτ στο σασί και όλου μαζί στο αμάξωμα, το οποίο είναι βαμμένο, γυαλισμένο και με τις χαλκομανίες του!!!! Ούτε σκέψη βέβαια για κάτι τέτοιο. Η αβαρία στο αμάξωμα είναι σίγουρη και πέρα από αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να στηρίξεις ανάποδα το αμάξωμα για να δουλέψεις από κάτω.
Παρατήρηση 2: Χρησιμοποιώ πολύ το Metalcote Polished Steel της Humbrol σε σπρέυ. Είναι κορυφαίο για μηχανικά μέρη αυτοκινήτου αλλά απαιτεί έναν κάποιο χειρισμό. Εάν ενδιαφέρεται κάποιος ευχαρίστως να τον περιγράψω.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.