Αποστολέας Θέμα: O Κος MRRC τρέχει πια στην μεγάλη πίστα  (Αναγνώστηκε 804 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
O Κος MRRC τρέχει πια στην μεγάλη πίστα
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 10:49:45 μμ »
Στις 4-9-2010 ο John Robinson(1959-2010),ιδιοκτήτης της MRRC ξεκίνησε το ταξίδι χωρις γυρισμό.



Η MRRC είναι η αρχαιότερη εταιρεία παραγωγης Slot Cars,ιδρύθηκε την δεκαετια του 50 από την οικογένεια Adams και προσέφερε εμπορικά
τεχνολογίες πολύ μπροστά από την εποχη,με εργοστάσιο στο Bournemouth.Από τα αυτοκινητα που αφησαν εποχή η τετρακινητη Mercedes GP.
Ο Robinson μαζί με  φίλους την αγόρασε το 86 αφού πρώτα η MRRC είχε περάσει ενα φεγγάρι κάτω από την ομπρέλλα της AIRFIX.
Συνέχισε την παραγωγή και έβγαλε καινούργια μοντέλλα με ackerman steering  όπως την Porsche 936,την McLaren του James Hunt και την Ferrari του Lauda.Επίσης βελτίωσε τις Maseratii 250F,Ferrari Sharknose,Eagle Brm και Vanwall παλιά καλούπια της Airfix.Από αυτα τα τελευταία ωρισμένα,όπως και παλιά μοντέλλα της Airfix σαν την Ferrari 250 LM και την Aston Martin DB5,  κυκλοφορούσαν σε έκδοση Clubman με μεταλλικο σασί και τροχούς.
Την δεκαετία του 90 επανεξέδωσε την Ferrari 250 GTO/LM,την Ferrai 275P,την Porsche 904GTS,την Chapparall 2C και την Cooper Cobra χρησιμοποιώντας τα ίδια καλούπια του 1960 της Monogram(και τα οποία εξακολουθει ακόμη και σήμερα να χρησιμοποιει η Revell-Monogrm),μονα που ειχαν γλυτωσει από την σκουριά.

Πρόσφατα είχε επανεκδόσει την Toyota GT1(καλούπι της χρεωκοπημενης Pro slot)και την Lamborghini Mourcielago(καλούπι της χρωκοπημένης Proteus),Toyota Celica GR5,Ford MKIV,Chapparall  2F,Shelby Cobra ,Porsche 910 .

Αντιμετώπιζε την εταιρεία με χομπυστικη και όχι εταιρικη λογική,όλα περνούσαν απ 'το χέρι του και ήταν τελειομανής γι αυτο και οι καθυστερήσεις από την ανακοίνωση ενος νέου μοντέλλου μέχρι την κυκλοφορία ηταν σημαντικές. Ηταν παθιασμενος με το χόμπυ/δουλειά και όπως περιγράφουν άνθρωποι που τον ήξεραν δεν ηταν σπάνιο το γεγονός να τρώνε μαζι του σε εστιατόριο σε τραπέζι καλυμμένο με στοιβες από δείγματα slot cars.

Εδρα του ήταν το νησάκι Jersey ενώ τα τελευταια χρονια η παραγωγή συμφωνα με τις απιτήσεις της μόδας είχε μεταφερθεί στην Κίνα.

Ο θάνατός του εκτός από μεγάλη απώλεια για την οικογενεια του και το κόσμο του slot,αφήνει στην μέση την εξελιξη ενός απ τα ποιό περιζητητα
Slot cars,της Cheetah,που σαν πρωτότυπο είχε παρουσιαστεί στην Νυρεμβεργη το 2009(?)


Tags: