Αποστολέας Θέμα: Ελληνικά Spitfire στην 1/72  (Αναγνώστηκε 1440 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 39
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Ελληνικά Spitfire στην 1/72
« στις: Νοεμβρίου 20, 2019, 10:21:42 πμ »
 Θέλοντας εδώ και χρόνια να κατασκευάσω κάποιο ελληνικό Spitfire πάντα κολλούσα στην εύρεση του κατάλληλου κιτ.
Επειδή δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο τοπικ για ελληνικά 72άρια Spitfire ανοίγω αυτό το θέμα ώστε οι γνώστες να προσθέσουν τα κιτ που είναι κατάλληλα ή θέλουν λίγες μετατροπές.
Μετά απο έρευνα κατέληξα πως για 9άρι κατάλληλο κιτ είναι αυτό της Eduard.

Και τώρα οι ερωτήσεις. Το παρακάτω 16άρι μας κάνει για ελληνικό;


Για τις εκδόσεις Vb και Vc ποιά είναι τα κατάλληλα κιτ;



Αποσυνδεδεμένος Theios Nontas

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 803
Απ: Ελληνικά Spitfire στην 1/72
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 20, 2019, 12:05:06 μμ »
Καλημέρα,

Το XVI βέβαια κάνει για Ελληνικό.
Για Vb καλύτερο είναι το tamiya και για Vc το sword.
Το μόνο που δεν υπάρχει είναι φίλτρο aboukir για Vc, αλλά δεν είναι δύσκολο να το φτιάξεις scratch.
Πριν ξεκινήσεις θα πρέπει να αποφασίσεις ποιό ακριβώς σ/ν θα φτιάξεις ώστε να διαλέξεις ακριβώς τα κομμάτια τα οποία περιέχονται σε όλα τα παραπάνω κιτ σαν εξτρά (ακροπτερύγια, εξατμίσεις, καλύμματα πυροβόλων κλπ).

Tags: