Και οι τέσσερεις διαμορφώσεις παρέχονταν σε μορφή κιτ και ήταν φτιαγμένες έτσι ώστε να "φοριούνται" από οποιοδήποτε Σέρμαν (εκτός από το μακρύ Μ4Α4). Προσωπικά μου αρέσει το ότι η UM δίνει αυτές τις μετατροπές που σε συνδυασμό με τα άλλα Σέρμαν της εταιρίας επιτρέπουν σε κάποιον να φτιάξει πολλά διαφορετικά μοντέλα.
Χωρίς λοιπόν να είναι (εντελώς) λάθος, αυτό που κατά κανόνα ίσχυε ήταν:
Το Μ4Α2 με μπουλντόζα, μπορεί να "παίξει" είτε Ειρηνικό (πεζοναύτες), ή αγγλικό (το χρησιμοποιούσαν σε μικρούς αριθμούς οι μονάδες μηχανικού), ενώ κάποια είχαν και οι Γάλλοι.
Η Καλλιόπη φορέθηκε κυρίως σε Μ4Α3, αλλά υπάρχουν και φωτό σε Μ4Α1, οπότε αυτό είναι σωστό (αν και σχετικά σπάνιο).
Το Whiz Bank (ή κάπως έτσι
), δεν χρησιμοποιήθηκε επιχειρησιακά, αν και υπάρχουν αναφορές για λίγα στην Ιταλία και τον Ειρηνικό. Είναι μάλλον "εσωτερικός" τύπος.
Η Aunt Gemima χρησιμοποιήθηκε σε Μ4, αφού ήταν τα πλέον παρωχημένα που είχαν για μάχη (όχι ότι τα πιo εξελιγμένα ήταν και πολύ καλύτερα
)
Το Μ4Α3 με wadings, είναι λάθος για Ευρώπη. Ακόμα και αυτά που πήγαν Ειρηνικό, ήταν ύστερου τύπου (με high bustle πύργο, θυρίδα για τον γεμιστή και θυρίδα αρχηγού τύπου cupola). Τα wadings όμως ήταν ίδια για όλα τα Σέρμαν και αυτά εδώ, είναι τα μοναδικά σε πλαστικό στην 1/72, οπότε το κιτ είναι χρήσιμο ούτως ή άλλως.
Τα LVTs (σχεδιάζει να βγάλει και LVT 4 Buffalo), τα περιμένω και εγώ με ανυπομονησία (αν και δεν νομίζω ότι θα τα φέρουν τα μαγαζιά στην Ελλάδα, λόγω υψηλής τιμής και χαμηλής ζήτησης για 72άρια - το ίδιο έγινε και με τα εξαιρετικά Pzkw IV F1,F2 και G της εταιρίας).
ΔΚ