Χαίρετε. Αποφάσισα να ανεβάσω κι εγω φωτογραφίες από την κατασκευή ενός μοντέλου μου. Η γνώμη και οι συμβουλές σας θα μου φανούν αρκετά χρήσιμες, γιατί χρειάζομαι βελτίωση...Αγόρασα λοιπόν το Avro Anson στην 1/48 από την Special Hobby για να το κάνω ελληνικό. Κάτι μου λέει ότι το είχε κυκλοφορήσει η Classic Airframes παλιότερα.

Τα πλαστικά και διάφανα μέρη του κιτ



(Πείτε μου επίσης αν πρέπει να βάζω μικρότερες φωτογραφίες)
Ρητινένια κομμάτια (ακαθάριστα)



Σήματα και photo-etched


Και όλα αυτά, με 33 ευρώ. Αρκετά καλή λεπτομέρεια. Είχα δει ένα τέτοιο μοντέλο σε ξένο site, μου άρεσε και είπα να ξεκινήσω να φτιάχνω όσα περισσότερα αεροπλάνα μπορώ της ΠΑ, από Α΄& Β' ΠΠ. (Έχω στο ράφι ένα Spad XIII και ένα Bristol F.2B για την ώρα)
Αυτά για αρχή. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθειά σας.