Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
[
3
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48 (Αναγνώστηκε 6932 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Jet72
Scale 1/35
Μηνύματα: 7275
The Caveman :-)
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #50 στις:
Ιουνίου 07, 2010, 05:09:40 μμ »
Εντυπωσιακό από όλες τις απόψεις! Μπράβο!
Καταγράφηκε
jim-eta
Scale 1/35
Μηνύματα: 4268
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #51 στις:
Ιουνίου 07, 2010, 07:23:19 μμ »
Πανέμορφο το βατραχοπόδαρο σου Βασίλη.
Καταγράφηκε
Zark
Professional Lego builder !!!
Scale 1/35
Μηνύματα: 1425
Age: 59
Τόπος: Πατρα
aka Παναγιώτης Ζαρκάδης
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #52 στις:
Ιουνίου 07, 2010, 09:39:52 μμ »
Ωραιος ο "ασχημος" - Για το Su, μιλαω με την καλη εννοια - και η παραλλαγη πετυχημενη, δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο που δεν ανεφεραν οι "συναδελφοι". Με τις λιγες γνωσεις που εχω για τα ρουσκα, τα κιτρινα πανελ μου εκαναν και εμενα εντυπωση, εκτος αν εισαι ΑΕΚτζης οπωτε παω πασο.
Παράθεση από: Μούργα στις Ιουνίου 02, 2010, 02:21:25 πμ
Μπραβο πανεμορφο!!!!!!!!
Μη δεις ρωσικο εσυ και δεν κατουρηθεις πανω σου, καλα κανω εγω και στη¨"φυλαω"...
Καταγράφηκε
bill-larisa
Scale 1/35
Μηνύματα: 1586
Age: 49
Τόπος: Λαρισα
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #53 στις:
Ιουνίου 08, 2010, 07:41:26 μμ »
zark ,jim - eta,jet 72 Ευχαριστω πολυ για τα καλα σχολια σας.οι παρατηρησεις ολων των συναδελφων επιασαν τοπο και ηδη εφαρμοζονται πανω στο βατραχοποδαρο,χαιρομαι που σας αρεσε.
Καταγράφηκε
Orestis_T
Scale 1/72
Μηνύματα: 212
Age: 40
Τόπος: Θεσσ/νικη
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #54 στις:
Ιουνίου 08, 2010, 07:49:05 μμ »
Bill Αφου σου αρεσουν οι παρατηρησεις και εγω ειμαι τρελαμενος με το Su-25! Βλεπε Lock on (Εξομιωτης πτησης με SU-25T)
o R-73 Δεν ειναι μαυρος!
Καταγράφηκε
Orestis_T
Scale 1/72
Μηνύματα: 212
Age: 40
Τόπος: Θεσσ/νικη
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #55 στις:
Ιουνίου 08, 2010, 07:56:48 μμ »
Γινομαι σπαστικος το ξερω αλλα αν θες παρε και τον Kh-23!
Ειναι και αυτος λαθος.
Καταγράφηκε
bill-larisa
Scale 1/35
Μηνύματα: 1586
Age: 49
Τόπος: Λαρισα
Απ: SU-25 Frogfoot Monogram 1/48
«
Απάντηση #56 στις:
Ιουνίου 08, 2010, 11:48:01 μμ »
Φιλε Orestis_T οντως θελω να βλεπω και να αποδεχομαι παρατηρησεις γιατι μεσα απο αυτες ολοι μας βελτιωνομαστε και ειναι και ενας απο τους λογους που ανεβαζουμε εδω τα μοντελα μας γιατι οσο πιο πολοι τα βλεπουνε τοσο πιο πολλες οι αποψεις και φυσικα μεγαλυτερα ποσοστο βελτιωσης και επιτυχιας στο τελικο αποτελεσμα.οποτε στο τελος το καθε μοντελο γινεται πιο σωστο και πιο ολοκληρωμενο.Τωρα σε οτι αφορα τον Kh-23 και τον R-73 δεσμευομαι να βαφτουν στο σωστο λευκο χρωμα τους κι ετσι να παρει μια ολοκληρωμενη μορφη το βατραχοποδαρο.απλα δεν τους εχω βαψει μαυρους,ειναι βαμμενοι με olive green και λογω κακου φωτισμου στη φωτογραφηση φαινονται μαυριδεροι.σε ευχαριστω για την νεα παρατηρηση και ενοειται πως δεν γινεσαι σπαστικος αλλα δινεις πολυτιμη βοηθεια στο να γινει το ρωσακι πιο ρεαλιστικο οσο γινεται τουλαχιστον!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
[
3
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
su-25
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
SU-25 Frogfoot Monogram 1/48