Καλημέρα everybody!!!
σχετικά με το προβληματάκι ξεφλουδίσματος... ψάχνοντας το και προσπαθώντας να βρω μια λύση, παρατήρησα στις φωτό του πραγματικού, ότι οι επιπλέον θωρακίσεις, είχαν μια κάπως σαγρέ υφή, και γενικά μια ταλαιπωρημένη όψη...
κάτι που "ταιριάζει" με την εικόνα που βγήκε, όταν σε μια απέλπιδα προσπάθεια, περασα με πινέλο ένα χέρι πράσινο πάνω απο τα σημεία... φωτό δεν μπορώ να ανεβάσω (είμαι στη δουλειά)... αλλά πώς σας ακούγεται σαν ιδέα???