Παιδια γαλλικά Jaguar ισχύουν κανονικά έτσι;
Ισχυουν Θανο.
Οι οροι ειναι σαφεις " Συμπεριλαμβάνονται
και αερσκάφη στα οποία η Αγγλία πήρε μέρος στη σχεδίαση ".Η κοινοπραξια Αγγλιας - Γαλλιας οδηγησε στην ονομασια Sepecat :
SEPECAT (Société Européenne de Production de l'Avion d'École de Combat et d'Appui Tactique).
Παραθετω και ενα αποσπασμα απο το βιβλιο Aeroguide 2 Sepecat Jaguar για να τελειωνουμε και με το Γαλλικο τζαγκουαρι.
The
Anglo French production agreement set up a special controlling company, SEPECAT, and split the manufacture of the airframe
equally between the two countries, the one piece wing, the tail assembly and the rear fuselage being produced by BAC (British Aircraft Corporation- now partof BAe) and the forward and centre fuselage and the undercarriage being French responsibility. The powerplant,based on the RB.172 (already ear-marked for the Br.121) was also produced
jointly, between Rolls-Royce ano Turbomeca,as the Adour 102. A total of eight prototypes -2 'E', 2 'A',1 'M', 2 'S' and 1 'B' were assembled prior to full production, the first of these, E-01, flying in September 1968.In June 1973 the first French Jaguar
squadron was formed.
Ως εκ τούτου θα ξεκινήσω μέσα στις γιορτές το πιό ανορθόδοξο Βρετανικό jet που μπόρεσα να σκεφτώ και δεν είναι άλλο από το υπέροχο,ντελικάτο κομψό και.........προπελοφόρο Westland Wyvern στην μαγευτική 1/72
Nick δυστηχως το Wyvern δεν μπορει να λαβει μερος διοτι φερει προπελα και δεν ειναι Jet αλλα Turboprop.