φιλοι μου χρονια πολλα και καλες γιορτες με υγεια σε ολους.
ξεκιναω το πρωτο μου μπουρι με ενα αγαπημενο αεροσκαφος
ετσι για μια αλλαγη .
το κιτ ειναι της hasegawa
μαζι με το κιτ ηρθε και ο κινητηρας της aires καθως και το καθησμα τις true details.
(πρωτη φορα δουλεψα ρητινες και εφαγα την σκονη της αρκουδας).
η κατασκευη χωρις προβληματα εφαρμογης (ευτυχως
)με ελαχιστο στοκο στις
ενωσεις της ατρακτου.
το κοπκιτ ειναι του κιτ και προστεθηκαν και καποιες λεπτομεριες που ελειπαν ,
καποια πανελ στα πλαγια τοιχοματα, και λοιπουν ακομα και καποιοι μοχλοι που θα
μπουν στο τελος.
ακολουθει το καθισμα ,και εδω να πω οτι ηθελε αρκετη δουλεια μεχρι να καθαριστει
και να κοληθουν τα διαφορα κοματακια του.το βαψημο εγινε απο διαφορες φωτο
που βρηκα στο ιντερνετ.αν διαπηστωσετε κατι λαθος παρακαλω καθε βοηθεια δεκτη.
σειρα πηρε ο κινητηρας ο οποιος βαφτηκε και αυτος στα χρωματα της
παρακατω φωτογραφιας
το hood της εταιριας δεν μου καθονταν καλα σαν σχημα και γιαυτο μου ηρθε και ενα απο ριτηνη
το οποιο και ελαβε τους αναλογους χρωματισμους.
και τωρα ερχετε το καλο.
αφου εκλεισε η ατρακτο και κοληθηκαν και τα πτερυγια και δεν ειχα τη να κανω λεω
μηπως να χαραξω ολη την γραμμωση και τα πριτσινια .
η εταιρια βλεπετε τα δινει αναγλυφα
το πλαστικο αρκετα σκληρο και για να κανεις γραμμη πρεπει να κανεις αρκετα περασματα
με το εργαλειο.και το καλυτερο ειναι οτι ολα τα πριτσινια τα κανω ενα ενα με πολυ λεπτη μυτη.
ο πριτσιναδορος δεν κανει τιποτα πανω στο πλαστικο.και αν τον κανεις και εμπρος πισω
παει τα κανει διπλα.
αυτα τα λιγα για σημερα .ευχαρηστω για τον χρονο σας