0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταπληκτική δουλειά φίλε μου και σίγουρα μια απ' αυτές που ξεχωρίζουν μέσα στο forum!Είμαι σίγουρος πως θα έχεις στεναχωρηθεί όσο κι εγώ που δεν έχεις μεγαλύτερο χώρο ώστε να το κάνεις και ένα από τα καλύτερα διοράματα του forum!!!!!!