0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
... Δεν θα είναι τίποτα σπουδαίο... δύο φιγούρες, ένας αρματιστής και ένας ανατολικογερμανός στρατιώτης, μπροστά σε αντιαρματικά εμπόδια ...
Πολύ κακώς. Έπρεπε να φτιάξεις τουλάχιστον κάτι τέτοιο ... (Image removed from quote.)για να μην σου πω τέτοιο ... (Image removed from quote.)
Κατά τα άλλα μπράβο σου γιατί κυριολεκτικά έκανες δουλειά που το έχει μεταμορφώσει το 55άρι
... ναι καλά... θελεις να με στείλεις αδιάβαστο, πάνω στο άνθος της ηλικίας μου!!!!!