Γιάννη σ’ ευχαριστώ, δεν έχω το επίπεδο που φαντάζεσαι… τουλάχιστον όμως αυτά που γνωρίζω όταν μπορώ θέλω να τα μεταφέρω….
Το «σαβούρωμα» δεν ήταν προσωπική προς εσένα κριτική αλλά γενικότερη διαπίστωση από αυτά που βλέπω σε Ελληνικά και ξένα forums…
Το πέτσωμα της γάστρας είναι κεφάλαιο που δεν γίνεται μόνο να περιγραφεί, χωρίς εικόνες.
Για τώρα ας μείνει στα «υπόψιν» ως μελλοντικό αντικείμενο στο naftotopo…
Από όπου και να ξεκινήσεις το πέτσωμα, τα πρώτα μαδέρια (ή αν είναι πολλά στην ίδια σειρά, αυτά των άκρων) και αφού τους δώσουμε την καμπυλότητα που θέλουμε στο ύψος του μεσαίου νομέα…πρέπει να τερματίζουν στα ποδοστάματα πλώρης-πρύμνης.
Αυτά τα μαδέρια «ακολουθεί» το υπόλοιπο πέτσωμα κατεβαίνοντας μέχρι την «μέση» της γάστρας.
Αλλά και προς τα επάνω με ελαφρό πλάτεμα στα άκρα (στα ποδοστάματα) για το τελευταίο μαδέρι πριν την κουπαστή ή για το πρώτο από το κατάστρωμα. Γιατί η γραμμή της κουπαστής ΔΕΝ «ακολουθεί» την γραμμή του καταστρώματος.
Και βέβαια αυτό έχει να κάνει και με το πως έχουμε διαμορφώσει τους νομείς ή την τεχνική που ακολουθούμε....
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.naftomodelismos.gr/ARCHIVE/VARKALAS/karnagioBARK_6.htmΔεν θα σε «παρατηρήσω» περισσότερο….Ας μείνουμε εδώ…
Φιλικά