Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους
Θα ήθελα να υποβάλλω την πολύ προσωπική μου άποψη μια και το αναφέρει ο φίλος για χάρη της κουβέντας.
Κατασκευαστικά
Η δουλειά που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι πολύ καλή. Θα συμφωνήσω με αυτά που γράφτηκαν παραπάνω σχετικά με το να προσθέσεις ένα «λίγο κάτι» που θα αλλοιώσει τη μονοτονία του PRU Blue. Αν έχεις ίσως και λίγο διάθεση παραπάνω, με τον κόφτη να «τρυπήσεις» τις εξατμίσεις και να δώσεις αέρα μετάλλου στο σύνολο. Και πάλι η δουλειά είναι πάρα πολύ καλή.
Ιστορικά
Σύμφωνα με στοιχεία που αναφέρονται στη «βίβλο» (κάθε Spitfire Freak διαθέτει, Spitfire: The History Eric B. Morgan & Edward Shacklady), εικάζεται πως PR Spitfire δόθηκαν στην ΕΒΑ, γεγονός όμως το οποίο δεν τεκμηριώνεται ιστορικά σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα (αυτά που έχουν δει δημοσιότητα ή έχουν επιζήσει). Επίσης κάποια ΜΚ ΙΧ μετασκευάστηκαν σε PR στην Ελλάδα. Τρανό παράδειγμα είναι το Spitfire του μουσείου της ΠΑ, το οποίο διαθέτει δύο κάμερες στην άτρακτο και σύμφωνα με τους επαΐοντες του μουσείου η μετασκευή έγινε εντός.
Για το θέμα που έφτιαξες υπάρχουν πολλές «θεωρίες συνομωσίας», όπως ότι ήταν ένα «μπλε που το πέταγε ο μοίραρχος της ΑΒ Δεκέλειας» ή «ήταν κανονικό ΜΚ ΙΧc το οποίο βάφτηκε και μετασκευάστηκε στην Ελλάδα» ή «είχε κάμερες και χρησιμοποιήθηκε στον Εμφύλιο» κλπ. Μία ακόμα θεωρία συνομωσίας θέλει την μη ύπαρξη των bumps στα φτερά τα οποία «στέγαζαν» διαφορετικούς τροχούς, νομίζω σε μεταγενέστερα ΜΚ ΙΧ.
Η φωτογραφία που έχει αναρτηθεί είναι ο μοναδικός «φάρος» πληροφορίας την οποία ερμηνεύουμε κατά το δοκούν. Στο δικό μου MJ333 «έσβησα» τα bumps με ντουκόχαρτο, έφτιαξα κάμερες και δεν έβαλα την πινελιά που έχεις προσθέσει με τις βόμβες. Επαναλαμβάνω με καλή και λίγο χιουμοριστική διάθεση, έφτιαξα το αεροπλάνο με τη δική μου ερμηνεία.
Σε κάθε περίπτωση τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις έπειτα από διάβασμα, έρευνα, συζητήσεις με πρόσωπα και στο τέλος της ημέρας το συγκεκριμένο Spit κοσμεί τη συλλογή μου με τα υπόλοιπα PR Spits.
Καλή συνέχεια.