Προσεκτικό ζέσταμα του τροχού σε ένα μπεν-μαρί (για να μη λιώσει το πλαστικό άσχημα στο σημείο επαφής και μείνει κρύο στο πάνω μέρος, επειδή θες να πατηθεί πολύ) και πάτημα σε μία επίπεδη επιφάνεια.
Πρόσεχε αν αποτελείται από 2 ή περισσότερα κομμάτια ο τροχός, τα σημεία κόλλησης τείνουν να συμπεριφέρονται παράξενα όταν ζεσταθούν και σχεδόν λιώσουν. Το πιθανότερο είναι ότι θα "ανοίξουν".
Εναλλακτικά, το κόβεις ή το τρίβεις και φτιάχνεις το πατημένο τμήμα από εποξικό στόκο. Το πρώτο μου φαίνεται πιο επικίνδυνο.
Το 2ο μπορείς να το δοκιμάσεις και πριν χαλάσεις τον τροχό σου και αν δεν σου αρέσει, ξαναρχίζεις. Το πρώτο είναι μάλλον αδύνατο να το επαναφέρεις αν κάτι δεν πάει καλά.