0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε
Ναι, αλλά έτσι είναι τα μάχιμα! Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ.
Τελευταια ανανεωση της δικης μου κατασκευης:Παραλιγο να εκτοξευθει απο τον 4ο οροφο η Αστον διοτι δεν ελεγε να εφαρμοσει το πατωμα με τιποτα... Ετσι εφτιαξα σκηνικο στο μυαλο μου κ ειπα οτι η Αστον καπου ειχε βροντιξει κ επεσαν μονοτικες ταινιες για να συγκρατισουν τον εμπρος προφυλακτηρα Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε
Παράθεση από: opelcorsa-a στις Ιούνιος 12, 2011, 04:26:38 μμΕλπιζω να σας αρσει.Πολύ καλή κι η παρουσίαση μέσα στο πνεύμα Ένας 24ώρος αγώνας slot, θα ήταν καλή ιδέα, τώρα που πήραμε φόρα
Ελπιζω να σας αρσει.
Ναι, ναι... Οι συνδυασμένες δυνάμεις Ferrari-Peugeot αποτύχαν τελικώς Για εμάς ήταν αναμενόμενο..., τα προβλήματα νεότητας θα κτυπούσαν κάποια στιγμή. Απλά ήταν κρίμα που έγινε 2 ώρες πριν το τέλος. Είναι και λίγο καντέμης ο Φισίκο, οπότε και η 2η θέση καλή είναι...Για τη πεζό ήταν μεγάλη αποτυχία. Πήγε σαν φαβορί, αλλά στο τέλος η εμπειρία της Audi νίκησε.Άσχημη στιγμή και εκτός πνεύματος του αγώνα, εκτός από τα ατυχήματα φυσικά, ήταν η προσπάθεια των Πεζό που ήταν γύρους πίσω να κλείσουν το προπορευόμενο Audi, όταν τους έδινε γύρο. Σε τουλάχιστον μια περίπτωση κόντεψαν να ακουμπήσουν. Η Πεζό πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική πάνω σε αυτόν τον τομέα (το είχε κάνει και πέρσι) Επιστροφή στον πάγκο για τα τελειώματα και σχολιασμούς, εντυπώσεις το βράδυ και αύριο...
Χρησταρα εμενα παντως μου αρεσει πολυ!!!!
Η Aston με τα "τσιρότα" πολύ έξυπνη ιδέα και πολύ ωραία υλοποιημένη
Χρηστάρα κι εμένα μου αρέσει.... Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 : συνεχίζω ...
Παράθεση από: gtziaf στις Ιούνιος 12, 2011, 09:27:15 μμΧρηστάρα κι εμένα μου αρέσει.... Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 : συνεχίζω ... Γιωργο σ'ευχαριστω Τι εννοεις αγωνα?? Στατικο μοντελισμο 1/1 κανουν
Παράθεση από: Chris_SD στις Ιούνιος 12, 2011, 09:37:15 μμΠαράθεση από: gtziaf στις Ιούνιος 12, 2011, 09:27:15 μμΧρηστάρα κι εμένα μου αρέσει.... Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 : συνεχίζω ... Γιωργο σ'ευχαριστω Τι εννοεις αγωνα?? Στατικο μοντελισμο 1/1 κανουν Κι ο Πουρναράκης με τον Σεϊταν ασχολούνται με τις Ριάνες...Χίλιες φορές Le Man....
Εκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!ΙδούΑφού πέσανε τα κατάλληλα γαλλικά αφέθηκε να στεγνώσει και να τριφτεί με τον απογευματινό καφέ!!
Παράθεση από: gtziaf στις Ιούνιος 12, 2011, 05:27:21 μμΝαι, ναι... Οι συνδυασμένες δυνάμεις Ferrari-Peugeot αποτύχαν τελικώς Για εμάς ήταν αναμενόμενο..., τα προβλήματα νεότητας θα κτυπούσαν κάποια στιγμή. Απλά ήταν κρίμα που έγινε 2 ώρες πριν το τέλος. Είναι και λίγο καντέμης ο Φισίκο, οπότε και η 2η θέση καλή είναι...Για τη πεζό ήταν μεγάλη αποτυχία. Πήγε σαν φαβορί, αλλά στο τέλος η εμπειρία της Audi νίκησε.Άσχημη στιγμή και εκτός πνεύματος του αγώνα, εκτός από τα ατυχήματα φυσικά, ήταν η προσπάθεια των Πεζό που ήταν γύρους πίσω να κλείσουν το προπορευόμενο Audi, όταν τους έδινε γύρο. Σε τουλάχιστον μια περίπτωση κόντεψαν να ακουμπήσουν. Η Πεζό πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική πάνω σε αυτόν τον τομέα (το είχε κάνει και πέρσι) Επιστροφή στον πάγκο για τα τελειώματα και σχολιασμούς, εντυπώσεις το βράδυ και αύριο... H ουσια ειναι οτι ηταν απο τους πιο ενδιαφεροντες αγωνες των τελευταιων ετων.Τα δυο πρωτα αυτοκινητα ειχαν διαφορα παντα μικροτερη απο γυρο σε ολον τον αγωνα.Δεν νομιζω οτι ηταν μεγαλη αποτυχια,πιστευω ηταν και θεμα τυχης.Ο αγωνας κριθηκε στις λεπτομεριες.Πιστευω οτι στην Peugeot την πατησαν στο εξης.Δεν πιστεψαν οτι το πρωτοτυπο της Audi θα ηταν τοσο γρηγορο.Τα προηγουμενα χρονια τα αυτοκινητα της Peugeot ηταν κατα πολυ ταχυτερα απο αυτα της Audi.Εκει νομιζω κριθηκε το παιχνιδι αφου θεματα αξιοπιστιας δεν ειχαμε.Τωρα γι'αυτο που λες για τα Peugeot που προσπαθουσαν να κλεισουν τo Audi,πιστευεις οτι αν ηταν 3 Αudi και ενα Peugeot στην πρωτη θεση δεν θα γινοταν το ιδιο??Θα το αφηναν να περνα ανετα??Αυτα ειναι στο παιχνιδι παντα θα γινονται.Και περυσι η ιδια κατασταση ηταν...Ελπιζω τουλαχιστον να παρουν το πρωταθλημα οπως και περυσι.
Με μια μικρή καθυστέρηση σας παρουσιάζω ολοκληρωμένη την 250 LM, της οποίας το κίτρινο κουστούμι της πάει γάντι και αυτή τη φορά νομίζω ότι δεν θα με κράξατε για την ακόμη μία, όχι κόκκινη, Ferrari που σας δείχνω…
Παράθεση από: jvolume στις Ιούνιος 12, 2011, 04:10:05 μμΕκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!ΙδούΑφού πέσανε τα κατάλληλα γαλλικά αφέθηκε να στεγνώσει και να τριφτεί με τον απογευματινό καφέ!!Σιγλα τη ζημιά Γιάννη αφού ήσουν στο αστάρωμα. Τρίψιμο και επανάληψη. Καλή συνέχεια.
Καλά εσύ έχεις να κοιμηθείς 2 νύχτες το ολιγότερο.
(καλύτερα να μην πεις τι προσθήκες έχεις κάνει, έλεος !!).
Σταύρο δεν είναι μεγάλη η ζημιά, απλά είναι το ξενέρωμα και το γεγονός ότι δεν κατάφερα να τελειώσω στην ώρα του ή έστω και σήμερα. Οπότε πάμε χαλαρά να γίνει όμορφο.Θα επανέλθω μέσα στη μέρα
Απ' τη μερια μου θελω να ευχαριστησω τον Γιωργο (gtziaf) για την καταπληκτικη του ιδεα καθως κ τους ολους συμμετεχοντες για την υλοποιηση της.Αντε με το καλο κ στο επομενο GB
Ευχαρηστω και εγω,Αν δεν εκανα τιποτα ηταν ετοιμο αλλα τουλαχηστο ενημερονα για της εξεληξεις στο Le Mans.
Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και λέγεταi Olivier Quesnel, ο αγωνιστικός διευθυντής της PSA. Κάτι σαν μαθητευόμενος μάγος, τα καταφέρνει (ο Guy Fréquelin του άφησε πού καλή μαγιά) στα ραλλύ αλλά η πίστα τουν είναι άγνωστη και κάνει αλχημείες. Το ΔΣ της εταιρείας δεν θα του τη χαρίσει όταν έγινε γνωστό ότι τα 908 είχαν λάθος τις δυο τελικές σχέσεις στα κιβώτιά τους. Αυτό και όχι η ατυχία ήταν η βασική αιτία.