Οσο για το αρθρο, μη χαλιεσαι, η ιστορια ειναι (στα σημεια και οχι στην ουσια των θεματων), σαν το μ...... δε σταθεροποιειται, οσο ψαχνεις βρισκεις νεα στοιχεια. Ποσο μαλλον για μια χωρα που ηττηθηκε, οποτε δεν κατεγραφησαν επαρκως και εμπεριστατωμενα καποια θεματα. Παντως οι Γαλλοι λενε οτι μας στειλανε τουλαχιστον 3 με πυροβολα. Αλλαχθηκαν μηπως εδω λογω ελλειψης πυρομαχικων? (Χτυπησε σκληρος πριν λιγες μερες και εχω χασει ολη μου τη βιβλιογραφια και τις σωμενες πηγες ωστε να δωσω τα απαραιτητα λινκ).