Αποστολέας Θέμα: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)  (Αναγνώστηκε 102521 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #300 στις: Ιουλίου 25, 2011, 02:21:13 μμ »
Πράγματι, καλή ιδέα αλλά ισχύουν τα όσα επισήμανε ο Δ.Κ.
Συνηθως η εν λογω συνάντηση γίνεται Κυριακή πρωί για να μην υπάρχουν απόντες (ή να ειναι οι ελάχιστοι δυνατοί) λόγω εργασίας κλπ.
Επίσης, η εν λόγω συνάντηση, θεωρητικά θα συγκεντρώσει περίπου 50-60 "μαντράχαλους", τους οποίους δεν ξερουμε εαν μπορεί να φιλοξενήσει ο χώρος του ΠΟΛΚΕΟΑ,
δεδομένου ότι πρόκειται για συνάντηση πολύ "ζωντανή", με φωνές κλπ.  :mrgreen:
Πάντως, όπως προαναφέρθηκε, ας εκδηλωθεί με πμ η πρόθεση/διάθεση/προτίμηση των εμπλεκομένων ώστε να γίνουν οι όποιες ρυθμίσεις και συνεννοήσεις.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι χρειάζεται η εξοικείωση των εμπλεκομένων με το χώρο αλλά θεωρώ ότι θα είναι πολύ αργά για να υλοποιηθούν σε εκείνη τη φάση οι όποιες νέες ιδέες ακουστούν.
Ηδη έχουμε κάνει αρκετές επισκέψεις στο Ελληνικό και έγιναν αρκετές συζητήσεις για τα της έκθεσης με τους "ειδικούς" και όχι μόνο.
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #301 στις: Ιουλίου 25, 2011, 02:57:16 μμ »
οκ κανενα προβλημα...απλα το ειπα γιατι περυσι λιγακι ερευνουσα τον χωρο.
Επισης καλα θα ήταν ενα πλανόγραμμα των τραπεζιων κοντα στην γραμματεια....του που θα μπει τι....ώστε να μην χρειαζεται να γυρισουμε την εκθεση και να ψαξουμε που ειναι τα αρματικα 1/72 με τα αεροπλανικα 1/48 ..και αλλες κατηγοριες τουλαχιστον για την αρχη.
Γιατι περυσι ψαχνομουν και περιφερομουν με το μοντελο στο χερι του στυλ... " βρε που ειναι το 72αρια αρματικα οεο" και περιφερομασταν στην εκθεση με τον συμετέχοντα για να το τοποθετησει με κινδυνο να γινει ατυχημα.

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #302 στις: Ιουλίου 25, 2011, 06:55:43 μμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #303 στις: Ιουλίου 25, 2011, 08:54:30 μμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #304 στις: Ιουλίου 25, 2011, 10:00:15 μμ »
Spoiler (hover to show)

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #305 στις: Ιουλίου 26, 2011, 03:04:43 μμ »
Δεν είπα αυτό Δημήτρη ούτε ήθελα να σε προσβάλω.
Το νόημα της απάντησης μου ήταν ότι δεν χρειάζεται ειδική ενημέρωση για κάτι τόσο απλό και αυτονόητο.
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #306 στις: Ιουλίου 26, 2011, 03:12:03 μμ »
   

Το ΔΣ της IPMS Ελλάδος, προσκαλεί τα μέλη

της IPMS Κύπρου,
του Συλλόγου Ιστορικής Μινιατούρας Αθηνών (Athens Star Club),
της Ένωσης Μοντελιστών Ιωαννίνων,
του Πανευβοϊκού Συλλόγου Μοντελιστών
του Συλλόγου Μοντελιστών Πάτρας (ΠΑΣΥΦΙΜΟΝ),
του Συλλόγου Μοντελιστών Καβάλας,
του Συλλόγου Μοντελιστών Θεσ/νίκης ("ΠΗΓΑΣΟΣ"),
του Συλλόγου Μοντελιστών Χανίων,
του Συλλόγου Μοντελιστών Ηρακλείου,
του Μοντελιστικού Εργαστηρίου Ρεθύμνου Κρήτης ,
του Συλλόγου Ελλήνων Μοντελιστών [ΕΛ.ΜΟ. (HEL.MO.)] και των κατα τόπους Συνδέσμων του


στον 30ο Ετήσιο Διαγωνισμό - Έκθεση Πλαστικομοντελισμού της IPMS Ελλάδος,
ο οποίος θα διεξαχθεί από 20 έως 23 Οκτωβρίου 2011,
στον Κτίριο του ΠΟΛΚΕΟΑ (Πολιτιστικό Κέντρο Συλλόγου Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας) / Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας,
στο (πρώην) Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού (είσοδος από Λ. Ποσειδώνος / "Παραλιακή").

Η προκήρυξη (κανονισμός) του διαγωνισμού βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Συλλόγου (www.ipms-hellas.gr).

Στη φετινή έκθεση η οποία λόγω της συμπλήρωσης 30 χρόνων λειτουργίας του Συλλόγου μας έχει πανηγυρικό χαρακτήρα,  έχουν προγραμματιστεί και πολλές άλλες παράλληλες εκδηλώσεις (μοντελιστικά σεμινάρια, έκθεση ιστορικών αυτοκινήτων, έκθεση αεροπορικής φωτογραφίας κ.α.), θα λειτουργεί παράλληλα το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας του ΠΟΛΚΕΟΑ ενώ θα υπάρχουν και περίπτερα καταστημάτων σε ειδικό χώρο (vendor's area, δίπλα στον εκθεσιακό χώρο της κύριας αίθουσας).

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Παρασκευή 21/10/2011 στις 19.00.  Η τελετή λήξης και η απονομή των διακρίσεων, θα γίνουν την τελευταία ημέρα της έκθεσης (Κυριακή 23/10 το μεσημέρι).

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των διαγωνιζόμενων, ξεκίνησε διαδικασία προ-εγγραφής των μοντέλων του διαγωνισμού είτε ηλεκτρονικά (με e-mail ή μέσω της ιστοσελίδας) είτε μέσω ταχυδρομείου. Οι σχετικές λεπτομέρειες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας (www.ipms-hellas.gr).

Εαν επιθυμείτε να συμμετάσχετε στην έκθεση ως Ομαδική Συμμετοχή, συμβουλευτείτε την προκήρυξη του διαγωνισμού και παρακαλούμε ενημερώστε εγκαίρως το ΔΣ και την ΟΕ μέσω του e-mail ipms-hellas@windowslive.com

Ελάτε να συμμετάσχετε στο μεγαλύτερο μοντελιστικό γεγονός της χρονιάς το οποίο με τη βοήθεια και τη συμμετοχή σας ελπίζουμε να γίνει το μεγαλύτερο και καλύτερο μοντελιστικό γεγονός των 30 χρόνων της IPMS Ελλάδος. Θα χαρούμε πολύ να σας έχουμε κοντά μας.

Για το ΔΣ της IPMS Ελλάδος
ο Πρόεδρος

Σταύρος Σουλής (IPMS228)


     

     

Αποσυνδεδεμένος Dimitris 72

  • Braille Scale Oddity
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3134
  • Age: 65
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #307 στις: Ιουλίου 29, 2011, 09:55:42 πμ »
Καλημέρα σε όλους,

Μετά από απόφαση του ΔΣ, θα προχωρήσουμε σε παραγγελία για ποδιές εργασίας (χρώμα σκούρο πράσινο) και δημοσιογραφικά γιλέκα (χρώμα sand), με κεντημένο τον λογότυπο της Ένωσης. Κάποιοι μάλλον θα θυμάστε τον πρόεδρο να κυκλοφορεί στην περσινή έκθεση με την ποδιά του  ::glossa::). Η τιμή για κάθε κομμάτι θα είναι 15EUR (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ). Όσοι φίλοι (μέλη ή μη), επιθυμείτε να εφοδιαστείτε με κάτι από αυτά τα είδη, παρακαλώ στείλτε μου ένα ΠΜ εδώ (για τα γιλέκα, παρακαλώ να αναφέρεται και το μέγεθος - S, M, L, XL, XXL), προκειμένου να προχωρήσουμε στην παραγγελία. Η παράδοση θα γίνει (σε όσους δηλώσουν) στη διάρκεια της Έκθεσης. Για όσους φίλους δεν μπορέσουν έρθουν στην Έκθεση, η παράδοση θα γίνει μετά από συνεννόηση (μετά την Έκθεση).

Σημειώνω ότι καθώς τα παραπάνω είδη θα γίνουν κατά παραγγελία, θα μπορούν να διατεθούν ΜΟΝΟ σε όσους εκδηλώσουν ενδιαφέρον εδώ (τα ονόματα θα τα ανακοινώσω εδώ, περί το τέλος Σεπτεμβρίου και αυτή θα είναι η οριστική λίστα). Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να "εγγραφούν" το αργότερο μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου. Μετά από αυτή την ημερομηνία, δυστυχώς, δεν θα είναι δυνατό να εξυπηρετηθούν άλλοι.

Δυστυχώς στην παρούσα φάση, δεν έχω διαθέσιμες φωτογραφίες από τα παραπάνω είδη (θα ανεβάσω αμέσως μόλις αποκτήσω).

Spoiler (hover to show)

Επίσης στην Έκθεση (και μόνο) θα διατίθενται προς πώληση και καπελλάκια τύπου baseball (jokey) σε τρία χρώματα (μαύρο, σκούρο μπλε και sand), τα οποία επίσης θα έχουν κεντημένο τον λογότυπο της Ένωσης.

Στη διάθεσή σας, για τυχόν διευκρινίσεις...

ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #308 στις: Αυγούστου 01, 2011, 06:50:12 μμ »
Δημήτρη εγώ θέλω και τα δύο, XXL παρακαλώ....

Χαιρετίσματα από το Τζιμπουτί....  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #309 στις: Αυγούστου 01, 2011, 09:09:03 μμ »
79 και σημερα για την έκθεση στο Ελληνικό
   :lol:
Σχετικά με τις ποδιές που ανέφερε ο Δημήτρης παραπάνω , παραθέτω φωτό απο τις περυσινές.


 


Το σήμα τις IPMS Hellas, είναι ραφτό στο στήθος. Στο γιλέκο, θα υπάρχει και στην πλάτη ραφτό το IPMS Hellas (προσοχή η φωτό είναι απο κατάλογο εταιρείας και θα ανανεωθεί οταν έχουμε το κανιικό δείγμα)
Τα σημάδια που φαίνονται στην ποδιά, είναι απο ....σκληρή μοντελιστική δουλειά ( :mrgreen:) .
Υπερτονίζω όσα προαναφέρθηκαν, το εν λόγω αξεσουάρ είναι ...εργαλείο, που σώζει τα ρούχα απο ανεπανόρθωτες ζημιές (χρωματα, κολλες, γυψοι, χλωρινες κλπ.)
και εμάς τους ίδιους από το ...σκύψιμο (το γνωστό σύνδρομο της μοκέτας)

Spoiler (hover to show)

Το γιλέκο είναι ... must αξεσουάρ για τις επισκέψεις που κάνουμε κατα καιρούς ως Σύλλογος, για να μην έχουμε φαινόμενα του τύπου ...  
Spoiler (hover to show)

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος gpav

  • ἐν τοῖς δεινοῖς εὔελπις...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1182
  • Age: 60
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Γιώργος Παυλόπουλος
    • Λιμενικό Σώμα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #310 στις: Αυγούστου 01, 2011, 09:53:44 μμ »
Spoiler (hover to show)
Nothing is so good for the morale of the troops as occasionally to see a dead general - Field Marshal William Slim
It makes no difference which side the general is on - Unknown British Soldier

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #311 στις: Αυγούστου 02, 2011, 07:49:50 πμ »
Eνα γιλέκο XL παρακαλώ για μένα.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #312 στις: Αυγούστου 02, 2011, 08:05:39 πμ »
Σχετικά με τα ειδικά βραβεία της έκθεσης:
όπως θα είδατε στην προκήρυξη,
φέτος θα υπάρξουν τα γνωστά ειδικά βραβεία για τα καλύτερα Ελληνικά θέματα του διαγωνισμού.

Σε ότι αφορά στο καλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος, λόγω του φετινού εορτασμού των 100 χρόνων της ΠΑ, αποφασίστηκε να δοθούν δύο σχετικά βραβεία,

για το Καλύτερο Ελληνικό εν ενεργεία Αεροσκάφος (δηλαδή που είναι σε υπηρεσία σήμερα) και

το Καλύτερο Ελληνικό Ιστορικό Αεροσκάφος (δηλαδή που έχει πετάξει με Ελληνικά χρώματα αλλά δεν είναι σε υπηρεσία σήμερα).

Για τα δυο συγκεκριμένα ειδικά βραβεία θα υπάρχουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις τις οποίες θα ανακοινώσουμε εν καιρώ.
Για την ώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε εκείνο το Ελληνικό αεροσκάφος που πάντα θέλατε να φτιάξετε ή να συνεχίσετε εκείνο το άλλο Ελληνικό, που ...στοιχειώνει τον πάγκο σας πολύ καιρό, να το το τελειώσετε και να το φέρετε στην έκθεση.
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #313 στις: Αυγούστου 04, 2011, 03:08:06 μμ »
Σήμερα το πρωί διαβάζοντας το τεύχος Αυγούστου (Νο 64) του Model Military International, με περηφάνια διάβασα στην στήλη "Diary Dates" την ανακοίνωση για την 30η έκθεση της IPMS, ΟΜΩΣ διαπίστωσα οτι ενώ οι ημερομηνίες είνα σωστές, είναι λάθος ο χώρος, μιας και αναφέρεται ακόμα ο "Απόλλων"  ::salut::

 edit Και ΑΝ μου επιτρέπετε μια γνώμη, λίγο πιο πάνω απο την ανακοίνωση της έκθεσης μας υπάρχει αντίστοιχη για μια άλλη όπου αναφέρονται γνωστά ονόματα του στατικού μοντελισμού. Μήπως, εφόσον "καπαρώσαμε" 100% τον Κο MIG, ν' αναφέραμε και 'μείς την παρουσία του στην έκθεση  :?: "Κακά τα ψέματα" τέτοιες παρουσίες αποτελούν "πόλο έλξης"  :wink:  Επίσης
Επίσης μια ακόμα σκέψη, εφόσον έχουμε "τις άκρες" και διαφημίζουμε - ανακοινώνουμε την έκθεση μας, μήπως καλό θα ήταν να στείλουμε και κάποιο φωτο-ρεπορτάζ στο/α περιοδικό/ά  :?: :?:

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #314 στις: Αυγούστου 04, 2011, 03:10:53 μμ »
Σήμερα το πρωί διαβάζοντας το τεύχος Αυγούστου (Νο 64) του Model Military International, με περηφάνια διάβασα στην στήλη "Diary Dates" την ανακοίνωση για την 30η έκθεση της IPMS, ΟΜΩΣ διαπίστωσα οτι ενώ οι ημερομηνίες είνα σωστές, είναι λάθος ο χώρος, μιας και αναφέρεται ακόμα ο "Απόλλων"  ::salut::

τους έχουμε στείλει απο διμήνου τη διόρθωση (μολις εκλεισε το Ελληνικό),
αλλά επειδή το συγκεκριμένο περιοδικό "κλείνει" πολύ νωρίς
δεν πρόλαβαν να το αλλάξουν.
ελπίζω να γίνει στο επόμενο...
ευχαριτούμε Πάνο για την επισήμανση
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #315 στις: Αυγούστου 04, 2011, 03:15:27 μμ »
Σταύρο sorry έγραφα το edit παραπάνω  :wink: Ok μακάρι να το αλλάξουν στο επόμενο τεύχος  :wink:

tazman

  • Επισκέπτης
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #316 στις: Αυγούστου 04, 2011, 06:05:09 μμ »
Σχετικά με τα ειδικά βραβεία της έκθεσης:
όπως θα είδατε στην προκήρυξη,
φέτος θα υπάρξουν τα γνωστά ειδικά βραβεία για τα καλύτερα Ελληνικά θέματα του διαγωνισμού.

Σε ότι αφορά στο καλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος, λόγω του φετινού εορτασμού των 100 χρόνων της ΠΑ, αποφασίστηκε να δοθούν δύο σχετικά βραβεία,

για το Καλύτερο Ελληνικό εν ενεργεία Αεροσκάφος (δηλαδή που είναι σε υπηρεσία σήμερα) και

το Καλύτερο Ελληνικό Ιστορικό Αεροσκάφος (δηλαδή που έχει πετάξει με Ελληνικά χρώματα αλλά δεν είναι σε υπηρεσία σήμερα).

Για τα δυο συγκεκριμένα ειδικά βραβεία θα υπάρχουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις τις οποίες θα ανακοινώσουμε εν καιρώ.
Για την ώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε εκείνο το Ελληνικό αεροσκάφος που πάντα θέλατε να φτιάξετε ή να συνεχίσετε εκείνο το άλλο Ελληνικό, που ...στοιχειώνει τον πάγκο σας πολύ καιρό, να το το τελειώσετε και να το φέρετε στην έκθεση.
 ::salut::
Σ.Σ.

'Οταν λες ''Ελληνικά χρώματα'', εννοείς και αυτά που πέταξαν στην Αίγυπτο σε ελληνικές μοίρες, αλλά με αγγλικά εθνόσημα;

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #317 στις: Αυγούστου 04, 2011, 06:19:31 μμ »
Σχετικά με τα ειδικά βραβεία της έκθεσης:
όπως θα είδατε στην προκήρυξη,
φέτος θα υπάρξουν τα γνωστά ειδικά βραβεία για τα καλύτερα Ελληνικά θέματα του διαγωνισμού.

Σε ότι αφορά στο καλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος, λόγω του φετινού εορτασμού των 100 χρόνων της ΠΑ, αποφασίστηκε να δοθούν δύο σχετικά βραβεία,

για το Καλύτερο Ελληνικό εν ενεργεία Αεροσκάφος (δηλαδή που είναι σε υπηρεσία σήμερα) και

το Καλύτερο Ελληνικό Ιστορικό Αεροσκάφος (δηλαδή που έχει πετάξει με Ελληνικά χρώματα αλλά δεν είναι σε υπηρεσία σήμερα).

Για τα δυο συγκεκριμένα ειδικά βραβεία θα υπάρχουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις τις οποίες θα ανακοινώσουμε εν καιρώ.
Για την ώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε εκείνο το Ελληνικό αεροσκάφος που πάντα θέλατε να φτιάξετε ή να συνεχίσετε εκείνο το άλλο Ελληνικό, που ...στοιχειώνει τον πάγκο σας πολύ καιρό, να το το τελειώσετε και να το φέρετε στην έκθεση.
 ::salut::
Σ.Σ.

'Οταν λες ''Ελληνικά χρώματα'', εννοείς και αυτά που πέταξαν στην Αίγυπτο σε ελληνικές μοίρες, αλλά με αγγλικά εθνόσημα;

τα πάντα όλα
σα να λεμε ό,τι περιλαμβάνει το βιβλίο της IPMS Ελλάδος (σε ότι αφορά τα μη εν ενεργεία)
ετσι για να ευλογήσουμε και τα γένια μας.
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #318 στις: Αυγούστου 05, 2011, 10:38:16 πμ »
Ανακοινώνονται τα Σεμινάρια που θα γίνουν στην διάρκεια της 30ης έκθεσης-διαγωνισμού (Οκτωβριος 2011).
Η σειρά τους είναι τυχαία. Λεπτομέρεις για τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής θα ανακοινωθούν εν καιρώ.

 ::sprechende_015::    ::ketten_006:: ::drill:: ::mastigoma::

"Τεχνικές βαψίματος και τεχνητής παλαίωσης στρατιωτικών οχημάτων"
Επίδειξη τεχνικών, χρήση ειδικών υλικών, μεθοδολογία.
Εκτιμώμενη Διάρκεια : 2 ώρες
παρουσίαση: Miguel Jimenez (MIG)

"Τα ελληνικά αεροσκάφη στους Βαλκανικούς πολέμους, τον Α'ΠΠ και την Μικρασιατική Εκστρατία. Χρώματα, σήματα και διαθέσιμα κιτ"
Προβολή φωτογραφιών με ελεύθερη συζήτηση.
Εκτιμώμενη Διάρκεια : 2 ώρες
παρουσίαση: Παύλος Τσέκας

"Σκάλισμα φιγουρών"
Επίδειξη τεχνικών για ιδιοκατασκευές - μετασκευές φιγουρών, χρήση διαφόρων ειδών εποξικών στόκων, μεθοδολογία.
Εκτιμώμενη Διάρκεια : 2 ώρες
παρουσίαση: Κώστας Καριωτέλλης

"Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων"
Προβολή φωτογραφιών, μεθοδολογία, επίδειξη τεχνικών, συμμετρίες, συρματοσχοινα, βαψιμο, σηματα, σημεια προσοχής, ελεύθερη συζήτηση.
Εκτιμώμενη Διάρκεια : 2 ώρες
παρουσίαση: Παύλος Τσέκας, Βαγγέλης Βασιλόπουλος

Τα σεμινάρια θα γίνουν στον ημιόροφο του ΠΟΛΚΕΟΑ στο Ελληνικό
 ::salut::
Σ.Σ.

tazman

  • Επισκέπτης
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #319 στις: Αυγούστου 05, 2011, 07:12:10 μμ »
Σχετικά με τα ειδικά βραβεία της έκθεσης:
όπως θα είδατε στην προκήρυξη,
φέτος θα υπάρξουν τα γνωστά ειδικά βραβεία για τα καλύτερα Ελληνικά θέματα του διαγωνισμού.

Σε ότι αφορά στο καλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος, λόγω του φετινού εορτασμού των 100 χρόνων της ΠΑ, αποφασίστηκε να δοθούν δύο σχετικά βραβεία,

για το Καλύτερο Ελληνικό εν ενεργεία Αεροσκάφος (δηλαδή που είναι σε υπηρεσία σήμερα) και

το Καλύτερο Ελληνικό Ιστορικό Αεροσκάφος (δηλαδή που έχει πετάξει με Ελληνικά χρώματα αλλά δεν είναι σε υπηρεσία σήμερα).

Για τα δυο συγκεκριμένα ειδικά βραβεία θα υπάρχουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις τις οποίες θα ανακοινώσουμε εν καιρώ.
Για την ώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε εκείνο το Ελληνικό αεροσκάφος που πάντα θέλατε να φτιάξετε ή να συνεχίσετε εκείνο το άλλο Ελληνικό, που ...στοιχειώνει τον πάγκο σας πολύ καιρό, να το το τελειώσετε και να το φέρετε στην έκθεση.
 ::salut::
Σ.Σ.

'Οταν λες ''Ελληνικά χρώματα'', εννοείς και αυτά που πέταξαν στην Αίγυπτο σε ελληνικές μοίρες, αλλά με αγγλικά εθνόσημα;

τα πάντα όλα
σα να λεμε ό,τι περιλαμβάνει το βιβλίο της IPMS Ελλάδος (σε ότι αφορά τα μη εν ενεργεία)
ετσι για να ευλογήσουμε και τα γένια μας.
 ::salut::
Σ.Σ.


Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος ΖΑΦ

  • ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΑΤΡΙΣ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 949
  • Age: 45
  • Τόπος: ΧΙΟΣ - ΞΑΝΘΗ
  • ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #320 στις: Αυγούστου 05, 2011, 11:55:08 μμ »
Ένα γιλέκο και μια ποδιά και τα δύο XL.
Πρόεδρε μια ερωτησούλα αυτά θα ειναι τα σεμηνάρια η θα προσθέσουμε και άλλα :?:
Ευχαριστώ. ::salut:: ::salut::
GOOD MORNING VIETNAM
Στέλιος
 

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #321 στις: Αυγούστου 06, 2011, 12:00:18 πμ »
Ένα γιλέκο και μια ποδιά και τα δύο XL.
Πρόεδρε μια ερωτησούλα αυτά θα ειναι τα σεμηνάρια η θα προσθέσουμε και άλλα :?:
Ευχαριστώ. ::salut:: ::salut::


ευχαριστούμε για τα ειδη, η ενισχυση μας είναι πολύτιμη

κι άλλα σεμινάρια  :?:   :!: :!: :!:
ποτε δεν εχουν ξαναγίνει τόσα  :!:
τέσσερα και όλα πρωτοκλασσατα   
::sprechende_015:: ::pc024:: ::pop:: ::book::  ::cofee_proi::

μιας και το έθεσες, τι άλλο σεμινάριο θα ήθελες να παρακολουθήσεις   :?:

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος ΖΑΦ

  • ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΑΤΡΙΣ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 949
  • Age: 45
  • Τόπος: ΧΙΟΣ - ΞΑΝΘΗ
  • ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #322 στις: Αυγούστου 06, 2011, 12:56:52 πμ »
Ένα γιλέκο και μια ποδιά και τα δύο XL.
Πρόεδρε μια ερωτησούλα αυτά θα ειναι τα σεμηνάρια η θα προσθέσουμε και άλλα :?:
Ευχαριστώ. ::salut:: ::salut::


ευχαριστούμε για τα ειδη, η ενισχυση μας είναι πολύτιμη

κι άλλα σεμινάρια  :?:   :!: :!: :!:
ποτε δεν εχουν ξαναγίνει τόσα  :!:
τέσσερα και όλα πρωτοκλασσατα  
::sprechende_015:: ::pc024:: ::pop:: ::book::  ::cofee_proi::

μιας και το έθεσες, τι άλλο σεμινάριο θα ήθελες να παρακολουθήσεις   :?:

 ::salut::
Σ.Σ.
Πρόεδρε δεν ήξερα οτι τα σεμινάρια είναι πολλά για την έκθεση διότι θα είναι η πρώτη φορά που θα πάω γενικά σε έκθεση και δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί το όλο θέμα. :mrgreen: ::sorry::Απλά σαν παιδί που με έχει φάει η επαρχεία θα προτιμούσα και ένα σεμινάριο για αρχάριους και μέσους μοντελιστές που θα είχε όσο θα ήταν δυνατόν περισσότερες τεχνικές(πχ χάραξη μοντέλων,διοράματα κτλ)γιατί καλό το ιντερνετ αλλά άλλο είναι το live. :wink: Δεν θα διαφωνήσω οτι τα παραπάνω σεμινάρια είνα πρωτοκλασσάτα και μάλιστα παρουσιάζοντε από καταξιομένους μοντελιστές.
Ευχαριστώ για τον χρόνο φιλικά Στέλιος. ::salut:: ::salut::
GOOD MORNING VIETNAM
Στέλιος
 

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #323 στις: Αυγούστου 06, 2011, 03:57:11 μμ »
...θα προτιμούσα και ένα σεμινάριο για αρχάριους και μέσους μοντελιστές που θα είχε όσο θα ήταν δυνατόν περισσότερες τεχνικές...
Αυτό το έχεις δει/κατεβάσει; Είναι εξαιρετικό και θα σε βοηθήσει πάρα πολύ.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Blackbeard

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 788
    • modeldisplaycases
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #324 στις: Αυγούστου 06, 2011, 07:56:00 μμ »
Και για μένα μιά ποδιά και ένα γιλέκο XL παρακαλώ...

Tags: