Αποστολέας Θέμα: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της Π.Α  (Αναγνώστηκε 15646 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Το θέμα τα λέει καθαρά πιστεύω. Μπορεί ένας Χριστιανός, Μουσουλμάνος, Δωδεκαθεϊστής, ό,τι να ναι τέλος πάντων, να μας εξηγήσει τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ των Ελληνικών F-16;

Τα block 30 είναι λίγο πολύ ξεκάθαρα. Τα block 50, 52+, advanced, σου ξου μουξου μανταλάκια τι διαφορές έχουν μεταξύ τους; Πώς τα ξεχωρίζω;

Έχω σπάσει στην αναζήτηση στο φόρουμ και συνέχεια βρίσκω και άλλα και χάνω την μπάλα.... Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει... ::salut::


Αποσυνδεδεμένος Double Ugly

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2004
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
  • Three Traps Baby...!!!
    • Image
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 06:39:01 μμ »
Mε το νι και με το σίγμα...

http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon_variants

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 06:51:10 μμ »
Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.  ::icon_thumright::

Το είχα διαβάσει κι αυτό το κομμάτι, διαφορές που προκύπτουν από αυτό είναι:

Block 50 aircraft are powered by the F110-GE-129 while the Block 52 jets use the F100-PW-229. Ισχύει για τα ελληνικά αυτό; Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές διαφέρουν;

F-16C/D Block 50/52 Plus
This variant, which is also known as the Block 50/52+. Its main differences are the addition of support for conformal fuel tanks (CFTs), a dorsal spine compartment, the APG-68(V9) radar, an On-Board Oxygen Generation (OBOGS) system and a JHMCS helmet.

Ωραία, άρα τα 52 έχουν σύμμορφες. Τα 50 δεν παίρνουν; Ράχη με ηλεκτρονικά.Τα 50 παίρνουν;

Κυρίως με απασχολούν οι εξωτερικές / μοντελιστικές διαφορές. Διαφορές στις κεραίες που υπάρχουν πάνω στο σκάφος δεν υπάρχουν;  :roll:



Αποσυνδεδεμένος Doc

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 297
  • Τόπος: Αθήνα
    • Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων ΠΑ "ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ"
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:08:28 μμ »
Γενικά τα Blk -0 φορούν κινητήρα GE ενώ τα Blk -2 PW. Η διαφοροποίηση αυτή ξεκινά από το Blk30/32. Μετά ήρθαν τα Blk40/42 & 50/52.

Οι απέναντι αναβαθμίζουν τώρα τα F-16 τους σε Blk50+ που φέρει κινητήρα GE.

Όσον αφορά τις κεραίες αυτές εξαρτώνται από τα ηλεκτρονικά που ενσωματώνει κάθε Block. Δες για παράδειγμα τα βελγικά που είναι MLU (Blk15 αναβαθμισμένο) που έχει extra κεραίες (η μια είναι ακριβώς μπροστά από τον ριναίο τροχό).

Αποσυνδεδεμένος trelas3

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2906
  • Age: 50
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Αthanasiadis George
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:11:25 μμ »
σωστα ειναι μονο που τα 52 με 52advance εχουν δισφορες σε κεραιες και προειδοποιητικα στο χρωμα.

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:16:16 μμ »
 ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::brancard::

Κάψιμο....

Ερώτηση: Τα 50 παίρνουν δεξαμενές και ράχη; Τα 52+ με τα 52 advanced έχουν διαφορετικές κεραίες ή διαφορετικό χρώμα στις κεραίες; Τι είναι το advanced;

Ψάρι έξω από το νερό λέμε...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:28:47 μμ »
Επίσης αν μπορεί να δώσει κάποιος serial από αεροπλάνα διαφορετικής έκδοσης και μπορώ να κάτσω να ψάξω φωτογραφίες και να επισημάνω όσες διαφορές βρω....  ::book:: ::book:: ::pop::

Αποσυνδεδεμένος felix

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3688
  • Age: 38
  • Τόπος: Aθηνα
  • The 3rd Caveman
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:29:15 μμ »
Διαβασε εδω, τα λεει ολα αναλυτικοτατα και με φωτογραφιες  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

http://www.cybermodeler.com/aircraft/f-16/viperversions.shtml

Τα 50αρια δεν παιρνουν CFTs και ραχη (τα HAF γιατι ειναι 50αρια απλα, τα 50+ παιρνουν)

Οι κεραιες ιδιες ειναι σε χρωμα. Οι μονες εξωτερικες-μοντελιστικες διαφορες 52+ με 52 advanced ειναι το χρωμα των στενσιλ (high visibility στα 52+, low visibility στα 52 advanced), μια αντενα κατω απο την εισαγωγη αερα καθως και τσαφοφλαρα στην ραχη ηλεκτρονικων στα 52 advanced.
Νώντας

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:35:12 μμ »
Τα advanced είναι όλα διθέσια ή κάνω λάθος;

Αποσυνδεδεμένος Doc

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 297
  • Τόπος: Αθήνα
    • Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων ΠΑ "ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ"
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 07:51:56 μμ »
Τα Advanced (ή διαφορετικά Blk52M) με serial Numbers 001-020 είναι μονοθέσια και 021-030 διθέσια με ράχη για τα ηλεκτρονικά.

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 08:04:29 μμ »
Toν Μιχάλη Σολανάκη και το εξαιρετικό του σάϊτ να ευχαριστείς.  ::icon_thumright::
ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος aggelosmz

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Age: 45
  • Τόπος: Πάτρα
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 10:06:19 μμ »
Διαφορές μεταξύ Block 52 και Block 52+ στο cockpit υπάρχουν? Στα Block 52+ οι οθόνες πολλαπλών λειτουργιών είναι 2 ή 3? Μήπως έχει κανείς φωτογραφίες?

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 11:06:44 μμ »
Το Block 52+ και το Block 52 δέν έχουν μεγάλες διαφορές, καθώς είναι ουσιαστικά το ίδιο block αεροσκάφους. Το "+" είναι διαφημιστικό της Lockheed Martin για να δείξει οτι το 52"+" διαθέτει κάποια extra συστήματα που το "απλό" 52 δέ τα έχει (με τα τότε δεδομένα). Σύντομα θα φτιάξω έναν οδηγό για τα 3 blocks που χρησιμοποιεί η Π.Α. (30-50-52).

Θα τον ποστάρω εδώ με φώτος και επεξηγήσεις και όποιος θέλει φυσικά...συμπληρώνει.

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 11:31:09 μμ »
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια κι ελπίζω να φτιάξουμε ένα κατατοπιστικό θέμα για τα Ελληνικά Γεράκια.

Άμα θέλει να φτιάξει κάποιος μονοθέσιο με ράχη αυτό θα είναι block 52+ ;

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 11:38:03 μμ »
Moνοθέσιο με "ράχη" δέν υφίσταται. Την "ράχη" ή αλλιώς Dorsal Spine την έχουν μόνο τα διθέσια αεροσκάφη F-16D απο το block 52 και μετά (για τα Ελληνικά δεδομένα).

Για την ιστορία το "Dorsal Spine" (ή "ράχη", ή αλλιώς "καμπούρα") είναι Ισραηλινή εφεύρεση και αξιοποιήθηκε στα διθέσια F-16D Barak (Block 40), για την φιλοξενία των διαφόρων "πρόσθετων" ηλεκτρονικών συστημάτων που εισήγαγε η Ισραηλινή αμυντική βιομηχανία στα F-16.

Αποσυνδεδεμένος felix

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3688
  • Age: 38
  • Τόπος: Aθηνα
  • The 3rd Caveman
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 11:43:07 μμ »
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια κι ελπίζω να φτιάξουμε ένα κατατοπιστικό θέμα για τα Ελληνικά Γεράκια.

Άμα θέλει να φτιάξει κάποιος μονοθέσιο με ράχη αυτό θα είναι block 52+ ;

Τα μονοθεσια ειτε απλα 52αρια, ειτε advanced δεν εχουν ραχη.
Την ραχη την εχουν μονο τα διθεσια γιατι στεγαζουν διαφορα εξτρα ηλεκτρονικα και εχω την εντυπωση οτι εχουν μπει εκει λογω του δευτερου καθισματος που πιανει χωρο και δεν εχουν αλλο μερος να στεγαζονται στο αεροσκαφος.

Ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος  :oops:
Νώντας

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 10, 2010, 11:52:52 μμ »
Βρήκα αυτό:




Αποσυνδεδεμένος Heater

  • Don't phuck with the niners
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1214
  • Τόπος: inside a purple haze
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 12:30:21 πμ »
Καλο το σχεδιο Νικο αλλα λειψο για ελληνικο. λειπουν τα IFF στο ρυγχος και η προεκταση του καθετου σταθερου

Επιγραμματικα :

Μονοθεσιο 30/50/52+ / 52Μ χωρις καμπουρα
Διθεσιο 52+ / 52Μ με καμπουρα
Διθεσια 30/50 χωρις καμπουρα
30/50-ρια κινητηρας GE F-110 και εισαγωγη αερα big mouth
52+/52Μ κινητηρας PW F-100 και στενη εοσαγωγη αερα
IFF ρυγχους (bird slicers) στα 50/52+/52Μ μονο
Προβολεας αναγνωρισης δεξια του ρυγχους μονο στα 30-αρια
Διαφορα μονοθεσιου 52+ με 52Μ μια λευκη αντενα στην κατω πλευρα της εισαγωγης και δεξια απο την θυριδα του ρηναιου σκελους
Εσωτερικες διαφορες
Μοντελιστικα οι διαφορες στις MFD δεν σε νοιαζουν
Καθισμα : Στα 30-αρια τα μαξιλαρια εχουν μια χακι αποχρωση, στα 50/52/52+ ειναι απο γουνα προβατου βαμμενη μαυρη (ανωμαλος ο σχεδιαστης τους)
Στην αριστερα πλευρα του καθισματος στο υψος των ωμων υπαρχει ενας καταγραφεας. Η πισω θεση στα διθεσια δεν εχει καθολου αυτον τον καταγραφεα
Στα 30-αρια το περιβλημα του προσκεφαλου ειναι στο χρωμα του υπολοιπου καθισματος, στα 50/52+/52Μ ειναι σε μαυρο χρωμα.
Καλυπτρα : εσωτερικα και αριστερα απο το κεφαλι του πιλοτου στον σελετο της, τα 52+/52Μ εχουν τον αισθητηρα του JHMCS (φαινεται ακομη και στην 1/48)
Συστημα προσγειωσης : Τα 50/52+/52Μ εχουν ενισχυμενα σκελη και φαρδυτερους τροχους απο τα 30-αρια
Στα 50/52+/52Μ οι θυριδες των κυριων σκελων εχουν ενα χαρακτηριστικο φουσκωμα (λογω ενισχυμενων σκελων / ελαστικων)
Οπλίσμος:
Στα 30-αρια
ΑΙΜ-120Α /ΑΙΜ9-L/Μ, και 500-αρες βομβες)
50-αρια
ΑΙΜ-120A/Β /ΑΙΜ-9L/M / AGM-88 HARM / Lantirn+ Laser bombs / Maveric
52+-αρια
ιδια με τα 50-αρια συν τον IRIS-T και AIM-120C/C4
52Μ τα ιδια με τα 52-αρια συν JDAM και JSOW.

Φορεις Οπλων αερος αερος
Στα 30-αρια φορεις 16S210
Στα 50/52+/52Μ φορεις LAU-129

Τωρα να σου δωσω δημοσια κωδικους δεν ξερω αν ειναι σωστο αν και στα περισσοτερα περιοδικα θα βρεις πιο πολλους απο οσους χρειαζεσαι. Θα σου προτεινα να δεις το τευχος του HAFy για τα 80 χρονια της ΠΑ. Εκει θα δεις ολους τους τυπους των F-16 και με φωτο που φαινονται οι διαφορες

Οσον αφορα τις τρεις οθονες στον πινακα, αυτο συμβαινει μονο στα F-16E/F των αραβικων εμιρατων, και block 50+ δεν θα υπαρξει ποτε γιατι κατα την παγια τακτικη της μαμας εταιριας ηταν η εκδοση του 52+ αλλα με κινητηρα  F-110-GE-229. Αφου κανενας δεν παραγγειλε αυτον τον συνδιασμο...50+ με CFT δεν προκειται να δουμε.
1/32 F-16D 52+
1/32 TA-7C

Αποσυνδεδεμένος PanPan

  • Παναγιώτης :)
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Age: 32
  • Τόπος: Αθήνα
  • xtracolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 06:55:43 πμ »
Επίσης τα 30άρια έχουν τα φώτα προσγείωσης στα κύρια σκέλη ενώ τα 50/52/52Μ στο ριναίο.

Αποσυνδεδεμένος Heater

  • Don't phuck with the niners
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1214
  • Τόπος: inside a purple haze
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 07:32:39 πμ »
Σωστος ο Παναγιωτης...χαρακτηριστικη διαφορα ::icon_thumright::
1/32 F-16D 52+
1/32 TA-7C

Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7247
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 τη&#
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 10:17:38 πμ »
52άρια: παίρνουν και τις 600άρες δεξαμενές. Δεν ξέρω αν μπαίνουν και στα παλαιότερα, πάντως δεν έχουμε δει.

30άρια: ΔΕΝ παίρνουν lantirn. Λόγω όμως φτωχότερου εξοπλισμού αλλά ίδιου κινητήρα με τα 50άρια έχουν καλύτερη σχέση βάρους-ώσης και λέγεται ότι είναι καλύτερα στα πατιλίκια. Who knows... πιλότος δεν είμαι, απλά ακούγεται λογικό.
ΔΕΝ έχουν (τα διθέσια) HUD repeater.

30άρια: προβολέας αναχαίτησης (μάλιστα παλιά (1990) που τον είχα δει από κοντά φαινόταν ότι η λυχνία ήταν... - τι άλλο; - General Electric! ) (edit το έχει ήδη γράψει ο Heater)

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Ροΐδης

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2560
  • Age: 43
  • Τόπος: Μυτιλήνη να βρώ την ηρεμία μου...
Απ: Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 τη&#
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 10:25:52 πμ »
Spoiler (hover to show)
IPMS 1188

Αποσυνδεδεμένος Harris Charalambous

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1862
  • Τόπος: Maryland, USA
  • IPMS 410 MC 85
Απ: Διαφορές μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων του F-16 της ΠΑ
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 11, 2010, 02:48:30 μμ »
Panpanako me prolaves gia ta fota  ::icon_thumright::

Ta 52, kai 52+ exoun diaforetiki exagogi aera sta dexia tou cocpit (grilies sta 52 kai "kanoniki" exagogi sta 30/50).
Μοντελιστής από Αμερική