Φίλε dimmeteo απ' ό,τι ξέρω τον Ιανουάριο του '41 έφτασαν από Αγγλία 13 Austin K3 φορτηγά οχήματα με πάνινο κάλυμμα καρότσας και όχι Κ2 ασθενοφόρα. Για την μεταπολεμική εποχή δεν γνωρίζω.
Το 1940 εκτός από τα 48 και 120 πεδινά και ορειβατικά αντίστοιχα Schneider των 105χιλ. είχαμε 5 Krupp, 7 Skoda και 6 Armstrong. ΄Ολα στα 105χιλ. Η VIIΙ Μ.Π. είχε τα 7 Skoda και στην Γραμμή Μεταξά χρησιμοποιήθηκαν τα 3 από τα 5 Krupp.
Υπήρχαν και 16 Μ1916 των 100χιλ. τουρκικά λάφυρα. Από αυτά χρησιμοποιήθηκαν τα 7, ενώ καταλάβαμε και άλλα 7 από τους Ιταλούς στην Αλβανία.
Ποτέ δεν είχαμε Μ1914/19 των 100χιλ. 14 προσπάθησαν να στείλουν οι ΄Αγγλοι την άνοιξη του '41, λάφυρα από τους Ιταλούς στην Λιβύη, αλλά η άμυνα κατέρρευσε.΄Αλλα 15 βραχύκαννα είχαμε καταλάβει στην Αλβανία. Κανένα δεν χρησιμοποιήθηκε από τις ελληνικές δυνάμεις. Παρ' όλα αυτά τα πυροβόλα αυτά χρησιμοποιήθηκαν στην ελληνικό χώρο. Σε φώτο γερμανικών λαφύρων, μετά το πέρας της Μάχης της Κρήτης, φαίνονται τέτοια πυροβόλα. Πυροβόλα που στάλθηκαν από την Μ. Ανατολή για την άμυνα της νήσου, αλλά τα βραχύκαννα των 22 διαμετρημάτων.
Η IBG με αυτό το κιτ φτάνει τα 3 κιτ για το ίδιο θέμα. ΄Ενα με ξύλινους τροχούς , ένα με ολομεταλλικούς και επίσωτρα και ένα τελευταίο χωρίς τις 2 θέσες πληρώματος μπροστά από το ασπίδιο. Στην IBG υπάρχει και το βραχύκαννο των 22 διαμετρημάτων.
Μόνο το τελευταίο, με τους ξύλινους τροχούς, μπορεί να αναπαρασταθή στον ελληνικό χώρο. Κρήτη με αγγλικό πλήρωμα.
Το μοντέλο Μ1916 των 100 φτιάχνεται μεν από την IBG πάλι, αλλά με φουσκωτά λάστιχα ( νομίζω ). Πρέπει να αλλαχτούν τα λάστιχα με ξύλινους τροχούς μικράς διαμέτρου. Τότε μπορεί κάλλιστα να τοποθετηθεί στην Αλβανία με ελληνικό πλήρωμα.
( Υπ' όψιν ότι τα παλιά αυτά πυροβόλα της IBG θέλουν αρκετή δουλίτσα για να "δείξουν".)