Για το 2011 έχει προκυρηχθεί το πρωτάθλημα της επικεφαλίδας για αυτοκίνητα που έχουν τρέξει αγώνες CanAm.
Σε ότι αφορά την περίοδο που έτρεξαν τα 1/1 αυτοκίνητα είανι κυλιόμενη δηλ,το 2011 συμμετέχουν αυτοκίνητα που έτρεξαν έως και το 1971 το 2012 έως και το 1972 κ.ο.κ.
Αυτά χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες ,τουρισμού και/η GT<2,5 lit(GTU),GT, και πρωτότυπα GR 6&7.
Οι οργανωτές στην αρχή είχαν δηλώσει ότι θα δεχθούν 48 συμμετοχές,όμως η ζήτηση ήταν τέτοια ,οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 90,που κατέληξαν στην εξης μορφή:
Θα δεχθούνόλες τις συμμετοχές από τις οποίες,μετά από αγώνα κατάταξης, 64 θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα
και οι υπόλοιπες σε πρωτάθλημα "παρηγοριάς" σε διαφορετικές πίστες .Οι επιλογή των 64 θα είναι οι ταχύτεροι 16 από
κάθε κατηγορία(3χ16=48)και οι ταχύτεροι 16 από τους υ΄πολοίπους ανεξαρτήτων κατηγορίας.Ζόρικο έ?
Το κύριο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε 10 πίστες στις ΗΠΑ και Καναδά.Το της παρηγοριάς σε 5 ,διαφορετικές , πίστες.
Οι κανονισμοί σε περίληψη έχουν ως εξής
-GTU>,σασί ελεύθερο αλλά του εμπορίου,δηλ HRS,Sebring κ.λ.π.,μοτέρ επιλογή από πίνακα για τα GTU,έως 24000
rpm @12V,λάστιχα έως 10 χιλ για τα GTU ελεύθερα για τα GT.
-Πρωτότυπα όλα ελεύθερα.
-Υπάρχουν οι συνήθεις και γενικοί περιορισμοί του να μη φαίνεται ο guide,να μην εξέχουν τα λάστιχα από την καρότσα κ.λ.π.
-Οι καρότσες επιλέγονται από συγκεκριμένο πίνακα ώστε να είναι scale correct,για παράδειγμα η Alfa Romeo GTA της TeamSlot είναι αποδεκτή όχι όμως η GTAm γιατί είναι πολύ φαρδειά(εκτός κλίμακας 1/32),ενώ είναι δεκτή η αντίστοιχη της Fly
Για περισσότερες λεπτομέρειες σε ότι αφορά κανονισμούς :
http://slotcarillustrated.com/portal/forums/showthread.php?t=40749Θα καταλάβατε βεβαια ότι όλ'αυτά τα γράφω γιατί δηλωσα συμμετοχή.
Βεβαια τα καλοκαιρινά γεγονοτα με άφησαν να κυνηγαω την ουρα μου έχοντας να ετοιμασω 9 αυτοκινητα για διαφορους αγώνες,πράγμα που δεν εγινε .
Το αρχικό σχεδιο ήταν
-GTU Alfa Romeo TZ1 καροτσα OCAR ρητίνη
-GT Ferrari 250 GTO καροτσα MRRC
-Πρωτότυπα Ferrari 275P καροτσα MRRC
Δεν προλαβαινα ομως και έτσι για να αποφύγω τα βαψίματα που τρώνε χρόνο κατέληξα στα παρακατω
-GTU Alfa Romeo GTAm καρότσα Fly σασί Spirit BΜW 2002,μοτέρ Revell ,λαστιχα εμπρός Slot.it πίσω NSR .
η καρότσα δεν είχε #57 έσβησα τα παλια νούμερα με γόμμα και οινόπνευμα και κολλησα νεες χαλκομανιες.
-GT Ferrari 365 GTB/4 καρότσα Fly σασί Slot.it HRS2,μοτέρ Flat 6 ,λαστιχα εμπρός Slot.it πίσω Slot.it F15
-Πρωτοτυπα Chaparral 2C που είχα τρεξει στον αγώνα Can Am στο Wolverhampton τον Μάιο του 2009,σασί ορειχάλκινο.
εκεί είχε #65 αλλά τα αλλαξα
Αφού περασα μεγαλη λαχτάρα με τα λάστιχα,την αρχή είχα επιλέξει Ortmann που έχουν σταθερή απόδοση διαχρονικα αλλά τρόμαξα από την
έλλειψη προσφυσης και έτσι τελευταία στιγμή τα αλλαξα οπως παραπάνω.Μάλιστα ειχα μονο 2 ζευγάρια NSR και ετσι στην 365 έβαλα
SLot.it F15 που είναι πολύ μαλακά και κανουν graining αλλά ποντάρισα στο ότι πρώτον οι περισσοτεροι αγωνες είναι χειμώνα και ετσι οι θερμοκρασιες
χαμηλές και δεύτερον θα κρατήσουν τουλάχιστον για τον αγώνα κατάταξης ωστε εκει να εχω καλή θεση
Τα αυτοκίνητα ταχυδρομηθηκαν στις 15/11 και ειναι ήδη από τις 25 στο Salem,μπράβο ΕΛΤΑ