Αποστολέας Θέμα: Αγώνας αυτοκινήτων Brooklands και προπολεμικών ,Wolverhampton,21-11-10  (Αναγνώστηκε 874 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Πρίν από λίγους μήνες είχα γράψει το θέμα "Brooklands λίγη ιστορία"
http://www.modelteam.gr/index.php?topic=16423.0
και κατέληγα γράφοντας ότι θα δείτε που πήγα κι'έμπλεξα.
Να λοιπόν ,προκυρήχθηκε και ο 4ος και τελευταίος κλασσικός αγώνας της χρονιάς στο  Wovles club που κλείνει έναν διετή κύκλο αγώνων,Early Birds(F1 ως και 1960),Le Mans/Can Am εναλλάξ,Saloons,Fi 61-65/Brooklands & Pre War εναλλάξ.
To θέμα λοιπόν του αγώνα είναι αυτοκίνητα που έτρεξαν στην πίστα Brooklands,προπολεμικά αυτοκίνητα δρόμου, και αυτοκίνητα Grand Prix έως και το 1920.
Γιατί έμπλεξα?Γιατί τα διαθέσιμα στοιχεία και φωτογραφίες είναι λίγα έως ανύπαρκτα,γιατί η κατασκευή δύσκολη με το κέντρο βάρους στα ουράνια,τα λάστιχα στενά.
Ελάχιστη απόσταση από την πίστα 4 χιλ,πλάτος ελαστικών 5 χιλ,διάμετρος τροχών 24 χιλ.,λάστιχα υποχρεωτοκά Ortmann
Μετά από πολλή σκέψη  κατέληξα να  φέρω το κέντρο βάρους στο κέντρο περίπου τοποθετώντας ανάλογα το μοτέρ για να αποφύγω τα τουμπαρίσματα.Ομως επειδή ο άξωνας δεν έφτανε έβαλα προσθήκη
και άρχισαν τα προβλήματαγιατί ο άξονας σουστάριζε,έτσι λοιπόν χειράστηκε να βάλω στήριγμα με ρουλεμάν πράγμα αρκετά δύσκολο να ευθυγραμμίσω .Επίσης ο εμπρός αξονας έβρισκε επάνω στο ψυγείο και έτσι αναγκάστηκα να κατασκευάσω ημιαξόνια.Να λοιπόν το σασσί τελειωμένο αν και έχω την εντύπωση ότι το παράκανα με την θέση του μοτέρ αλλά εν τω Αδη ουκ έστι μετάνοια






Το αυτοκίνητο είναι Alfa Romeo  6C 1750 Gran Turismo του 1931 από ένα στατικό κιτ της Πυρο.
Αντιμετώπισα διάφορα προβλήματα όπως τον εμπός άξονα που ανέφερα παραπάνω και το ότι το στήριγμα των εφεδρικών τροχών έβρισκε επάνω στην κορώνα,τελικά όμως όλα πήγαν καλά,κατάφερα και χώρεσα και την μηχανή του κιτ κάτω απ'το καπώ το οποίο έκανα να ανοίγει για να φαίνεται το μοτέρ,και είμαι ευχαριστημένος γιατί από το 2008 που έμπλεξα μ'αυτήν την ιστορία νομίζω ότι εναι το καλύτερο οπτικά αυτοκίνητο που έχω φτιάξει μέχρι τώρα.Είμαι αποφασισμένος να οδηγώ σιγά ας έρθω και τελευταίος αλλά να φέρω πίσω το αυτοκίνητο χωρίς ζημιές.








Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Αγώνας αυτοκινήτων Brooklands και προπολεμικών ,Wolverhampton,21-11-10
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 08:30:27 πμ »
Φωτό




































Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Αγώνας αυτοκινήτων Brooklands και προπολεμικών ,Wolverhampton,21-11-10
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 10:35:34 μμ »
Ο σλοτάς που γύρισε απ'το κρύο.Μου είχαν μιλήσει πολλές φορές η Μαρία και ο Graham για το κρύο που φτάνει ως τα κόκκαλα αλλά ακόμη και το 2009 που είχε χιόνια τέτοιο πράμα δεν είχα νοιώσει ΞΥΛΙΑΣΑ.
Και μη βρεθεί κανένας κακκεντρεχής να κάνει σχόλια για την ηλικία μου,4 βαθμοί και απίστευτη υγρασία,
τα τραπέζια των καπνιστών έξω απ'το ξενοδοχείο έσταζαν νερό χωρίς να έχει βρέξει.
Ο στόχος ήτανε να έρθει πίσω το αυτοκίνητο ατσάκιστο και επετεύχθη ως ένα σημείο,αλλά ας τα πάρουμε απ'την αρχή.
Το πιό δύσκολο ήταν να μη ρισκάρω και τα κατάφερα,Σάββατο και Κυριακή πρέπει να έκανα γύρω στους 300-400 γύρους με 9 εξόδους  που για 6 έφταιγα εγώ.Σε αυτό βοήθησε και το αυτοκίνητο,πραγματικά το μοτέρ στο κέντρο έδωσε ένα ήπιο και σταθερό αυτοκίνητο  που συγχωρούσε λάθη.Βέβαια οι σειρήνες(Graham)μου έλεγαν να προσθέσω λίγο βάρος κάτω απ'τον άξονα του μοτέρ για να το κάνω πιο γρήγορο αλλά έδειξα χαρακτήρα.
Ο αγώνας κατάταξης κύλησε καλά,ήμουν  1ος ,1ος,1ος και 2ος,στην τελευταία σειρά ήμουνα νευρικός και τούμπαρα στην πρώτη στροφή ευτυχώς χωρίς συνέπειες .Αποτελέσματα:
Heat totals Results.
4x3mins.

1st........Ian James..............PP Indy Stutz Blackhawk (class1!!).....84.29 laps
2nd.......Nick Huxley............PP Birkin Bentley................................83.59 laps
3rd.......Bill Charters...........TRRC (body) Delayhaye 4.5L GP.........83.47 ''
4th.......Dick Smith..............Thomas special 1.5L...........................82.94 ''
5th.......Dick Smith..............Bentley Blower........(class 1!).............82.69 ''
6th.......Graham Windle........Thomas Special.................................82.32 ''
7th.......Eddie Grice..............Alfa Romeo P2...................................81.89 ''
8th.......Bill Charters.............Delage 1.5 L GP................................81.09 ''
9th.......Rob Davies...............ERA...................................................80.86 ''
10th.....Mark Witham..........Alfa Romeo 1750 roadster (Class1)....80.43 ''
11th.....Graham Windle..........Alfa Bimotore (PCS chassis)............80.30 ''
12th.....Mark Witham.............Thomas Special...............................78.66 ''
13th.....Tony Condon.............Talbot 1.5L GP................................76.96 ''
14th.....David Farrow............Talbot 1.5L/Delahaye 4.5L...............76.79 ''
15th.....Mike Wall...................Talbot.............................................76.39 ''
16th.....Lewis Ward................Barnato Bentley..............................75.09 ''
17th.....John Moxon................Barnato Bentley..............................73.83 ''
18th.....Kane Tilley...............Stutz Blackhawk Roadster.(class 1)...73.55 ''
19th.....Alexis Gaitainus..........Alfa Romeo 1750 Roadster..............73.11 ''
20th.....Malcolm Scotto............Rolls Royce 1912........(class 1)........69.76 ''
21st.....Rob Davies.................Napier Railton.............(class1).........69.59 ''
22nd....Charles Tilley..............Maserati..........................................67.99 ''
23rd.....Martin De'ath..............Bugatti type 57...............................67.50 ''
24th.....Mike Wall...............Delahaye 'Montecarlo Rally' (Class1)....67.24 ''
25th.....Jon Grainger...........'..Alfa Bimotore....................................66.21 ''
26th.....Paul Leyshon..............Birkin Bentley..................................64.33 ''
27th.....Jon Grainger...............Thomas Special...............................63.37 ''
28th.....Steve Ward................Barnato Bentley..............................62.61 ''
29th.....Dave Capelen............. Thomas Leyland Special.................62.07 ''
30th....John Hayward...............Birkin Bentley.................................61.03 ''
31st.....Simon James.................Maserati........................................57.75 ''
32nd....Ross Trowman...............MG 'Humbug' Special.................... 57.27 ''
33rd....Dave Capelen.................Austin 7 special............................56.55 ''
34th....Dave Sykes......................Rolls Royce.................................47.54 ''
35th....Dave Sykes.......................MG special.................................42.90 ''
36th....Sam Farrow................... Mercer Raceabout..(Class1).........38.82 ''

Ακολούθησαν οι κλιμακωτοί τελικοί της 1ης κλάσσης(αυτοκίνητα δρόμου και F1 <1920)
Αξιοσημείωτο ότι ο Ian James που πήρε την(θεωρητικά)δύσκολη/αργή κατηγορία ήταν και ο απόλυτα ταχύτερος της ημέρας.
Finals Results.
Class 1.
D Final.
1st Sam Farrow....... 14.46 laps........Best Lap........11.88 secs
2nd Dave Sykes.......14.22 '' .................'' '' .............11.90 ''

C Final.
1st Rob Davies.........17.44 laps.......Best Lap.........10.42 secs
2nd Mike Wall............17.17 '' ............... '' '' ............10.57 ''
3rd Ross Trowman.....14.62 '' ............... '' '' ............11.96 ''
4th Sam Farrow.........13.01 '' ............... '' '' ............12.55 ''

B Final. Semi Final
1st Mark Witham........19.99 laps......Best Lap..........9.15 secs
2nd Rob Davies..........18.25 '' ............ '' '' ................9.95 ''
3rd Kane Tilley...........17.77 '' ............ '' '' ................9.75 ''
4th Malcolm Scotto.....17.24 '' ............. '' '' ..............10.12 ''

A Final 2x 3minute Races.
1st leg.
1st Ian James..........21.10 laps..........Best Lap.........8.70 secs
2nd Dick Smith..........20.72 '' ............... '' '' ...............8.74 ''
3rd Mark Witham.......20.40 '' ............... '' '' ..............8.58 ''
4th Rob Davies..........18.15 '' ............... '' '' ..............9.98 ''
2nd Leg.
1st Ian James............21.18 laps........Best Lap.........8.73 secs
2nd Dick Smith...........20.72 '' .............. '' '' ...............8.51 ''
3rd Mark Witham........20.16 '' .............. '' '' ..............8.73 ''
4th Rob Davies...........17.62 '' .............. '' '' ..............10.1 ''

Οι κλιμακωτοί τελικοί της 2ης κλάσσης(αυτοκίνητα Brooklands)
Εδώ είναι που έφαγε σφαλιάρες το αυτοκίνητο.Στον πρώτο(F final) είχα στη εσωτερική τον Jon Grainger που είναι 20 χρονών,πιό στραβάδι από μένα,αλλά με πολύ μέλλον,με δύο πολύ δυνατά αλλά δύσκολα και βαριά αυτοκίνητα που έβγαιναν συνεχώς και έτρεμα μην με βρεί αλλά ότι φοβάσαι παθάίνεις:την ώρα που προσπαθούσα να τον ντουμπλάρω στην ευθεία πάτησε για να μη τον περάσω,δεν μπορούσα να περιμένω γιατί ήμουνα πρώτος και οι άλλοι ερχόντουσαν από πίσω,και με πέτυχε.Απώλειες παρμπριζ και εμπρός προφυλακτήρας χωρίς σππασίματα ευτυχώς.Συνέχισα χωρίς αλλα επισόδεια και εξόδους ενώ γύρω μου πέφτανε πτώματα,ευτυχώς ο  Jon Grainger τόσπασε και γλύτωσα και έτσι ανέβηκα στον επόμενο.
Εκεί (E Final)ήξερα ότι έχω λίγες ελπίδες αλλά επειδή δεν έβγαινα βρέθηκα και πρώτος κάποια στιγμή,
ο νικητής ήταν καλύτερος αλλά τον ακολουθούσα στο μέτρο και όλα παιζόντουσαν σε ένα βγάλσιμο,το έκανα εγώ και παρά λίγο καταστροφή,το αυτοκίνητο γλύστρησε τόσο ώστε να ξεκουμπώσει ο guide αλλά
ο κος θάνατος(Martin De Ath)που χάζευε θεώρησε καλό να σηκώσει το αυτοκίνητο και να το βάλει στην δίπλα γραμμή ενώ μπορούσε απλά να το σπρώξει,φώναξα αλλά ήταν αργά,το αυτοκίνητο έφυγε με 1000 για να σκάσει στο απέναντι διάζωμα μετά την στροφή,ευτυχώς φαίνεται ότι το καλό σασί γύρισε το αυτοκίνητο και αυτό έσκασε με το πίσω με απώλεια τον προφυλακτήρα,αν είχε σκάσει αλλοιώς δεν θέλω να το σκέφτομαι.Μ'αυτά και μ'αυτά ήρθα τρίτος.
΄

Class 2 Finals.

