Αποστολέας Θέμα: Υφή Ελαστικών  (Αναγνώστηκε 1629 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Age: 48
  • Τόπος: Φραπεδούπολη
  • Το μοντελάριν εστί φιλοσοφείν
    • aeroprint.shop
Υφή Ελαστικών
« στις: Νοέμβριος 07, 2009, 09:49:00 μμ »
Μην νομίζετε ότι σας ξέχασα. Διαβάζω αρκετά το φόρουμ και μοντελάρω λίγο. Τελειώνω μια ρημάδα porche, το πρώτο μου μοντέλο μετά από 15 χρόνια απουσίας και μου έχει σπάσει τα νεύρα. Έχω κάνει άπειρα λάθη τα οποία ελπίζω να μην επαναλάβω στο επόμενο. Τώρα προσπαθώ να διορθώσω τα τζάμια από τους λεκέδες τις παρκετίνης. Τέσπα τώρα θέλω να οργανωθώ για το επόμενο μοντέλο ένα αγωνιστικό NASCAR νικητή του αγώνα Daytona 500 του 1995 της Monogram με αυτοκόλλητα της Kodak.

To kit είναι αρεκετά παλιό αλλά έχει πολλή λεπτομέρεια. Πλήρες rol gadge κτλ. Το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα είναι τα λάστιχα. Δεν μου αρέσει η υφή τους (πολύ γυαλιστερό πέλμα), χώρια που έχουν πολύ έντονο σημάδι από το καλούπι και το πέλμα τους μόνο επίπεδο δεν είναι.



Προσπάθησα με γυαλόχαρτο και dremel να εξαφανίσω τη γραμμή αλλά το αποτέλεσμα δεν δείχνει αρκετά ρεαλιστικό.





Καμιά ιδέα? ::eusa_wall::
Coolantza model-maker

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Age: 48
  • Τόπος: Φραπεδούπολη
  • Το μοντελάριν εστί φιλοσοφείν
    • aeroprint.shop
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 09:56:59 μμ »
Όταν λέμε ότι είναι παλιό το κιτ το εννούμαι  :mrgreen:


Έτσι θέλω να το κάνω  :roll:
Coolantza model-maker

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:52:08 μμ »
Τα λαστιχα ειναι απο λαστιχο ή απο πλαστικο?
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 11:08:00 μμ »
Οσο αφορά τα λάστιχα σου προτείνω να τα πετάξεις. Παραδέχομαι οτι είναι είναι δύσκολο να βρείς παρόμοια καθώς είναι 1/25 και σλικ. Εχω και εγώ  monogram αυτοκίνητα, παλιότερα από το δικό σου και ξερω τι τραβάς. Οσο για τους λεκέδες της παρκετίνης στα τζάμια, υπαρχει λύση δοκιμασμένη από ομοιοπαθόντα (εμένα δηλαδή). Από κατάστημα ειδών αυτοκινήτου βρες αυτό  ::arrowdown:: ή κατι παρόμοιο του (προσοχή να είναι χωρίς διαλυτικό)

Άπλωσε αυτή την αλοιφή στα τζάμια. Προσάρμοσε στον ταχυτροχό σου πάνινο βουρτσάκι και ξεκίνα τρίψιμο με χαμηλές στροφές.

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Age: 48
  • Τόπος: Φραπεδούπολη
  • Το μοντελάριν εστί φιλοσοφείν
    • aeroprint.shop
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 08, 2009, 02:32:15 μμ »
Τα λάστιχα είναι από μαλακό λάστιχο. Θα κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά της πόλης μήπως βρω τίποτα.

Τα τζάμια τα καθάρισα με azax.

 ::icon_thumright::

Όλα τα κομμάτια θέλουν αστάρομα πριν το βάψιμο, ακόμα και τα ποιο μικρά?
Coolantza model-maker

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 08, 2009, 07:12:44 μμ »
Τα λάστιχα είναι από μαλακό λάστιχο. Θα κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά της πόλης μήπως βρω τίποτα.
Για τα λάστιχα πάρε χοντρό γυαλοάχαρτο (π.χ.100 βαθμών) και συνέχισε να τρίβεις ομοιόμορφα σε όλο το πέλμα και τα πλαινά... Υπομονή κα  Υπομονή και Υπομονή... :)
Αν το αμαξάκι σου θα είναι λίγο παλαιωμένο, τότε κράτα το υλικό που πέφτει από τρίψιμο, ζέστανε το λάστιχο με ένα σεσουάρ και κυλισε πάνω στο υλικό το λάστιχο εξασκώντας μια σχετική πίεση.. Έτσι θα μοιάζει σαν να έχει μαζέψει τα λεγόμενα marbles...
Όλα τα κομμάτια θέλουν αστάρομα πριν το βάψιμο, ακόμα και τα ποιο μικρά?
Εγω τα ασταρώνω όλα (δες τα wip μου για λεπτρομέρειες).
Στην πραγματικότητα αν είσαι σίγουρος για το καθάρισμα που έκανες, τα humbrol, gunze, testors και tamiya για μικρά πάντα κομμάτια βάφονται χωρις πρόβλημα και χωρίς αστάρι...
Για τα κύρια κομμάτια, π.χ. αμαξωμα, σασί, καθίσματα, εσωτερικό το ασταρωμα είναι απαραίτητο...
Θα βελτιθεί η ποιοτητά της δουλειάς σου αφου ουσιαστικά διπλοτσεκάρεις το κάθε κομματι..

Ελπίζω να βοήθησα...
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Age: 48
  • Τόπος: Φραπεδούπολη
  • Το μοντελάριν εστί φιλοσοφείν
    • aeroprint.shop
Απ: Υφή Ελαστικών
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 08, 2009, 09:34:34 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έχω ξεκινήσει δουλειά, σε λίγες μέρες θα σας δείξω φώτο.
Coolantza model-maker

Tags: