0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καθόλου άσχημα. Πολύ καλή λεπτομέρια για 1/72.Όλα αυτά τα ωραία ραφτά με τα A-7 που τα βρήκες;
Το βράδυ κοίταγα πιο προσεκτικά τις φωτό σου . Τελικά άμα είναι καλό το kit και έχεις όρεξη για λεπτο δουλειά το αποτέλεσμα είναι άψογο. Η μπούρδα της Italeri που έφτιαξα εγώ είναι για γέλια.