Δημήτρη δεν μπορώ να δώ αν έχεις βάλει τις βάσεις για τα χερούλια στα pillow tanks (δεξαμενές).Επίσης αν σε ενδιαφέρει η λεπτομέρεια , μην ξεχάσεις τους προεντατείρες των ίδιων δεξαμενών (δες παρακάτω τα βελάκια):
[imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/2c108aed.jpg[/imgt] [imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/T5541.jpg[/imgt] [imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/T5542.jpg[/imgt]