Καλησπέρα σας φίλοι μου & Καλή Ανάσταση να έχουμε. Θα εκτιμούσα λόγο καταστροφής του σκληρού δίσκου μου & χάθηκαν τα πάντα, αν έχει κάποιος καλό κοντινό detail φωτογραφικό υλικό για το συγκεκριμένο ιστορικό αεροπλάνο μας & κυρίως δυσπρόσιτα σημεία όπως κάτω από τον ρινιαίο τροχό, κάτω επιφάνειες ατράκτου & πτερύγων & εσωτερικά του κόκπιτ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, καλό Πάσχα με υγεία σε όλους & καλή λευτεριά.