Καλημέρα στους συναδέλφους.
Συνέχεια σήμερα με μερικές φωτογραφίες από την κατασκευή της κουκούλας μέχρι στιγμής και μερικές από το ασταρωμένο ήδη μοντέλο.
Το δύσκολο της υπόθεσης (εκτός των άλλων
) είναι ότι πρέπει πρώτα να φτιάξω την κουκούλα, στη συνέχεια να ξηλωθεί από τη θέση της για να βαφτεί, επίσης να βαφτεί το εσωτερικό και τέλος να κατασκευαστεί και ο ασύρματος με τη βάση του...το κέρατό μου
Λοιπόν ξεκινάω με το αμάξωμα ασταρωμένο
[imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00687-w.jpg[/imgt] [imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00692-w.jpg[/imgt] [imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00695-w.jpg[/imgt]
Και τέλος ο σκελετός στήριξης της κουκούλας
[imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00699-w.jpg[/imgt] [imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00701-w.jpg[/imgt] [imgt]http://i653.photobucket.com/albums/uu254/kostaskap/Mercedes%20240GD/DSC00703-w.jpg[/imgt]
Να σημειώσω ότι Τάσο (dedalos) είχες δίκιο για την κατασκευή του σκελετού με οδηγό την κουκούλα του κιτ, βγαίνει λίγο μεγαλύτερη σε πλάτος, το οποίο διορθώνεται εύκολα στη συνέχεια μειώνοντας ελαφρώς το πλάτος τους (συνεχείς δοκιμές με οδηγό το ρολμπαρ)
Αυτά για την ώρα
ΥΓ: Να δω τώρα με τι υλικό θα φτιάξω το πανί της κουκούλας...
edit:
το φύλλο πλαστικού στην ένωση των κομματιών του σκελετού μπήκε για ενίσχυση, ώστε να μην έχω σπασίματα κατά την κατασκευή του πανιού και θα αφαιρεθούν στο τέλος