Αρχικά να σας χαιρετήσω σα νέο μέλος του φόρουμ. Πρώτο μου πόστ εδώ, με αρκετές όμως στιγμές διαβάσματος κατα καιρούς.
Τις τελευταίες μέρες στριφογυρνάει συνέχεια στο μυαλό μου η ιδέα της αγοράς ενός αερογράφου και κομπρεσέρ.
Οι επιλογές πολλές και δύσκολες ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς ότι δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρίες για την απόφαση αυτή. Επομένως η γνώμη σας θα με βοηθούσε αρκετά.
Βάζοντας κάποια στεγανά στην κουβέντα θα ήθελα να πω ότι οι οικονομικές δυνατότητες δεν μου επιτρέπουν να ξεπεράσω τα 150EUR για αγορά και των δύο.
Επίσης όπως προείπα είμαι εντελώς αρχάριος, άρα φαντάζομαι ότι δεν χρειάζεται σε πρώτη φάση να προσεγγίσω εξαιρετικά εξειδικευμένα και ποιοτικά εργαλεία. Αυτό βέβαια είναι συζητήσιμο, όποιες διαφωνίες ας κατατεθούν...
Συμπερασματικά έχω καταλήξει(

στα εξής δύο,
αερογράφος
Neo for Iwata - CN Gravity-Feed Airbrush
http://www.chicagoairbrushsupply.com/neoforiwcnbo.htmlκαι κομπρεσέρ
ΑS18
http://www.ebay.co.uk/itm/Airbrush-Mini-Compressor-Type-AS18-2-piston-compressor-oil-free-150W-/330744723458?pt=UK_Crafts_DrawingSupplies_EH&hash=item4d01ebf802Πώς σας φαίνονται σαν επιλογές;
Τον αερογράφο ειδικότερα τον έχει δουλέψει κανείς;
Βλέπω σε παρόμοιες τιμές και κάποιους GRAPHOTECH, αλλά απο τα λίγα που έχω διαβάσει συμπαιρένω ότι ο Iwata μάλλον είναι καλύτερη επιλογή.