Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας!!!
Nino δεν σε παρεξηγώ, αρκεί να το γυρίσεις και εσύ στα αεροπλάνα και άμεσα!!!!
Γιώργο, για τα χρώματα ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες της Hasegawa. Οντως το κάτω γκρι, είναι σχεδόν ίδιο σε τονικότητα με το επάνω, αλλά δυστυχώς είχα μόνο μία φωτογραφία από το αφος που ήθελα να φτιάξω και έτσι δεν μπόρεσα να συγκρίνω τις αποχρώσεις από φωτογραφία σε φωτογραφία και να βγάλω κάποια άκρη.
Οσο για το buzz number, δυστυχώς όταν έμαθα ότι ήταν λάθος, ήταν πλέον αργά, μιας και είχα ψεκάσει ήδη βερνίκι από πάνω...