Φίλοι μου καλημέρα
"10" του μηνός και όπως έγραψα και νωρίτερα, σήμερα καταπιάστηκα με το κιτ της Ferrari 330 P4 Berlinetta απο την Fujimi.
Καταρχάς λίγα λόγια για την πραγματική "330 P4". Αποτέλεσε την διάδοχο της "P3" και επρόκειτο για ενα πραγματικό τέρας (δυνάμεως) με το ομορφότερο όμως διαχρονικά αμάξωμα. Φανταστείτε να οδηγείτε ενα αυτοκίνητο 455 ίππων έχοντας άπλετη ροπή (522Nm) με μόλις όμως 792 κιλά βάρος
Και ολα αυτά εν' έτη 1967.....Οσο για το πανέμορφο αμάξωμα της ακόμα και ο ίδιος ο Pinifarina βλέποντας την μονολόγησε "Πότε τόσες καμπύλες δεν ήταν τόσο αρμονικές". Για τους tifosi του cavallino rampante ήταν ο "sexy διάβολος"
&feature=related
&NR=1&feature=fvwp
Το κιτ της Fujimi τώρα είναι αυτό που αναπαριστά το "Νο 21" των M. Parkes / L. Scarfiotti και αποτελεί την "απλή" version (δλδ χωρίς πολλά κομμάτια & λεπτομέρειες). Παρόλλα αυτά περιέχονται οι ζώνες ασφαλείας (p.e. + χαρτί),ι η γρίλλια εμπρός καθώς και ο υαλοκαθαριστήρας σε p.e.
Τα κομμάτια θέλουν κάποιο σχετικο καθάρισμα απο υπολλείματα και ραφές των καλουπιών, αλλά η συναρμολλόγηση (απο μερικά dry fit που έκανα) δεν παρουσιάζει πρόβλημα.
Ξεκινώντας και αφού καθάρισα κάποιες ραφές απο το καλούπι στο αμάξωμα με ψιλή χαρτόλιμα, αντικατέστησα την overscaled σίτα μπροστά αλλά και πρόσθεσα μερικές που έλλειπαν με άλλες p.e. Σειρά πλέον είχε το αστάρωμα. Εδώ επιστρατεύθηκε το κεραμιδι Hycote....
Αφού στέγνωσε για πρπ 4 ώρες, έτριψα όλα τα ασταρωμένα μέρη με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο. Ουσιαστικά είναι ενα πλαστικό φύλλο και οχι ακριβώς γυαλόχαρτο. Η συσκευασία περιέχει πολλά χρωμματιστά διαφόρων βαθμών, εγώ προτίμησα εκείνο που έλεγε "5.000"
Έπειτα έβαψα με mat black τα φατνώματα των φώτων και τα μάσκαρα με χαρτοταινία. Με το ίδιο χρώμα ψέκασα και ολες τις σίτες. Τέλος ολα τα κομματια πλύθηκαν με λιγο νερό.
Σειρά πλέον είχε το βασικό κόκκινο των Ferrari. Εδώ έγινε ανάμιξη χρωμάτων (βλ. φώτο) ένεκα του σκούρου Hycote. Στο μίγμα προστέθηκε πολύ gloss βερνίκι (βλ. φώτο). Συνολικά ψεκάστηκαν 8 "χέρια" απο το μίγμα, ενώ στο τέλος ψεκάστηκε καθαρό (χωρίς χρώμα πλέον) βερνίκι gloss.
Είναι η πρώτη φορά που βάφω Ferrari και δεν ξέρω αν πέτυχα την απόχρωση
Βέβαια στο τέλος θα περαστεί αλοιφούλα κτλ κτλ
Αφού πέρασαν πρπ άλλες 4-5 ώρες έβγαλα και τις αυτοσχέδιες μάσκες των φατνωμάτων....
Ενώ περίμενα να στεγνώσει το αμάξωμα, ασχολήθηκα λίγο με το εσωτερικό....Οι οδηγίες δίνουν μαύρη-κόκκινη ταπετσαρία κατ' αυτόν τον τρόπο (ειλικρινά δεν έχω ιδέα πώς ήταν
). Στο τέλος έκανα λίγο wash με μαύρο λάδι στην μαύρη ταπετσαρία και "έφθειρα" λίγο το μαύρο πάτωμα με pigment του MIG (fade for panzer grey)
Με την σειρά των metallizer της Gunze (βλ. φώτο) έβαψα και το μπροστά άξονα (Ok είπαμε πρόκειται για το απλό κιτ της Fujimi). Στους συνδέσμους έσταξα μια στογόνα λάδι (Burnt Sienna) υπο μορφή wash....
αυτά για σήμερα.....ήδη απο το βερνίκι της Marabu "έκανα κεφάλι"
......αύριο η συνέχεια
σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας