Για chipping γενικα χρησιμοποιω της Vallejo το German cam. black brown #822(150)....
Οπως συνηθιζεται,αυτο που εκανε κι ο Θανασης,μετα το chipping,περνα το ενα πολυ αραιωμενο χερι απο το βασικο σου να κανει ενα tone down chipping και να δεσει σαν συνολο...
Γνωμη μου ,γενικα για το σταδιο που ειναι το κιτ,παρ'ολο που εχουν ηδη πεσει σκονες ειναι να το κανεις απο την αρχη ξανα και πιο οργανωμενα(και ψυχραιμα,χωρις βιασυνες)
Περασε ενα preshading,ενα βασικο να φυγει το gun metal και οποια αλλη παραφωνια βλεπεις(αυτα αν δεν ειναι πολυ εντονο στην υφη απο τις σκονες) και ξεκινα σιγα σιγα ,το chipping,ενα συννεφο βασικου,wash-ακι ,pin-wash-ακι και μετα σκονουλες ...ζιγουλια ζιγουλια

Σε καθε σταδιο θα πρεπει να μπορεις να βλεπεις καθαρα την δουλεια που εχεις κανει,χωρις να σκεπαζει την προηγουμενη και ακομα κι αν το βρισκεις εντονο το αποτελεσμα να σκεφτεσαι οτι οι σκονες στο τελος(η και καποιο συμπληρωματικο wash) ειναι αυτες που θα συμμαζεψουν τα εντονα στο ματι εφε και θα δεσουν τα χρωματα!
Δεν μπορω να πω οτι με το βαψιμο τα εχω καλα

και οτι αυτα που λεω ειναι απαραιτητως και τα σωστα

,αλλα προσωπικα,αυτο θα προσπαθουσα...