H Final.
1st John Hayward.........16.01 laps.............Best lap...............10.61
2nd Dave Capelen.........15.87 '' .................''....''....................10.30
3rd Simon James...........15.78 ''..................''....''....................10.93
4th Dave Sykes.............12.58 ''..................''....''....................12.84

G Final.
1st Jon Grainger (Alfa)..16.66 laps.............Best lap...............10.14
2nd Paul Leyshon...........16.24 '' ................''....''....................10.17
3rd John Hayward...........15.16 '' ................''....''....................11.22
4th Steve Ward.................7.47 '' ...............''....''.....................11.41 (DNF, front wheel off!)

F Final
1st Alexis Gaitainus.......18.55 laps..............Best lap...............9.61
2nd Martin De'ath...........17.79 '' ...................''....''..................10.33
3rd Charles Tilley...........17.77 '' ...................''....''....................9.62
4th Jon Grainger..............7.50 '' ...................''....''....................9.65 (DNF, guide post failed)

E Final.
1st Mike Wall..................18.98 laps..............Best lap................9.52
2nd Lewis Ward...............18.75 laps.................''....''.................9.17
3rd Alexis Gaitainus.........17.94 '' .................''....''......................9.83
4th John Moxon................17.01 '' ..................''....''.....................9.76

D Final.
1st Mark Witham.............20.14 laps...............Best lap...............9.11
2nd David Farrow.............19.61 '' ...................''....''...................8.71
3rd Tony Condon..............19.28 '' ...................''....''...................9.19
4th Mike Wall....................18.88 '' ...................''....''...................9.27

C Final.
1st Rob Davies................20.99 laps...............Best lap...............8.58
2nd Bill Charters (Delage).20.27 '' ....................''....''...................8.76
3rd Mark Witham..............19.97 '' .....................''....''...................9.03
4th Graham Windle (Alfa)..17.93 '' ....................''....''...................8.76(pcs chassis axle popped out )

B Semi Final
1st G Windle (Thomas).....21.28 laps...............Best lap..............8.48
2nd Eddie Grice................20.52 '' ....................''....''...................8.76
3rd Rob Davies.................20.40 '' ...................''....''....................8.65
4th Dick Smith..................13.98 '' ...................''....''....................8.78 (DNF, circuit board gude post failed)

A Final
2x25 lap races.
Leg 1.
1st B Charters (Delahaye) time, 223.06 secs....Best Lap.............8.68
2nd Graham Windle.............''....225.84 secs.........''....''................8.44
3rd Eddie Grice..................''....230.44 secs.........''....''..................8.66
4th Nick Huxley..................''....232.18 secs.........''....''..................8.76

Leg 2
1st Bill Charters.................time, 222.14 secs...Best lap................8.54
2nd Graham Windle..............''....222.87 secs........''....''.................8.35 (possible F/Lap of the day?)
3rd Eddie Grice....................''....235.50 secs........''....''..................8.84
4th Nick Huxley....................''....DNF.....................''....''.................8.72 (DNF, contrate gear failed)

As can be seen from the times, it was a mighty close battle twix myself and Graham, in the balance to the last corner of race 2!
I will post a full event report tomorrow.
Regards Bill


Αφησα το καλύτερο για το τέλος,τα αποτελέσματα των καλλιστείων,βαθμολογηθηκαν  μόνο τα πρώτα 10 καλύτερα αυτοκίνητα και μέσα σε αυτά το δικό μου
I will start the results service with the Concours event.
This was judged by the experienced top modellers, Steve Ward and John Hayward, my thanks to both gentlemen.
No less than 24 fine models were entered, and the judges rated them to 10th place;
1st......Martin De'ath.....Bugatti type 57
2nd....Kane Tilley.......Stutz Blackhawk Roadster
3rd....Bill Charters......Delage 1927 1.5Litre GP
4th.....Mike Wall..........Stutz Blackhawk Le Mans
5th.....Ross Trowman... MG Brooklands 'Humbug'.
6th.....David Farrow........Talbot 1.5 litre GP .
7th.....Mike Wall..............Delahaye 'MonteCarlo Rally' roadster.
8th.....Bill Charters.........Delahaye 4.5 litre GP.
9th.....Sam Farrow...........Mercer 'Racerbout'
10th...Alexis Gaitainus......Alfa Romeo 1750 roadster
Επίσης με εκανε περήφανο το σχολιο του οργανωτή Bill Charters στον απολογισμό του αγώνα
Event/Race report.
Saturdays practice was enjoyed by about 10-12 keen souls, the Ortmanns proved to be consistant from the start.
Best laps were around the 8.5-8.6 mark, not to shabby considering the G/C and narrow tyres.
Sundays events started with the Concours event, 24 good quality models being presented for the deliberations of the judges, Steve Ward, and in Marlon Foakes (TRRC) absence, John Hayward kindly stepped in.
A short drivers briefing at 10.30am, then straight to the heats. The class 1 and 2 models were mixed in the heats, and any worries the class 1 models would be seriously outpaced, were soon dispelled! The early heats were going with the form book in the main, Dick Smith's Thomas and Graham Windles similar model showing very good pace. I think the surprise to all present was the speed of 3 of the class 1 models, Ian James's Stutz, Dick's Bentley, and Mark Witham's Alfa...all well on the pace of the top class 2 models!
It was nice to see a very young racer at his first 'big' event, Sam Farrow assisted by father David put on a good show with his class 1 Racabout, but missed one heat due to being side tracked by Malcolm and RC areoplanes!
Notable performances in the heats were put in by 'Quick' Nick huxley, one of Wolves regular Friday Seniors, well used to running on Ortmann tyres at his other Club Prees Heath.
Rob Davies was having a fast and Furious session with his new ERA, really quick model but looked a handful at times. His other model, the only Napier Railton in the event, was simply to big and difficult for the Wolves track, a credit to his driving that he got it to the A final in Class 1.
Alexis, one of our overseas visitors, had built a great little Alfa 1750, which was not only placed in the Concours event, but raced to a good overall race result as well.
The finals were quicker than the heats, stiff competition to move up from any final in the ladder. We finished with the Class 1 final first, 2X 3 minute races with a short 'pit stop' between races to clean tyres and braids. I think it is fair to say, Ian had two cool runs with only Dick and Mark pushing him for a few laps in the second race, he duly ran out the winner of both legs, follwed by Dick and Mark, with Rob's gallant Napier bringing home 4th.
The class 2 final was an altogether closer affair!
Graham had obviuosly been on the 'Red Bull' and charged off like a man on a mission! closely followed by myself, Nick and Eddie. I managed to get a small advantage and kept it to the finish, but all 4 model were on the same lap at the finish. Eddie got the better of Nick, with Graham maintaining second spot. Leg 2, was even tighter, Graham's Thomas loved blue lane and he shot off with me trying to hang on to his coat tails! Well into the race and I suspect he may have been edging the contest on elapsed time, but to my relief, he had a de-slot and I closed up the gap. Right to the last corner he had a small advantage, and then a vital slip at the last bend saw me motor by for a victory by a tiny margin.
All in all a very close race indeed, great driving from Graham, Eddie, and the unfortunate Nick whe had to retire with a slipping contrate..hard luck indeed.
Final words have to be 'thank You' To; Steve Ward (PP) and Marlon Foakes (TRRC) for their kind and generous sponsorship of the event. The trophys and prizes were well received by the winners.
Thanks also to, the canteen 'girls' bacon butties/toasties you name it they cooked it all day.
Thanks to Ian, Rob and Malcolm all doing lots of work over the weekend. Everyone who gave a prize for the raffle in aid of Acorns Charity, I think Malcolm said it raised over £60.00 for them, very good show.
To John Hayward who helped Steve with the difficult job judgeing the Concours event, thank you.
Congratulations to all the winners and placemen.


O αγώνας τελείωσε νωρίτερα αυτήν την φορά,είχαμε τα αυτοκινητά μου από το Slot Rally GB η ειδική ηταν εκεί,ιδου ο Graham στο τιμόνι:


















Και κατι άλλο που με έκανε να κορδώνομαι,είχα μαζί μου για δοκιμή το Fiat 124 Abarth SCX που έχω φτιάξει stock(ετοιμάζω για δημοσίευση το θέμα),καθώς λοιπόν γύριζα στην πιστα βγάζει ο Ian James (που κέρδισε την κατηγορία 1,και είναι υπεύθυνος για το στήσιμο των αυτοκινήτων Rally του club ) το δικό τους,φτιαγμένο και αυτό stock από την προθήκη και άρχισε να κανει γυρους,του εριχνα 1/3 γύρου σε καθε γύρο.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6023
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Αγώνας αυτοκινήτων Brooklands και προπολεμικών ,Wolverhampton,21-11-10
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 24, 2010, 12:09:41 πμ »
Συγχαρητήρια και για την προσπάθεια σου και για την επιλογή σου να κατασκευάσεις μία πανέμορφη  κλασσική Alfa Romeo, τιμώντας τα 100 χρόνια της εταιρίας.  Eχοντας δε επισκεφτεί και το wolverhampton, τα συγχαρητήρια μου και γιατί άντεξες και ξαναπήγες εκει πέρα  :D

Tags: