Το μοντελο ειναι το γνωστο της Trumpeter ,το κιτ το κατασκευσα κατοπιν πιεσεως δικην καταναγκασμου και απειλη ασκησεως βιας απο τον Κοκκινο Αρκαδιο,το κιτ ειχε αρκετα καλη εφαρμογη με εχτρα μεταλλικη κανη,μεταλλικο συρματοσκοινο ,pe σιτα,οι ερπυστριες ηταν κομματι κομματι ,με μονο μελανο σημειο οτι καθε πεδιλο ειχε 4 σημεια ενωσης με το σπρου,
αφου συναρμολογηθηκε,βαφτηκε με το 303 της Gunze,και τα αλλα 2 χρωματα της παραλαγης 403 και 406 της Gunze,τα οποια fadeαριστηκαν ξανοιγμενα μα ασπρο η ερπυστρια βαφτηκε με μαυρο σαν βαση και μετα με διαφορα κοκκινωπα και καφετια,τα σηματα ειναι της Βison,
Απολαυστε Υπευθυνα








