0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα καλά τί παραγωγή είναι αυτή της TRUMPETER; Έλεος τί να πρωτοπάρει κανείς πλέον...
μετα απο αυτα που ειδα ... τι να πω για την HB... και KrAZ ... και Ζιs 151 ... και GAZ-AA... αλλα και SS-23 spider .. ολα στην 1/35 ... Οκ ... πασο ...
To SA-8 Gecko μονο εγω το ειδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
To M-103 της Dragon βγαίνει στο τέλος του μήνα. Οι Ιάπωνες το έχουν σε preorder για τότε.