ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Prop: Υπό κατασκευή
Η ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ GROUP BUILD!
CROW:
Ειναι η ομαδικη κατασκευη μοντελων.Ομαδικη ως προς τα μοντελα και οχι ως προς τους μοντελιστες!Ετσι αποφασισα να ξεκινησω 7 κιτ ταυτοχρονα!
Τα κιτ ειναι ενα Ρ47d razorback της Matchbox
Ενα Ρ47d bubletop της Hasegawa
Ενα Me109 G6 της Hasegawa
Ενα Hurricane iic της Smer (καλουπι Heller)
Eνα MIG3 της Zvezda
Ενα Spitfire PR Mk 19 της Fujimi
Και τελος ενα Κyusu Shinden της Hasegawa
Eδω θα πρεπει να πω οτι τα κιτ θα φτιαχτουν κατευθειαν απο το κουτι και οτι εκτος του Shinden που ειναι 48αρι ειναι ολα 72αρια.
Θα ηθελα ακομα να πω οτι και τα 7 κιτ ειναι δωρα απο φιλους-μελη της παρεας μας!Ευχαριστω παιδια!
Κατι που θα ηθελα να προσεξετε ειναι η ποσοτητα στοκου που εχει πανω του το Mig!To κιτ εχει απαραδεκτη εφαρμογη και εδω το βλεπετε αφου εχει τριφτει ο στοκος! :evil:Το ιδιο κιτ θα το βρειτε και σε κουτι Italeri και Revell.
Το be continued...
melpas1013:
Μετά και από τα προηγούμενα post σου με το χώρο εργασίας και τα εργαλεία, πρέπει να σου πάρουμε και μια ταινία γραμμής παραγωγής...
Moufas:
Εγώ λέω το μεσημέρι να περάσω από την δουλειά και να σου ρίξω ένα χέρι ξύλο μπας και έρθεις στα ίσα σου :mrgreen:
Αυτές τις παράλληλες κατασκευές πολύ τις γουστάρω. Εργοστάσιο ο Μήτσος.
Δώσε μου το Me109 να το βάψω εγώ :D
Corto:
Τι!; Μονο αυτά; Λίγα είναι... :wink:
Aντε Crow καλο κουράγιο! Μέχρι στιγμής όλα φαίνονται σε σωστή πορεία και ανυπομονώ να δω το Mig! :mrgreen:
Heater:
Παει.....ξεφυγε και αυτος.....ενα γιατρο ρε παιδια...ενα γιατροοοοοοοοο :):):)
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση