Σας έλλειψα; Ας είναι καλά η κρίση... μετά από 2 μήνες ξαναπιάνω κοπίδι. Δε σας κρύβω πως τα έχω σιχαθεί τα συγκεκριμένα Harrier, η Airfix δεν τα έχει πάει καθόλου καλά σε πάρα πολλά σημεία, από την ακρίβεια μέχρι την ποιότητα εφαρμογής. Τα καλύματα του ΣΠ είναι επιεικώς απαίσια και έχουν πάχος περίπου 1.5mm, κάτι που τα κάνει να είναι περίπου 10.8cm στην πραγματικότητα, μιλάμε για θώρακα οχήματος και όχι κάλυμα ΣΠ. Ευτυχώς μπορούν να κολληθούν κλειστά αλλά απαιτούν τεράστια προσπάθεια για να ταιριάξουν στις θέσεις τους
μετά από πολύ ώρα δοκιμών κάτι κατάφερα.
Τώρα στο πίσω μέρος του cokcpit υπάρχουν γεωλογικά χάσματα αλλά μικρότο κακό, ούτως ή άλλως εκεί το Harrier έχει το μηχανισμό για την καλύπτρα οπότε...
...με λίγο στενό πλαστικό...
...κλείνει ο Καιάδας, απλά θέλει βάψιμο με Humbrol 127.
Γενική δοκιμή με το κάθισμα και ευτυχώς η καλύπτρα κάθεται σωστά αν και από τις γωτογραφίες που έχω, έχω την εντύπωση πως το κάθισμα είναι κάπως ψηλά. Σωστό-λάθος, έτσι θα μείνει το ρημάδι!
Μετά, αφού έριξα του τρίψιμο του Alex για να κλείσουν άλλα χάσματα, με στενές λωρίδες dimo tape χάραξα τις λεπτομέρειες που είχα εξαφανιστεί. Φυσικά, όπως ίσως θα ξέρετε, άμα με συνδέσεις με κουλόμετρο θα το κάψω, οπότε η όλη διαδικασία έχει πολλά μπρος πίσω και η υπομονή μου εξαντλείται με τα ρημάδια
Τώρα από ακρίβεια, οι άγγλοι είναι για φτύσιμο
Μου έχουν βάλει παλαβές λεπτομέρειες, είσοδο και έξοδο GTS/APU, fire access hole, doppler radar flat receiver, αντένες UHF, TACAN, IFF και GPS, σωστά τοποθετημένο anti-collision light και έχουν ξεχάσει να βάλουν στο πάνω μέρος των εισαγωγών του κινητήρα τις δύο εισαγωγές για το σύστημα κλιματισμού του cockpit!!! Και μιλάμε κάνουν ΜΠΑΜ πάνω στις εισαγωγές! ΕΛΕΟΣ ρε παίδες, τι διάβολο, πιο καλή πρόσβαση είχε σε Harrier η Hasegawa που τα έχει;
Τέλος πάντων, θα σκεφτώ κάτι ή θα τα αφήσω έτσι στο τέλος, χάλια είναι, δε θα τους λείψουν οι εισαγωγές. Ομολογώ πως οι πιθανότητες να τελειώσω κάποιο από τα δύο είναι πλέον ελάχιστες...