Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
MODELCLUB Group Builds
»
Ολοκληρωμένα Group Builds
»
T-55
»
Θέμα:
ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ-55
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ-55 (Αναγνώστηκε 13360 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #50 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 12:26:12 πμ »
Λιγο πριν το τελος ειμαστε καπου εδω μπηκαν τα συρματοσκοινα ,εγινε wash περαστικαν καποια φιλτρα ,ενα ανεπαισθητο στεγνο πινελο και λιγο chipping
Καταγράφηκε
Ni_Kos
Scale 1/35
Μηνύματα: 2410
Age: 54
Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #51 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 12:55:52 πμ »
Συνάδελφε ... Τ/Θ
Μπράβο, πολύ όμορφο !!!
Καταγράφηκε
Ni
kolas
Kos
toulas
Πέτρος
ο τεως ...ΘΕΙΟΣ
Scale 1/35
Μηνύματα: 3734
Age: 70
Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #52 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 12:57:04 πμ »
πολύ ωραίο
Υ.Γ. τα σήματα
πολύ καθαρά
Καταγράφηκε
athor1972
Scale 1/35
Μηνύματα: 2010
Age: 53
Τόπος: Δυτικά προάστια
Γιώργος Αθανασιάδης
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #53 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 01:01:16 πμ »
Ωραίος Σωτήρη
Εντυπωσιακή παραλλαγή
Καταγράφηκε
philio
Scale 1/35
Μηνύματα: 6090
Age: 70
Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #54 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 01:15:12 πμ »
Πολύ μου αρέσει Σωτήρη, πολύ ενδιαφέρουσα παραλλαγή, ωραίο βάψιμο.
Καταγράφηκε
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #55 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 01:16:45 πμ »
Eυχαριστω πολυ παιδια ,μες στην εβδομαδα ,θα κανω και τα τελευταια και θα μπει στην βιτρινα
Καταγράφηκε
Wildcat
...ή απλά Γάτος
Scale 1/35
Μηνύματα: 3197
Age: 51
Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #56 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 01:41:47 πμ »
Νομίζω το καλύτερό σου! Σκονούλες θα του ρίξεις?
Καταγράφηκε
Tiramolas
Scale 1/144
Μηνύματα: 94
Age: 47
Τόπος: ΤΣΕΠΕΛΟΒΟ
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #57 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 08:46:56 πμ »
Πολύ ωραίο Σωτήρη. Η παραλλαγή είναι έξοχη
!
Καταγράφηκε
Κώστας Μπούρης
tsap
Scale 1/35
Μηνύματα: 1115
Age: 41
Τόπος: Αττική
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #58 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 02:33:10 μμ »
Πολύ ωραίο!
Καταγράφηκε
Στράτος Τσαποΐτης
IPMS 961
leopard
Scale 1/24
Μηνύματα: 13041
Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
GREEK POWER FOR EVER
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #59 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 02:44:27 μμ »
Σωτήρη, μήπως γυαλίζει πολύ
:
Κατά τα άλλα πολύ όμορφο.
Καταγράφηκε
jim-eta
Scale 1/35
Μηνύματα: 4268
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #60 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 05:55:11 μμ »
Μπράβο σου ρε παπάτζα,εξαιρετικότοτο.Πάντως πέρασε του ένα ματ βερνικάκι γιατί όντως ψιλογυαλίζει καλά σου το είπε ο λεόπαρδος.
Καταγράφηκε
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #61 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 05:59:27 μμ »
Οπως εγραψα ειναι λιγο πριν το τελος ,αρα μενει λιγο σκονισμα και ματ βερνικι
Καταγράφηκε
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #62 στις:
Φεβρουαρίου 08, 2010, 06:12:30 μμ »
Ωραίος ο Σώτος!
Καταγράφηκε
dedalos
Scale 1/35
Μηνύματα: 3023
Age: 52
Τόπος: Χαλκιδα
Can't help myself...it's a sickness!!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #63 στις:
Φεβρουαρίου 09, 2010, 10:57:12 μμ »
Εριξες μπολικη δουλιτσα σε αυτο Σωτηρακο!
Μπραβο φιλαρακο,βγαινει πολυ καλο!!
Καταγράφηκε
Γνωστος κι ως...doctor evergreen...Τασος ο "δεν τελειωνω τιποτα"....και λοιπα cosmetic επιθετα..
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #64 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 03:55:43 μμ »
Τιτλοι τελους για τον Κουβανο ,αφου εγινε ενα ελαφρυ σκονισμα με σκονη CMK (σε αποχρωση μποχαλολασπης)περαστηκε με ματ βερνικι ακρυλικο της MODEL MASTER ,για να σφραγιστουν ολα ,,,
Απολαυστε υπευθυνα
Καταγράφηκε
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #65 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 03:58:47 μμ »
Ελα,δεν καθόμαστε, e-mail τις φωτογραφίες στον Αρκάδιο για την gallery!!
Καταγράφηκε
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #66 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 04:04:30 μμ »
Μαλιστα κυριε συντονιστα
Καταγράφηκε
arcadios
Ignorantia juris non excusat.
Διαχειριστής
Scale 1/35
Μηνύματα: 7350
Age: 52
Τόπος: Athens-Downtown
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #67 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 04:17:41 μμ »
... και στις συμμέτοχες
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,13867.msg297570.html#new
Καταγράφηκε
gkontog
Scale 1/24
Μηνύματα: 12382
Age: 61
Τόπος: Αθήνα
Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #68 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 06:05:17 μμ »
Μπροαβο ρε Σωτήρη, κουκλί το αρματάκι!
Βγάλε ρε μαύρε φωτογραφίες χωρίς φλας να το θαυμάσουμε! Αντε!
Καταγράφηκε
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!
leopard
Scale 1/24
Μηνύματα: 13041
Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
GREEK POWER FOR EVER
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #69 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 06:14:44 μμ »
Ωραίο το κουβανικό κε Σωτήρη μας.
Τί έχει συνέχεια τώρα
:
Καταγράφηκε
athor1972
Scale 1/35
Μηνύματα: 2010
Age: 53
Τόπος: Δυτικά προάστια
Γιώργος Αθανασιάδης
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #70 στις:
Φεβρουαρίου 15, 2010, 11:47:05 μμ »
Σωτήρη είναι νομίζω η καλύτερη δουλειά σου απο οσες
εχω δει . Η επόμενη βεβαια θα είναι ακόμα καλύτερη.
Μπράβο βρε φίλε
Καταγράφηκε
Raw_Shooter
Scale 1/35
Μηνύματα: 5139
Τόπος: akamatistan
Παναγιώτης
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #71 στις:
Φεβρουαρίου 16, 2010, 02:55:18 πμ »
Συγχαρητήρια Σωτήρη πολύ ωραίο
Καταγράφηκε
philio
Scale 1/35
Μηνύματα: 6090
Age: 70
Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #72 στις:
Φεβρουαρίου 16, 2010, 08:51:24 πμ »
Τέλος καλό, όλα καλά, μπράβο Σωτηράκη
Καταγράφηκε
Tiramolas
Scale 1/144
Μηνύματα: 94
Age: 47
Τόπος: ΤΣΕΠΕΛΟΒΟ
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #73 στις:
Φεβρουαρίου 16, 2010, 10:11:48 πμ »
Πολύ ωραίος ο Κουβανός, Σωτήρη
Καταγράφηκε
Κώστας Μπούρης
tsap
Scale 1/35
Μηνύματα: 1115
Age: 41
Τόπος: Αττική
Απ: ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ55
«
Απάντηση #74 στις:
Φεβρουαρίου 16, 2010, 08:45:31 μμ »
Συγχαρητήρια, πολύ όμορφο!
Καταγράφηκε
Στράτος Τσαποΐτης
IPMS 961
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
t-55
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
MODELCLUB Group Builds
»
Ολοκληρωμένα Group Builds
»
T-55
»
Θέμα:
ΚΟΥΒΑΝΙΚΟ Τ-55