ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Αερογράφοι & Air Compressors
Συσκευή καθαρισμού Αερογραφου με υπερήχους
piaggio250:
--- Παράθεση από: Theios Nontas στις Ιανουαρίου 15, 2015, 11:23:08 πμ ---Τα μπεκ των αυτοκινήτων δεν βουλώνουν απο λάσπη και σκουπίδια (αυτά τα συγκρατούν τα φίλτρα) αλλά απο ένα μίγμα κάρβουνου και πίσσας το οποίο δημιουργείται απο τις υψηλές θερμοκρασίες. Είναι απο τα δυσκολότερα πράγματα να καθαριστούν, πολύ σκληρό και δεν ξεκολλάει απο το μέταλλο με τίποτα. Γι΄ αυτο και τα ultrasonic των συνεργείων είναι πολύ ισχυρά 1000-1500W (αντι 20-40W των οικιακών) και τα δουλεύουν με πολυ ισχυρά διαλυτικά.
Οπως έχω γράψει και στην 1η σελίδα του νήματος το ultrasonic που πήρα απο το lidl καθαρίζει πολύ καλά αερογράφους. Για σμάλτα χρησιμοποιώ βιοδιασπώμενο σαπούνι για μηχανές αυτοκινήτων με ζεστό νερό, το white spirit είναι πιο δραστικό αλλά θέλω να αποφεύγω τις μυρωδιές. Οσο πιο δραστικό υγρό τόσο πιο λίγο χρόνο θέλει στο μηχάνημα, αλλά στο τέλος πάντα καθαρίζει.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ευχαριστώ για την απάντηση, με κάλυψες απολύτως.
diehard:
Nα ρωτησω αφελως : οσοι το πηρατε το μηχανημα απο τα lidl το χρησιμοποιειτε και αν ναι ειναι αποτελεσματικο ; Χρειαζετε να βαλετε και χερακι ; Τι διαλυμμα χρησιμοποιειτε για σμαλτα ;
piaggio250:
--- Παράθεση από: diehard στις Φεβρουαρίου 01, 2015, 03:08:32 μμ ---Nα ρωτησω αφελως : οσοι το πηρατε το μηχανημα απο τα lidl το χρησιμοποιειτε και αν ναι ειναι αποτελεσματικο ; Χρειαζετε να βαλετε και χερακι ; Τι διαλυμμα χρησιμοποιειτε για σμαλτα ;
--- Τέλος παράθεσης ---
Η απάντηση έχει δωθεί, αναλυτικά πιστεύω. :wink:
--- Παράθεση από: Theios Nontas στις Ιανουαρίου 15, 2015, 11:23:08 πμ ---
Οπως έχω γράψει και στην 1η σελίδα του νήματος το ultrasonic που πήρα απο το lidl καθαρίζει πολύ καλά αερογράφους. Για σμάλτα χρησιμοποιώ βιοδιασπώμενο σαπούνι για μηχανές αυτοκινήτων με ζεστό νερό, το white spirit είναι πιο δραστικό αλλά θέλω να αποφεύγω τις μυρωδιές. Οσο πιο δραστικό υγρό τόσο πιο λίγο χρόνο θέλει στο μηχάνημα, αλλά στο τέλος πάντα καθαρίζει.
--- Τέλος παράθεσης ---
gkontog:
--- Παράθεση από: diehard στις Φεβρουαρίου 01, 2015, 03:08:32 μμ ---Nα ρωτησω αφελως : οσοι το πηρατε το μηχανημα απο τα lidl το χρησιμοποιειτε και αν ναι ειναι αποτελεσματικο ; Χρειαζετε να βαλετε και χερακι ; Τι διαλυμμα χρησιμοποιειτε για σμαλτα ;
--- Τέλος παράθεσης ---
Χεράκι πάντα χρειάζεται. Προσωπικά καθαρίζω τον αερογράφο όσο πιο καλά μπορώ και μετά τον βάζω στη συσκευή υπερήχων η οποία είναι αυτή του Lidl.
dive:
--- Παράθεση από: dmoshid στις Ιανουαρίου 15, 2015, 01:13:23 πμ ---Εγώ το έχω το εργαλείο και δουλεύει άψογα, έχω γεμίζει με γουαιτ σπιριτ διαλύω τον αερογραφο, τον πετάω μέσα και τον κάνει λαμπικο, ακόμα και αν μείνει κάποιες μέρες χωρίς καθάρισμα. Είχα δοκιμάσει με νερό και ένα άλλο διαλυτικό δεν καθάριζε τίποτα. Είναι το δεύτερο που αγόρασα το πρώτο πήγε ακλαφτο όταν έβαλα το γουαιτ σπιριτ χωρίς να βγάλω το πλαστικό λεκανακι, έγιναν ένα σώμα μια ψυχή πλαστικό, αερογραφος και μηχάνημα!! Βάφω μόνο σμάλτα. σχεδόν μια φόρα κάθε δυο εβδομάδες κάνει το μπάνιο του, πιθανόν και πιο συχνά όταν χρησιμοποιώ βερνίκια!! Τώρα αν έχει κάποια επίπτωση στον αερογραφο δεν γνωρίζω!!:wink: ::salut::
--- Τέλος παράθεσης ---
αγαπητε συναδελφε to untra sonic αν το βαλεις με κλειστο το πλαστικο καπακι και ανεβασει θερμοκρασια το white spirit....απλα το κλαις.... λιωνει (αγορασα δευτερο οταν το πρωτο εγινε πολτος).... μονο με ανοικτο το καπακι και χυμα στο μεταλλικο λεκανακι παιζει. Εσυ πως το χρησιμοποεις????
προσωπικα αποψη ......το θεωρω το untrasonic του lidl ενα καλο εργαλειο οταν δεν καθαριζεις τον αερογραφο σου.το χρησιμοποιω μια φορα καθε 3 μηνες για να καθαριζει τυχον υπολειματα.
απλα θελει 3 περασματα και ανεβαζει αρκετα την θερμοκρασια για να καθαρισει τα παντα. δηλαδη 3Χ10λεπτα .... μιση ωριτσα στο χτυπημα.
θεωρω ενα καλο καθαρισμα μετα απο καθε βαψιμο γινεται με το χερακι και θα συμφωνησω απολυτα με το gkontog. Χερακιιιιιιι
τα παραπανω αποτελουν προσωπικη πειρα και γνωμη....δεν ειναι κανονας.
ευχαριστω
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση