πετρο πολυ ωραιο το kubel αλλα ως προς το σεναριο του βομβαρδισμενου τοπιου (ο λογος που κοπηκε το kubel στα 2) εχω καποιες διαφωνιες . οταν πεφτουν βληματα πυροβολικου ειτε αυτα διαρυγνυονται στο εδαφος με κρουστικο πυροσωληνα ειτε λιγα μετρα πανω απο το εδαφος εγκαροφλεγως δημιουργωντας ομπρελα θραυσματων , τα αποτελεσματα στο kubel θα ηταν πολυ πιο καταστροφικα . αν δεν το πετυχαιναν ακριβως περιπτωση κατα την οποια το kubel θα εμπαινε σε χαμηλη τροχια γυρω απο τη γη , τα θραυσματα και το ωστικο κυμα θα παραμορφωναν τις λαμαρινες του αυτοκινητου σε βαθμο που θα εμοιαζε περισσοτερο με σκουπιδι . στο διοραμα σου , στο οποιο βλεπω εχεις κανει πολυ καλη δουλεια το kubel μοιαζει να εχει κοπει ας πουμε με τσεκουρι , λογω συγκρουσης κλπ αλλα σιγουρα οχι ως αποτελεσμα βολης πυρων πυροβολικου . αλλωστε ενα σημειο που εχει χτυπηθει απο πυροβολικο ειναι αρκετα διαφορετικο στην οψη και δεν μιλω για κρατηρες και μαυρισμενο χωμα που δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν , αλλα για τα πιθανα αποτελεσματα στο δεντρο που λογικα θα ειχε κλαδευτει κανονικα . οποτε ισως το σεναριο καταστροφης του kubel λογω βομβαρδισμου να ηταν καλυτερα να εγκαταλειφθει ως μη αληθοφανες . προσωπικα αν μπορω να πω τη γνωμη μου , βλεποντας το διοραμα θα ελεγα πως το kubel κοπηκε με τσεκουρια , εγκαταληφθηκε , χτυπηθηκε απο μπουλντοζα κλπ , αλλα σιγουρα οχι καταστραφηκε απο πυροβολικο . οι οβιδες δεν <<κοβουν>> τοσο χειρουργικα και αυτο δειχνει αρκετα ανεπαφο στα ακρα του. καλη συνεχεια με το διοραμα και ευχομαι το καλυτερο αποτελεσμα