Αποστολέας Θέμα: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196  (Αναγνώστηκε 458 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 10:06:13 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Mercedes κατασκεύαζε απίστευτα επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που στην πραγματικότητα δεν φοβούνταν τον ανταγωνισμό παρά μόνο από την Auto Union. Αυτά ήταν τα πρώτα Ασημένια Βέλη (Silver Arrows). Και μετά τον πόλεμο, οι κατασκευαστές του Untertürkheim ήθελαν φυσικά να συνεχίσουν τις επιτυχίες όπως πριν. Έτσι σχεδίασαν από το 1953, πριν περισσότερο από 70 χρόνια, και παρουσίασαν στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης το 1954 κατ’ αρχήν ένα σπορ αυτοκίνητο – την 300 SL με τις περίφημες πόρτες «φτερά γλάρου». Η 300 SL βασίζονταν στο αγωνιστικό W 194 του 1952 και είχε έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3 λίτρων που απέδιδε 240 ίππους.



Ο πραγματικός στόχος ήταν ωστόσο η επιστροφή στους αγώνες Grand Prix το 1954. Για να γίνει αυτό, κατασκευάστηκε ένα επαναστατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, το W 196. Και ακριβώς όπως πριν από τον πόλεμο, αυτό το νέο Silver Arrow ήταν τόσο ανώτερο από τον ανταγωνισμό όσο ένας υπολογιστής από μια αριθμομηχανή. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας με κυβισμό 2,5 λίτρων αποτελούνταν από δύο συζευγμένα τετρακύλινδρα εν σειρά μπλοκ, με την έξοδο ισχύος στη μέση. Η βενζίνη ψεκάζονταν απευθείας στους θαλάμους καύσης και οι βαλβίδες λειτουργούσαν δεσμοδρομικά – δηλαδή δεν έκλειναν με ελατήρια, αλλά με μηχανοκίνητους μοχλούς. Κάτι τέτοιο είναι σήμερα διαθέσιμο μόνο στις μοτοσυκλέτες Ducati.



Τα κοντά τετρακύλινδρα μπλοκ επιτρέπουν την τοποθέτηση κοντών εκκεντροφόρων που δεν κάμπτονται σε υψηλές στροφές. Ο δεσμοδρομικός έλεγχος εξασφαλίζει επίσης ασφαλές και ακριβές άνοιγμα και κλείσιμο των βαλβίδων σε υψηλές στροφές, καλύτερα από ό,τι με ελατήριο, όπως συμβαίνει συνήθως. Τελικά, οι υψηλές στροφές μεταφράζονται σε υψηλή απόδοση. Συνολικά επιτεύχθηκαν περίπου 280 ίπποι σε ένα πολύ ανθεκτικό στη στρέψη σωληνωτό πλαίσιο. Η Mercedes κέρδισε εννέα στους δώδεκα αγώνες και ο Αργεντινός Juan Manuel Fangio έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής το 1954 και το 1955.



Εκτός από την Formula 1, υπήρχε ακόμα μια έκδοση της ως αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο με το οποίο η Mercedes ήθελε να κερδίσει – και όντως κέρδισε – το παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων το 1955. Για να επιτευχθεί αυτό, οι μηχανικοί άλλαξαν το πλαίσιο της W 196 και δημιούργησαν χώρο για μια θέση συνοδηγού. Το σώμα του κινητήρα ήταν πλέον χυτευμένο σε ελαφρύ μέταλλο. Η βασική ιδέα παρέμεινε η ίδια, αλλά το σπορ αυτοκίνητο, που ονομάστηκε 300 SLR, είχε πλέον κυβισμό τριών λίτρων και 300 ίππους. Ο Βρετανός Stirling Moss κέρδισε τον πρώτο αγώνα, τα Mille Miglia, και σημείωσε επίσης το ρεκόρ διαδρομής που ισχύει ακόμα και σήμερα.
 
Γύρω απ’ αυτό το επιτυχημένο αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο ο Rudolf Uhlenhaut έχτισε το 1955 δοκιμαστικά ένα κουπέ αμάξωμα, φτιάχνοντας στην ουσία μια κλειστή διθέσια Formula 1 σε δύο πρωτότυπα κομμάτια. Αναμένονταν, ότι η κλειστή δομή θα έφερνε πλεονεκτήματα τη σεζόν του 1956, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ για τη Mercedes. Πριν το ξεκίνημα της σεζόν 1956, η Mercedes ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τους αγώνες. Το σκεπτικό ήταν ότι κανείς πρέπει να φεύγει στο απόγειο της επιτυχίας – η Mercedes είχε απλά κερδίσει ό,τι έπρεπε να κερδίσει. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, ο Uhlenhaut συνέχισε να οδηγεί ιδιωτικά ένα από τα δύο κουπέ από το σπίτι του μέχρι το Untertürkheim, μια διαδρομή περίπου δώδεκα χιλιομέτρων. Και μια φορά μάλιστα το πήγε στο Grand Prix της Σουηδίας, εν είδει δοκιμής μεγάλων αποστάσεων.



Το δεύτερο πρότζεκτ του 2024 θα είναι λοιπόν η κατασκευή των τριών αυτών ιστορικών και εντυπωσιακών αυτοκινήτων, της W196 από κιτ της IXO, της 300 SL από κιτ αρχικά της Eaglemoss που σήμερα διαθέτει πάλι η IXO, και της 300 SLR Uhlenhaut Coupé από κιτ της LeGrand που βγήκε επιτέλους στην αγορά φέτος έπειτα από αναμονή 5 χρόνων. Οι κατασκευές θα παρουσιαστούν σε χωριστά WIP (I, II και ΙΙΙ), ξεκινώντας εδώ με την W196.

Ραντεβού λοιπόν από βδομάδα με περισσότερες λεπτομέρειες και πρώτες εντυπώσεις από το κιτ. Να είστε όλοι καλά και να έχετε ένα όμορφο ανοιξιάτικο Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2911
  • Age: 56
  • Τόπος: πειραιας
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 04:22:28 μμ »
Κωνσταντίνε.

Δεν είναι μόνο η μοντελιστική δεινότητα, αλλά και η προσφορά σου προς το φόρουμ.
Η παρουσίαση της ιστορίας αλλά και η τεχνική ανάλυση των θεμάτων που καταπιάνεσαι είναι πολύ παραπάνω από όσα περιμένουμε όλοι μας, πάντα στα στενά πλαίσια ενός μοντελιστικού φόρουμ.

Το έγραψα και αλλού, αλλά πρέπει να το γράψω κι εδώ.
Εσύ με τα οχήματά σου και ο Δημήτρης72 με τα πλοία του δίνετε πνοή στο φόρουμ.
Έχετε να πείτε κάτι και το λέτε. Ευχαριστούμε γι αυτό.
Δεν πετάτε δυο "ξερές" φωτογραφίες κι όποιος κατάλαβε καλώς, όποιος δεν κατάλαβε, πρόβλημά του.

Περιμένω την έναρξη εργασιών!!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 07:08:58 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια Νίκο, να 'σαι καλά. Νομίζω ότι το φόρουμ υπάρχουν κυρίως γι' αυτό... Για σύντομες παρουσιάσεις θα αρκούσε το Facebook.

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 11, 2024, 08:48:43 μμ »
 ::sprechende_015:: Πω πω....τρία πανέμορφα κιτ αν κατάλαβα σωστά back to back  :roll: :roll:
Όπως και να έχει εγώ θα παρακολουθώ στενά, όπως πάντα άλλωστε, καθώς όλες οι κατασκευές σου έχουν ενδιαφέρον Κωνσταντίνε και ευελπιστώ να τα απολαύσω και απο κοντά στην έκθεση!
Την 300 SL την έχω στο στοκ μου κιόλας (Ταμιγια) στη κλασσική βέβαια κλίμακα αλλά σίγουρα το WIP θα αποτελέσει οδηγό για εμένα.
Καλή αρχή!
 ::salut:: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 12, 2024, 07:04:11 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Η Gullwing υπάρχει και της Italeri ατην 1/16 και και της Revell στην 1/12 προς 65 και 150 € αντίστοιχα.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 12, 2024, 12:27:41 μμ »
Μπράβο Κωνσταντίνε που έχεις στην διάθεσή σου στην 1/8 την υπερσπάνια 300 SLR Uhlenhaut Coupé που ακόμα και στην 1/24 είναι δύσκολο να βρεθεί. Για την ιστορία μιλάμε για το αυτοκινητο με την μεγαλύτερη τιμή μεταπώλησης στα χρονικά της αυτοκίνησης...
μόλις 135 εκατομμύρια ευρώ
Και όπως ανέφερε ήδη ο Alex, οι εργασίες σου θα είνια υπόδειγμα προς όλους μας

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 12, 2024, 12:47:20 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Γιάννο! Για να 'μαι ειλικρινής, την Uhlenhaut  δεν την έχω ακόμα στα χέρια μου... Έπειτα από 5 συναπτά έτη αναμονής, θεωρητικά θα ξεκινήσει σήμερα από Γερμανία... Όσο για την 1/1, δεν πρόκειται για μεταπώληση, αλλά πώληση, μιας και μέχρι να βγει στην δημοπρασία ήταν στην κατοχή της Mercedes-Benz. Άρα ο συλλέκτης την αγόρασε από τη μάνα της, όπως κάθε κοινός θνητός (άσχετο αν ο Uhlenhaut την οδηγούσε ιδιωτικά).

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 17, 2024, 06:56:10 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου! Ξεκινάμε κι αυτή την κατασκευή με μια μικρή εισαγωγή:

Το αυτοκίνητο

Η Mercedes-Benz W196R, που σχεδιάστηκε για τη σεζόν του 1954, πληρούσε όλες τις απαιτήσεις της νέας φόρμουλας Grand Prix CSI (Commission Sportive Internationale): κυβισμός 750 κυβικά εκατοστά με υπερσυμπιεστή ή 2500 κυβικά εκατοστά ατμοσφαιρικός, ελεύθερη σύνθεση καυσίμου, συνολική διαδρομή αγώνα 300 χιλιόμετρα, με τουλάχιστον τρεις ώρες διάρκεια.



Πρώτα ολοκληρώθηκε η αεροδυναμική εκδοχή (streamlined) γιατί ο εναρκτήριος αγώνας στη γαλλική Ρεμς επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες.



Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η εκδοχή με ακάλυπτους τροχούς. Η διεύθυνση του πρότζεκτ είχε ανατεθεί στον Fritz Nallinger. Ο Rudolf Uhlenhaut, τεχνικός διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος από την 1η Σεπτεμβρίου 1936, και μετά τον πόλεμο επίσης επικεφαλής του τμήματος δοκιμών επιβατικών αυτοκινήτων, είχε σημαντική επιρροή στην εξέλιξη. Και παρόλο που στην περίπτωση του W 196 R το σύνολο είναι για άλλη μια φορά πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του, κάθε στοιχείο είναι αξιοπρόσεκτο και επωφελείται από την καλύτερη τεχνολογία της εποχής - ακόμα κι αν περιστασιακά μπορούν να βρεθούν προηγούμενα στα βάθη του παρελθόντος.

Το ασημί αριστούργημα, που κατασκευάστηκε σε δεκατέσσερα αντίτυπα, συμπεριλαμβανομένου ενός πρωτοτύπου, θα αφήσει τον ανταγωνισμό άναυδο τα επόμενα δύο χρόνια. Ο αρχικός αεροδυναμικός σχεδιασμός ήταν πρακτικός και όμορφος ταυτόχρονα, αλλά από το Ευρωπαϊκό Grand Prix στο Nürburgring στις αρχές Αυγούστου 1954 και μετά, η εκδοχή με ακάλυπτους τροχούς (μονοθέσιο) έγινε το βασικό μοντέλο. Το σωληνωτό πλαίσιο είναι ελαφρύ και σταθερό, η ανάρτηση με αντιστρεπτική ράβδο και ο νέος άξονας περιστροφής μονής άρθρωσης στο πίσω μέρος, καθώς και τα τεράστια στροβιλόψυκτα duplex φρένα με ταμπούρα, αρχικά τοποθετημένα στη μέση στο εσωτερικό, είναι παρά την αντισυμβατικότητά τους εξαιρετικά.



Ο εν σειρά διπλός τετρακύλινδρος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και δεσμοδρομικά ελεγχόμενες βαλβίδες (1954: 256 hp/188 kW στις 8260 rpm, 1955: 290 hp/213 kW στις 8500 rpm) τοποθετείται στο πλαίσιο υπό γωνία 53 μοιρών δεξιά για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να μειωθεί η μετωπική διατομή. Σ’ αυτά προστίθεται η σχολαστική προετοιμασία και υλοποίηση του στόχου Grand Prix υπό την σημαία του αστέρα της Στουτγάρδης, που αφενός θυμίζει την ένδοξη δεκαετία του 1930 και ταυτόχρονα προαναγγέλλει τη σύγχρονη εποχή της Formula 1.



Και κάτι ακόμα: Για να εξασφαλίσει ότι το καλύτερο όχημα θα το οδηγούσε και ο καλύτερος οδηγός, ο διευθυντής αγώνων Alfred Neubauer προσέλαβε τον αρχικά απρόθυμο κορυφαίο οδηγό Juan Manuel Fangio, καθώς και τον πολλά υποσχόμενο Stirling Moss το 1955 - ένα σχεδόν ασυναγώνιστο δίδυμο.



Το παλμαρέ του W 196 R: εννέα νίκες και ταχύτεροι γύροι καθώς και οκτώ pole positions στα δώδεκα Grand Prix στα οποία συμμετείχε, καθώς και οι δύο τίτλοι οδηγών το 1954 και το 1955 για τον Fangio. Πολύ καλύτερα δεν γίνεται…

Το κιτ της ΙΧΟ

Το κιτ της ΙΧΟ που διατέθηκε αρχικά σε τεύχη από την Αργεντίνικη Salvat, συμπτύχθηκε πέρσι σε πλήρες κιτ. Το κιτ της ΙΧΟ περιέχει την εκδοχή με το νούμερο 8 που οδήγησε ο Fangio, ενώ υπάρχει και η εκδοχή με το νούμερο 12 του Moss που διατίθεται από την Agora.



Ωστόσο, τόσο το πακετάρισμα των κομματιών όσο και οι οδηγίες ακολουθούν την σειρά εμφάνισης των τευχών στα περίπτερα που δεν είναι και η πιο λογική για συναρμολόγηση, αλλά σκοπεύει στην διατήρηση του ενδιαφέροντος των αγοραστών με την παροχή κάθε τόσο ξεκάρφωτων αλλά πιο εντυπωσιακών κομματιών. Για την κατασκευή εδώ θα προσπαθήσω να βάλω τη σειρά συναρμολόγησης σε κάποια τάξη, ακολουθώντας τη συνήθη αλληλουχία: κινητήρας – πλαίσιο – ανάρτηση – αμάξωμα.

Τα κομμάτια (κάπου 450) έρχονται όλα προβαμμένα, αλλά αυτό είναι δώρον άδωρον, μιας και το βάψιμο των κομματιών έχει γίνει πάνω από τις εμφανείς έως εμφανέστατες mold lines και από τα πρόχειρα ή καθόλου λειασμένα σημεία σύνδεσης με τα sprues. Επομένως, χρειάζεται παντού τρίψιμο και ξαναβάψιμο, απομακρύνοντας σημαντικά το μοντέλο από την κατηγορία «απλά συναρμολογούμενο». Τα ανωτέρω δεν ισχύουν – ευτυχώς – για το αμάξωμα που είναι πολύ καλά φινιρισμένο.

   

Η συναρμογή είναι επίσης ένα ασθενές σημείο, καθώς έχει υπολογιστεί βάσει του σχεδιασμού CAD με τα κομμάτια άβαφτα. Άρα χρειάζονται κάμποσα dry fits πριν εξαλειφθούν χάσματα στις επαφές, ακόμα και μικρών κομματιών. Για παράδειγμα, όλοι οι πίροι ευθυγράμμισης χρειάζονται ξύσιμο της μπογιάς πριν χωρέσουν στις αντίστοιχες τρύπες… Τέλος καθώς η συναρμολόγηση των μεταλλικών κομματιών γίνεται με βίδες Phillips που υποτίθεται ότι κόβουν σπείρωμα στο white metal κατά το βίδωμα, προτίμησα για αποφυγή «ατυχημάτων» τη χρήση κολαούζου στις διαμέτρους Μ1.5, Μ1.7 και Μ2.

Η κατασκευή

Την εβδομάδα που πέρασε ασχολήθηκα με τα στάδια 1.3 (πρώτο μισό) έως 1.09 των οδηγιών που αφορούν στο σώμα του κινητήρα, κυλίνδρους, αντλία βενζίνης και διανομείς:

         

 

Αυτά για σήμερα και συγγνώμη για την ανάρτηση-σεντόνι! Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 10:08:00 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Η περασμένη εβδομάδα αφιερώθηκε στον κινητήρα και εκτελέστηκαν όλες οι δοκιμές και εργασίες που είναι δυνατές πριν την συναρμολόγησή του στο πλαίσιο. Μεγάλο μέρος του χρόνου καταναλώθηκε αφενός στην λείανση των ραφών και το ξαναβάψιμο των κομματιών (που ιδίως για τα μεταλλικά κομμάτια απαιτεί διαδοχικές χρήσεις λιμών και ταχυτροχού) και αφ' ετέρου στην αφαίρεση παχέων στρωμάτων βαφής από τις επιφάνειες επαφής των μεταλλικών κομματιών.

Παρεμβάσεις στις οδηγίες, πέρα από το σωστό βάψιμο διαφόρων κομματιών, π.χ. των μπουζιών, ήταν η προσθήκη βυσμάτων στα μπουζοκαλώδια, η πλήρης αντικατάσταση των δεσμών μπουζοκαλωδίων από τους διανομείς μέχρι τα μπουζιά, η τοποθέτηση λεπτού σύρματος μέσα στα σωληνάκια καυσίμου (για να εξασφαλιστούν οι σωστές καμπύλες, η κατασκευή ενός έξτρα spacer για τα σωληνάκια καυσίμου των οπίσθιων 4 κυλίνδρων και η αντικατάσταση των σωλήνων καυσίμου από το πυρόφραγμα μέχρι την αντλία με braided lines. Άνευ ετέρου, οι φωτογραφίες (οι εξατμίσεις είναι πρόχειρα τοποθετημένες):
         
         

         

         

      

Έπεται η συναρμολόγηση του πλαισίου. Να έχετε όλοι ένα ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 02, 2024, 07:44:14 μμ »
Καλησπέρα και καλό μήνα φίλοι μου! Η περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε με την συναρμολόγηση του πλαισίου. Πέρα από τις προαναφερθείσες απαραίτητες βελτιώσεις (τρίψιμο σημείων συναρμογής, αντικατάσταση/βάψιμο των ορατών βιδών κλπ.) δεν υπήρξαν προβλήματα:

      

Ως εκ τούτου περίσσεψε χρόνος και προχώρησα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Εδώ χρειάστηκε να λειανθούν ραφές πάνω σε μέταλλο οπότε ακολούθησε και ολικό ξέβαμμα των κομματιών. Ανοίχτηκαν τρύπες για να καταλήξουν σωληνώσεις που φαίνονται στις φωτογραφίες αναφοράς και δεν δίνονται στο κιτ και βουλώθηκαν με κομματάκια sprue οι βαθιές οπές για τις βίδες που ενώνουν το άνω με το κάτω ήμισυ του κιβωτίου. Τέλος έγινε ένα ολικό dry fit του κιβωτίου και των πίσω αναρτήσεων με το πλαίσιο για να εξακριβωθεί η σωστή τοποθέτηση των ημιαξονίων:

         

Οι ανωτέρω εργασίες προέκυψαν από δυο ακόμα ατέλειες του κιτ: Οι τρύπες των βιδών σε εμφανή σημεία είναι συνέπεια της επιλογής το κιτ να είναι μόνο "βιδωτό" χωρίς να έχουν ληφθεί μέτρα για την κάλυψή τους και το πρόβλημα υπάρχει σε πολλά κομμάτια. Η ανάγκη για συνεχή dry fit είναι - πέραν των προβλημάτων συναρμογής που ανέφερα στο προηγούμενο update - συνέπεια των οδηγιών που περιορίζονται σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες χαμηλής ευκρίνειας χωρίς επεξηγηματικά κείμενα. Στην περίπτωση των ημιαξονίων π.χ., δεν μπορεί να καθοριστεί από τις φωτογραφίες των οδηγιών αν τα ημιαξόνια έχουν κλίση προς τα μπρος (τελικά ναι) ή προς τα πίσω.

Τελικά και μετά την επίλυση αυτών των προβλημάτων, το κιβώτιο παρουσιάζεται έτσι:

   

Αυτά για σήμερα. Συνέχεια από βδομάδα με τις αναρτήσεις. Να έχετε όλοι ένα καλό αποκριάτικο Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:27:15 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

'Όπως είχα προαναγγείλει, η εβδομάδα ξεκίνησε με την μπροστινή ανάρτηση. Προς τούτο και για διευκόλυνση των εργασιών το μπροστινό πλαίσιο αποσυναρμολογήθηκε από το κυρίως πλέγμα και χωρίς προβλήματα προστέθηκαν οι αναρτήσεις:

         



Στη συνέχεια συναρμολογήθηκε στη θέση του το κιβώτιο ταχυτήτων με τα πίσω φρένα και τις αντιστρεπτικές:

         

Κατόπιν τοποθετήθηκε ο κινητήρας στο κυρίως πλαίσιο και επανατοποθετήθηκε το μπροστινό πλαίσιο με τις αναρτήσεις:

         

Τέλος ετοιμάστηκε το δοχείο διαστολής του ψυγείου (το σωληνάκι υπερχείλισης τοποθετήθηκε προσωρινά περιμένοντας διαφανές σωληνάκι που είναι καθ' οδόν από Κίνα)...

   

... και στην παρούσα φάση το σύνολο παρουσιάζει αυτή την εικόνα:



Σειρά παίρνουν ο μοχλός ταχυτήτων, το ψυγείο με τα συμπαρομαρτούμενά του , το κάθισμα και το πάτωμα του κόκπιτ. Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 17, 2024, 11:11:47 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Την εβδομάδα που πέρασε ασχολήθηκα με διάφορες λεπτομέρειες των μηχανικών μερών. Έτσι, ετοιμάστηκε το τιμόνι...

   

... (οι κοκκινοβαμμένες εγκοπές που φαίνονται σε φωτογραφίες αναφοράς προσομοιώθηκαν με λεπτές λωρίδες από κόκκινη μονωτική ταινία), το κάθισμα...

   

... (τα καλουπωτά πριτσίνια στην πλάτη αντικαταστάθηκαν με ρεαλιστικότερες βίδες), τα ποδοστήρια...

   

... το ταμπλό στο οποίο προστέθηκε καλωδίωση...

   

... και ο άξονας του τιμονιού που συνδέθηκε με το γρανάζι διεύθυνσης:

      

Στη συνέχεια προσαρμόστηκε το ταμπλό στο πάνω μέρος του πλαισίου, περάστηκε το σύνολο στον άξονα του τιμονιού, τοποθετήθηκε το τιμόνι, συναρμολογήθηκε και το κάθισμα και κάτω απ' αυτό συνδέθηκε ο άξονας μετάδοσης:

      

Στο πάνω μέρος του πλαισίου προστέθηκαν "προστατευτικά" για τους αγκώνες του οδηγού (μια ιδέα που πήρα από την κατασκευή του Κοβάλσκι, χρησιμοποιώντας φύλλο αφρολέξ πάνω σε ταινία διπλής όψης που τυλίχτηκε με ταινία κομμένη από χάρτινο λευκοπλάστ και βάφτηκε μπλε):

      

Αυτά για σήμερα, να έχετε ένα χαρούμενο τριήμερο και μια καλή Σαρακοστή!

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3864
  • Age: 44
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 17, 2024, 09:06:12 μμ »
 :shock: :shock: :shock:
Σιγουρα δεν θα περνει εμπρος ετσι??Καλο τριημερο Κωνσταντινε ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 18, 2024, 07:36:25 πμ »
Όχι Στάθη, αλλά έχει ενσωματωμένα ηχητικά εφέ!!!

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3864
  • Age: 44
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 18, 2024, 07:34:59 μμ »
Όχι Στάθη, αλλά έχει ενσωματωμένα ηχητικά εφέ!!!
οσο πας το κανεις ολο και πιο ενδιαφερον :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 18, 2024, 10:36:06 μμ »
Μπα, δεν βαριέσαι... Αυτά τα γκατζετάκια κάνουν το μοντέλο παιχνιδάκι για μικρά παιδιά. Αλλά μιας και το περιείχε το κιτ, είπα να το βάλω - άσχετα αν θα το ενεργοποιήσω ποτέ...

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 19, 2024, 08:07:41 μμ »
Απίστευτη λεπτομέρεια,πολύ προσεγμένα όλα,μπράβο Κωνσταντίνε! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 20, 2024, 07:20:49 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε, να 'σαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: The Roaring Mercedes’ 50s – Ι W196
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 23, 2024, 07:32:48 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου!

Την περασμένη εβδομάδα αποπερατώθηκαν οι εργασίες στο μηχανικό μέρος του μοντέλου. Τοποθετήθηκαν τα ρεζερβουάρ καυσίμου και λαδιού στο πίσω μέρος και συνδέθηκαν με τις αντίστοιχες σωληνώσεις με το πυρόφραγμα. Στο κάτω μέρος του πλαισίου επικρατεί χάος...

      

Ετοιμάστηκαν τα ταμπούρα των μπροστινών φρένων με τις σωληνώσεις τους:



Και το τελειωμένο - πλην γυμνό - μοντέλο παρουσιάζεται έτσι:

         

 

Απομένει η εφαρμογή του αμαξώματος και η κατασκευή των τροχών. Άνευ απροόπτου, το επόμενο θα είναι και το τελευταίο update αυτής της κατασκευής. Να είστε όλοι καλά και να περάσετε (κι άλλο) ένα ευχάριστο τριήμερο!

Tags: