0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βάλε και τα καταπληκτικά άρματα σου ρε Βάγκο να τρελαθούμε όλοιʼρματα?Τι άρματα? Στην 1/72?Για ...να δούμε!!!