0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια χαρά το πας Βασίλη!!Μεθοδικός και αποτελεσματικός!
Οι πτέρυγες μπαίνουν «κουμπωτές» στην άτρακτο, υπάρχουν όμως δύο προβλήματα. Πρώτον με αυτό τον τρόπο ένωσης τα φλάπς μπαίνουν μέσα στην άτρακτο(και προφανώς αυτό δεν γινόταν στο πραγματικό!). Έτσι το σημείο της ένωσης που αντιστιχεί στα φλαπς έκλεισε με ένα κομμάτι πλαστικού και αντίστοιχα στις πτέρυγες αφαιρέθηκε μια λωρίδα από τα φλαπς (δεύτερη φωτό στον κόκκινο κύκλο). Το αποτέλεσμα φαίνεται στην τρίτη φωτό. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι οι πτέρυγες δεν εφαρμόζουν καλά μέσα στην εσοχή, αφήνουν ένα κενό το οποίο αν στοκαριστεί και τριφτεί θα χαλάσει το χείλος που πολύ ωραία έχει αποτυπώσει η Hasegawa στην περιοχή της ένωσης (κόκκινο στην φωτό της ατράκτου). Για να το αποφύγω αυτό άφησα ακόλλητο το άκρο της πτέρυγας και στη συνέχεια έβαλα ένα κομμάτι φύλο πλαστικού για να «ανεβάσει» τα δύο μισά της πτέρυγας και να κλείσει το κενό χωρίς στοκάρισμα. Το αποτέλεσμα είναι μια ωραία ένωση χωρίς στοκαρίσματα και ταλαιπωρίες! Μια παρατήρηση, η μέθοδος συτή μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλά κιτ για να αποφύγουμε το στοκάρισμα στις ενώσεις πτερύγων-ατράκτου. Βολεύει κυρίως σε μονοθέσια ή γενικά σε κιτ που το κάτω μέρος της πτέρυγας δίνεται σε ένα κομμάτι, τότε κολλάμε τα δύο πάνω μισά στο κάτω τμήμα αφήνοντας ακόλλητη την περιοχή κοντά στην άτρακτο. Μετά με δοκιμές βάζουμε κομμάτια πλαστικού για να ανασηκώσουν αυτή την περιοχή μέχρι να εξαφανιστεί το σκαλοπάτι που συνήθως υπάρχει στην ένωση πτερύγων-ατράκτου. Έτσι γλυτώνουμε αρκετό τρίψιμο από το στοκάρισμα και σώζουμε και την λεπτομέρεια που συνήθως χάνεται από το τρίψιμο.