''Μπόμπα'' το μοντελάκι Λάμπρο,μ'αρέσει πάρα πολύ και έχεις δίκιο πως πρόκειται για πανέμορφο αεροσκάφος...Σιλουέτα που σκοτώνει

Ευχαριστω πολυ Γιωργη!

Λαμπρο πολύ ωραιο το εχεις φτιαξει.
Μπραβο.


Το πιο δύσκολο κομμάτι της κατασκευής μιας σφηκούλας είναι να πετύχει κάποιος την γωνία σωστά και στα δύο σκέλη προσγείωσης... Συνήθως καταλήγουμε με ένα αεροπλάνο να γέρνει άμα δεν προσέξουμε... 
Το αερόφρενο είναι άσπρο εσωτερικά, όπως και το κομμάτι στην άτρακτο. Ο βραχίονας του αερόφρενου είναι στο χοντρό του σκέλος άσπρος και στο λεπτό μεταλλικός.
Το κίτρινο της μύτης του κώνου είναι το radome tan Humbrol νο 148.
Όλα τα βλήματα του ναυτικού είναι βαμμένα γκρι, το 127 συνήθως. Αν μιλάμε για πιο παλιές περιόδους τότε ήταν και άσπρα αλλά το γκρι έχει καθιερωθεί εδώ και πολύ καιρό. Ρίξε μια ασημί πινελιά στην μύτη των sidewinder.
Αν ξαναβάλεις μαύρα walkways τόσο μεγάλα δοκίμασε να τα βάψεις και να μην βάλεις το αυτοκόλλητο, με ανθρακί κατά προτίμηση.
Οι γραμμώσεις στο εσωτερικό των πτερύγων θέλουν ένα πλυσιματάκι να δείξουν...
Οι εισαγωγές είναι άσπρες εσωτερικά αλλά πολύ σύσκολες να τις αποδώσουν σε πλαστικό οπότε καταλήγουμε πάντα με μια αηδία σε αυτό το σημείο και δεν βρίσκουμε ρητινένιες να το κάνουμε σωστό (προσωπικό παραλήρημα τέλος...
)
Έχε αυτά κατά νου άμα ξαναφτιάξεις σφηκούλα...
Καλή δουλειά και σε περίεργη κλίμακα και μου αρέσει η επιλογή του οπλισμού... Μπράβο Λάμπρο 
Νικο σ'ευχαριστω πολυ!

Για τα σκελη ενω στη φωτο φαινονται στραβα,στην πραγματικοτητα δεν ειναι.
Το κοιταζω απο χθες και δεν ξερω τι παιζει..

Το αεροφρενο βαφτηκε με το σωστο χρωμα.Οι οδηγιες της Hasegawa ειχαν πολλα λαθη και σαν βλακας δεν το εψαξα καθολου..

Για τον κωνο στην μυτη τον εβαψα και το χρωμα πολυ λες(radome tan Humbrol 148) αλλα λογω του φλας δεν φαινεται καλα η αποχρωση του.
Για τους ΑΙΜ-9 τους εβαψα ετσι για να σπασω λιγο το γκρι.Εβαλα και την ασημι πινελια.

Με τα walkways την πατησα καθως ζαρωσανε σε αρκετα σημεια και για να σπασω τη μαυριλα εκανα στεγνο πινελο με ενα ανθρακι το οποιο επισης δεν φαινεται..

Σευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και τις παρατηρησεις!Θα τις εχω κατα νου για μελλοντικη σφηκα!

Πράγματι πολύ όμορφο αεροσκάφος....και το έχεις κάνει πολύ ομορφο.... Αλλα πάλι γυαλίζει

Λογικά θα φταίει και το φλας αλλά κάτι μου λέει ότι δεν είχε στεγνώσει το gloss πέρασμα και μετά τα φλατ blendαραν μαζί του κάνοντας ένα όμορφο Semi gloss.
Ωραία η βασούλα καλή ιδεα 

Αρη!
Δεν εχει ματταριστει εντελως το μοντελο αλλα το φλας το κανει να γυαλιζει πιο πολυ!
Παντως σε σχεση σε σχεση με χθες φαινεται πιο ματτ.

Συγχαρητήρια Λάμπρο για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια!! Μερικές φώτο κολακεύουν το μοντέλο και άλλες όχι, με κάθε καλή πρόθεση εκτός απο τις μικροπαραλείψεις που τόνισε ο gtdeath σε μερικά σημεία βλέπω έντονες πινελιές ενώ το φίλμ των σημάτων είναι αρκετά εμφανές.
Σ'ευχαριστω πολυ Αλμπερτ!

Σε μερικα σημεια υπαρχουν οντως μερικες πινελιες αλλα βαρεθηκα να τις διορθωσω.
Σχετικα με τα σηματα ηταν αρκετα χοντρα και πολυ κιτρινα και δεν μπορεσα να κανω κατι γι'αυτο.

Πολύ καλή "πινελάτη" και αυτή η δουλειά Λάμπρο! Πάντα ταχύτατος. Θα συμφωνήσω με τον Amen για το γκλοσάρισμα. Καλή η βάση αν και έχω μια μικρή διαφωνία για τις πετρούλες στα πλαϊνά... Θα σε παροτρείνω (πάλι) να αρχίσεις να ψάχνεσαι για αερογράφο γιατί έχεις πολύ καλή αντίλειψη και χειρισμό του χρώματος και ο αερογράφος θα σου ανοίξει άλλους "ορίζοντες"!
Σ'ευχαριστω πολυ Σακη!

Η βαση οπως ειπα ηταν απο κατι νεραιδες γι'αυτο και τα πετραδακια.

Ο αερογραφος ειναι μια πονεμενη ιστορια αλλα που θα παει καποτε θα τον αγορασω!

Βάζοντας τις παρατηρήσεις των συναδέρφων στην άκρη προς αξιοποίηση σε επόμενο project σου, θα έλεγα ότι μιλάμε για μία θεαματική (αν και boring gray) δουλειά. Και ναι, είναι άτιμα όμορφη σχεδίαση το Hornet!
Γιαννη σ'ευχαριστω παρα πολυ!
Χαιρομαι που σου αρεσε!

Καταπληκτικό ... ! φθορές, μπουριά, όλα τα λεφτα.. !! εισαι μεγάλος παίκτης !
Σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου!

Παμε για αλλα τωρα!
Ξεκιναω 2 72αρια Τ-33(παντα ελληνικα) και ενα 72αρι F-5B επισης ελληνικο!

Σας ευχαριστω πολυ και παλι ολους σας!
