Καλημέρα,
Το XVI βέβαια κάνει για Ελληνικό.
Για Vb καλύτερο είναι το tamiya και για Vc το sword.
Το μόνο που δεν υπάρχει είναι φίλτρο aboukir για Vc, αλλά δεν είναι δύσκολο να το φτιάξεις scratch.
Πριν ξεκινήσεις θα πρέπει να αποφασίσεις ποιό ακριβώς σ/ν θα φτιάξεις ώστε να διαλέξεις ακριβώς τα κομμάτια τα οποία περιέχονται σε όλα τα παραπάνω κιτ σαν εξτρά (ακροπτερύγια, εξατμίσεις, καλύμματα πυροβόλων κλπ).