Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου (Αναγνώστηκε 3094 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Spook
Ανδρέας
Scale 1/35
Μηνύματα: 1196
Age: 43
Τόπος: 3/4 of a mile...
One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
στις:
Μαρτίου 26, 2006, 09:14:40 μμ »
Αεροσκαφη:
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Fantasmakaiantikatoptrismos.jpg
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Tomcat3.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Tomcat2.jpg
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/F-1d.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/F-1e.jpg
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/F-86.jpg
(200)
Το F-86 ειναι το πρωτο στο οποιο δοκιμασα επαναχαραξη γραμμωσης.
Αρματα:
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Tiger9.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Tiger6.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Tiger3.jpg
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/Leopard.jpg
(Crescento)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/LeopardGR1.jpg
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/M48A31.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/M1134.jpg
(200)
http://i80.photobucket.com/albums/j179/Ecthellion/M1132.jpg
Καταγράφηκε
Anytime Baby....!!
vagos
Scale 1/48
Μηνύματα: 760
Age: 43
Τόπος: Aπο Καρέα μεχρι Αγγλία.
Come And Get IT.
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #1 στις:
Μαρτίου 26, 2006, 09:51:15 μμ »
Πολυ καλες δουλειες.Καθαρα χρωματα.
Ωραιος
Καταγράφηκε
Μονο πανω απο το πτωμα μου θα παρεις αυτο το κιτ.
KostasT
Scale 1/35
Μηνύματα: 2490
Age: 58
Τόπος: Ουαλλια/Αθηνα
Κωστας Τσιπας
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #2 στις:
Μαρτίου 26, 2006, 10:20:25 μμ »
Οραια τα μοντελα Αντρεα
και καλως μας βρηκες. Τα φοτο ειναι απο Ανω Γλυφαδα κατα τυχη?
Καταγράφηκε
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Τι τραβαει η ανθρωποτητα...................................
Spook
Ανδρέας
Scale 1/35
Μηνύματα: 1196
Age: 43
Τόπος: 3/4 of a mile...
One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #3 στις:
Μαρτίου 26, 2006, 10:30:37 μμ »
Να 'στε καλα.
Απο Π.Φαληρο ειναι.
Καταγράφηκε
Anytime Baby....!!
ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ
at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
Scale 1/35
Μηνύματα: 2189
Age: 41
Τόπος: Daytona Beach
Παντέλας
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #4 στις:
Μαρτίου 26, 2006, 11:22:42 μμ »
Πολύ καλές δουλειές Spook, μπράβο
Καταγράφηκε
Brutalos
Scale 1/35
Μηνύματα: 1635
Age: 48
Τόπος: Aθήνα, Ζωγράφου
Αθήνα, Ζωγράφου
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #5 στις:
Μαρτίου 26, 2006, 11:23:51 μμ »
Όμορφα μοντέλα Ανδρέα
. Ίσως χρειαστείς μαθήματα φωτογράφισης και φωτισμού από κάποιους ειδήμονες στο είδος (που τυχαίνει να σερφάρουν και στο φόρουμ μας
) και τότε θα είσαι άπαιχτος!
Καταγράφηκε
Ανδρέας Αποστολόπουλος
JohnMet
Scale 1/35
Μηνύματα: 1827
Age: 42
Τόπος: Κρήτη
Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #6 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 01:55:42 πμ »
Πολύ καλός...
Ελπίζουμε με την βοήθεια όλων μας να μεγαλώσει η συλλογή σου...
Καταγράφηκε
117tacan
Οι διακοπές τελείωσαν ...
Scale 1/35
Μηνύματα: 5300
Τόπος: Zante
Είναι πολλά τα άφτιαχτα...
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #7 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 06:36:33 πμ »
Πολύ όμορφα μοντέλα Ανδρέα
Το Φαντομακι με το Μιραζ απαιχτα
Υ.Γ καλά δεν φοβήθηκες μην φύγουν από κάτω από το μπαλκόνι τα μοντέλα…
Καταγράφηκε
Η κριτική είναι εύκολη, ...η δημιουργία είναι δύσκολη
Σβήσε και άλλα
ΜΠΡΑΒΟ ΡΟΥΛΑ
SXUWP
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #8 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 08:04:37 πμ »
Ωραίες δουλίτσες Αντρέα!
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
melpas1013
Διαχειριστής
Scale 1/24
Μηνύματα: 13250
Age: 47
Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
Στούμπανος Κώστας
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #9 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 11:08:12 πμ »
Όντως πολύ καλές δουλειές. Ελπίζουμε να δούμε ότι έτοιμάζεις και σε κάποια αναλυτική παρουσίαση...
Καταγράφηκε
Moufas
Scale 1/48
Μηνύματα: 643
Τόπος: Stonecity
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #10 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 11:10:30 πμ »
Πολύ όμορφα. Το Tiger μου έρεσε πιο πολύ.
Καταγράφηκε
Ηλίας
F-16rhs
Scale 1/35
Μηνύματα: 3174
Καλαϊτζής Παναγιώτης
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #11 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 03:10:58 μμ »
Μπραβο πολυ ομορφα ειναι...
μονο αν μπορεις να βαλεις στο MirageF.1CG στην θεση των Magic I,ΑΙΜ-9Ρ.Ποτε τα Ελληνικα δεν φορεσανε Magic (δυστυχως...)
Μαματα ειναι...τα αεροσκαφη απο αρματα ειμαι ασχετος.Αλλα μου αρεσανε και αυτα...
Καταγράφηκε
Spook
Ανδρέας
Scale 1/35
Μηνύματα: 1196
Age: 43
Τόπος: 3/4 of a mile...
One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου
«
Απάντηση #12 στις:
Μαρτίου 27, 2006, 10:11:29 μμ »
Ευχαριστω για τα καλα σας λογια παιδια.
Οσο για τους Magic
θα αλλαξουν μολις ξεπακεταρω τo sparebox.
Καταγράφηκε
Anytime Baby....!!
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
Μερικα μοντελα απ'τη συλλογη μου