Φίλοι συμφορουμίτες καλησπέρα.
Με κεκτημένη ταχύτητα απο την πρόσφατη έκθεση του πήγασου συνεχίζεται η μοντελιστική περιπέτεια.
Αποφάσισα να τελειώσω ένα μοντέλο που περιμένει στο κουτί του αρκετά χρόνια. Είχε κατασκευαστεί στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας και κάποια στιγμή, δέν θυμάμαι πότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια, αποφάσισα να το διαλύσω και να το ξαναφτιάξω. Το κίτ είναι το γνωστό της hasegawa

Το μοντέλο ξεβάφτηκε με διάλυμα χλωρίνης και νερού σε αναλογία 1/10. Βυθίστηκε στο διάλυμα για μερικές μέρες και βγήκε καθαρό 90% και διαλυμένο εις τα εξ'ών συνετέθη, αποθηκεύτηκε στο κουτί του και περίμενε υπομονετικά. Σε μιά αντίστοιχη περίοδο μοντελιστικού οργασμού, στα τέλη του περασμένου αιώνα, ξεκίνησα την ανακατασκευή του μοντέλου. Τότε δέν υπήρχαν τα βελτιωτικά που υπάρχουν σήμερα, το μόνο after market βελτιωτικό που είχα ήταν τα καθίσματα του verliden.
Βελτιώθηκαν τα πλαινά του κόκπιτ με φύλλο πλαστικού και υπολείμματα απο παλιά photoetched καθώς και φύλλο μολυβιού, προστέθηκε λεπτομέρεια στις καλύπτρες και στις πλάτες των κόκπιτ και το σύνολο βάφτηκε και παλαιώθηκε με λάδια. Στις καλύπτρες δέν ολοκληρώθηκε η παλαίωση.

Βελτιώθηκε η φωλέα του ριναίου και το ίδιο το σκέλος, ενώ ξαναφτιάχτηκε απο μήκη πλαστικού το μπράτσο ανάσυρσης που είχε χαθεί.

Είχα αποφασίσει να επέμβω στις επιφάνειες ελέγχου. Έτσι έκοψα και κατασκεύασα τα εσωτερικά φλάπς, άνοιξα το δεξί σπόιλερ επάνω στην πτέρυγα και έκοψα τα εσωτερικά σλάτς για να τα φτιάξω κατεβασμένα. Φτιάχτηκε το σπόιλερ, είναι σε δύο τμήματα, πρόστέθηκε η απαραίτητη λεπτομέρεια στην υποδοχή του και έφτιαξα τη βάση του δεξιού εσωτερικού σλάτ.

Κάπου εκεί η κατασκευή άρχισε να κολλάει γιατί όσο και αν προσπαθούσα να φτιάξω το σλάτ δέν έβγαινε με τίποτα. Δέν μπορούσα να το κατασκευάσω οπότε το μοντέλο, αθόρυβα, μπήκε στο χρονοντούλαπο..........
Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το βελτιωτικό της paragon που επανακυκλοφόρησε για τα σλάτς, οπότε ανασύρθηκε το μοντέλο ανοίχτηκε το κουτί και ....βούρ....(που λέει ο λόγος) στην συνέχεια της κατασκευής.
Το ζητούμενο είναι το 01535 της 337 ΜΠΚ (όπως φαίνεται στην φωτό της σελ.63 του βιβλίου του Κ. Δημητρόπουλου F-4 PHANTOM II εκδόσεις Κωσταντινίδη) με καταταλαιπωρημένη παραλλαγή σε μπλέ Αιγαίου.
Συνεχίζεται.........
