Πως παει το βαψιμο? Αναμενω φωτογραφιες. Χαιρετισμους 
Φίλε Κυριάκο, δυστυχώς το GMC όπως και τα άλλα παράλληλα μέτωπα (πληγές

:

) που έχω ανοιχτά, έχουν πάει, λόγω εξαντλητκών ρυθμών δουλειάς, κομματάκι πίσω

.
Ελπίζω πως μέσα στις επόμενες μέρες, θα προχωρήσει και το GMC και το KV-1 που έχω στη γραμμή αυτή τη στιγμή

. Ούτως ή άλλως χτες παρέλαβα και τα τελευταία συστατικά της βινιέτας, οπότε μπορώ πλέον να το προχωρήσω φορτσάτα

Πολλούς χαιρετισμούς και καλή συνέχεια με το (Jaw Dropping) Panzer σου

ΜΦΧ